2015-08-03

RECENZJA #Na wysokim niebie

Autor: Danuta Awolusi
Tytuł: Na wysokim niebie
Liczba stron: 270
Rok wydania: 2013






Streszczenie:

Ania, dziewczynka z biednej rodziny. Jest zostawiona sama sobie ze wszystkimi problemami w szkole, w domu i z prześladowaniem rówieśników. W wolnym czasie lubi chodzić własnymi ścieżkami oraz czytać w rożnych miejscach. Zaprzyjaźnia się z panią Sabiną bibliotekarką i Tobiaszem, nowym sąsiadem.

Moja opinia:

W skali od 1 do 10 książkę oceniam na 9. Ja osobiście preferuję książki zagraniczne, chociaż polskie też są nawet ciekawe. Ale ta książka mnie zaskoczyła pozytywnie i to bardzo. Nigdy nie czytałam tak poruszającej książki. Czytając ja czułam się jakbym była główną bohaterką. Tak samo jak ona wszystko przeżywałam strona po stronie.*

*nie 'hejtuję' polskiej literatury, uważam tylko, że w zagranicznych książkach jest więcej emocji i tego czegoś, co zachęca do czytania; to jest tylko moje zdanie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka