2015-08-31

NIC CZY COŚ???

Hejka, dziś Dzień Blogera. Ojej właśnie dowiedziałam się dziś, że to dziś *masło maślane*. Wszystkim Blogerom, Blogerkom i w ogóle każdemu nawet wam Czytelnikom, Obserwatorom życzę wszystkiego najlepszego. Jak najwięcej komentarzy, wyświetleń, sławy ^^. Spełnienia marzeń. Dużo czasu na pisanie postów czy też ich czytanie. :) 

Na książki też musi się znaleźć czas, bo to dzięki nim mamy wyobraźnię, a nasze zdania i wypowiedzi są bogate i rozbudowane. Powodzenia! :*




***Notka organizacyjna***
Jutro szkoła. Koniec wakacji. Najwyższy czas żeby zaplanować funkcjonowanie bloga. 
  • Będę się starała żeby co tydzień był post z serii MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI. 
  • Z recenzjami nie wiem jak będzie bo to jest tak, że to co czytam to recenzuje. Nie wszystko tylko to, co mi się wydaje, że będzie super recenzja :) 
  • W najgorszym wypadku będę recenzować podręczniki do różnych przedmiotów. Zamiast się uczyć na sprawdzian *good idea* 



6 komentarzy :

  1. Powodzenia w szkole;D Ja mam jeszcze miesiąc:D
    PS: Zostałaś nominowana do TAGu, szczegóły tutaj: http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com/2015/08/tag-albo-albo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) Przydałby mi się jeszcze miesiąc odpoczynku i całodniowego czytania książek.

      Usuń
  2. O proszę, fajnie wiedzieć, że jest nawet dzień bloggera :)
    I o nie! Lub O TAK! Jutro 1 września, z jednej strony jestem podekscytowana - nowa szkoła, nowi ludzi. Nikogo tam nie znam. Będzie ciekawi. Ale z drugiej strony - to przecież powrót do szkoły.
    E TAM! Jeszcze kilka godzin wakacji, więc ide na lody :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero za rok idę do nowej szkoły, do liceum.
      Słodkości zawsze spoko. Do tego nowa książka by się jeszcze przydała :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję że dotrzymasz słowa i będziesz recenzować chociaż te podręczniki :*
    Już nie mogę się doczekać twojego następnego posta. :D Trzymam kciuki ...
    P.S. Wiesz kto to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :* Sama czekam aż zacznę pisać posty. :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka