2015-08-22

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI

Witajcie! 
Mam pomysł na nową serię. Jak tytuł głosi będzie to moje pisanie na temat książek. Czy coś w tym stylu. Na przykład moje ulubione/znienawidzone serie książek lub coś na wzór 'Harry Potter 30 Day Challenge',  TAGI. ;)
(To na razie mam zaplanowane. Następne będę wymyślała na bieżąco.) 
Posty będą co tydzień (jeżeli się wyrobię z nauką). Najprawdopodobniej w weekend. Zaczynamy od następnego tygodnia. Myślę, że się wam spodoba :) 

***
UWAGA, ŻEBRANIE!

Proszę o chociaż jeden komentarz, czy podoba się wam mój blog, moje wpisy, mój styl, czy cokolwiek. Dziękuję. :*
KONIEC.





4 komentarze :

  1. Haha, żebranie :D No to czekam na kolejny post! ^^ Pomysł jest niczego sobie, ale szkoła faktycznie zawala grafik blogerów i to solidnie :/

    Pozdrawiam, Lucy z Górki Ksionszków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! :) Co do postów mam taktykę. Myślę, że będą się pojawiać regularnie. ;)

      Usuń
  2. Skoro tak żebrzesz to Ci pomogę. Masz ładny blog, fajny styl i ciekawy pomysł na nową serię. Będę do Ciebie co tydzień wpadać ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ^^ dzięki wielkie! :) Pozdrawiam! ;)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka