2015-08-18

RECENZJA #Dzień kolibra


Autor: Ewa Przybylska
Tytuł: Dzień kolibra
Liczba stron: 160
Rok wydania: 2002





Streszczenie:

Sławek to uczeń trzeciej klasy podstawowej. Mieszka na osiedlu gdzie jest prześladowany przez „gang Rudego”. Rodzice nie maja dla niego za dużo czasu, ponieważ cały czas pracują. W szkole jest nazywany lalusiem.
Chłopak zaprzyjaźnia się ze starszym panem, który niedawno wprowadził się na to blokowisko. Spędzają razem czas robiąc model samolotu i rozmawiając. Oboje muszą pokonać trudności i odzyskać godność. Przyjaciele są do siebie bardzo podobni, chociaż dzieli ich różnica wieku. 


Moja opinia:
W skali od 1 do 10 oceniam książkę na 6. Książka opowiada przepiękną historię przyjaźni i to chyba jest jedyny plus. Jednak sposób jej zapisu nie za bardzo przypadł mi do gustu. Niektóre fragmenty musiałam czytać kilka razy żeby zrozumieć, co się dzieje. Nie było rozdziałów tylko jedno wielkie coś.


12 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze mogłabyś streścić książke szczegółowo? To jest dla mnie dość ważne :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to mam swoje prywatne notatki na konkurs, mogę ci przesłać tylko podaj swojego e-maila

      Usuń
  3. Dobra, dzięki ;))))) paulitudaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do jutra powinnam ci przesłać po szkole, okej. Chwilowo nie mam dostępu do poczty ;)

      Usuń
  4. Mam do ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś mi też podesłać twoje notatki na konkurs dotyczące tej książki? Też będę brać w nim udział, ale nie miałam dostępu do żadnego egzemplarza "Dnia kolibra" i z samych streszczeń nie za bardzo wiem, o co w nim chodzi. Pasowałoby cokolwiek wiedzieć na ten temat ;/
    Mój email: nessa.laime@wp.pl
    Z góry dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta, mi tez moglabyś przesłać te notatki? byłabym CI bardzo wdzieczna!
    magdalena.nayan@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Marto czy mogłabym także o nie prosić? jazda.konna@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka