2015-09-01

BACK TO SCHOOL, czyli nie na temat

Hejka, dzisiaj tak nie na temat książek. Mam chwilowy przestój, ale pojawi się niedługo recenzja w takiej niecodziennej formie *owiane tajemnicą*
Niestety trzeba zmierzyć się z rzeczywistością i iść do szkoły. Z tej okazji przedstawię wam trochę moich zeszytów czy innych tam dodatków. Najdokładniej dużo zeszytów i cztery flamastry  *taka matematyka*. Sama nie wiem, jak wy, ale ja do nauki potrzebuję zeszytów z ładną okładką. Wtedy aż chce się ładnie i czytelnie pisać. Z moim pismem to trudne...
Zaczynamy!


FLAMASTRY (cztery kolory, jaskrawe) 


ZESZYT  DO MATEMTYKI

ZESZYT DO HISTORII

ZESZYTY NIE WIEM DO CZEGO (interesujący przedmiot szkolny)
Tak naprawdę to była promocja i stwierdziłam, że się przydadzą :)


NOTATNIK (zapisuje w nim wszystko: pomysły i opowiadania)

ZESZYT DO JĘZYKA POLSKIEGO

ZESZYT DO MUZYKI

ZESZYT DO BIOLOGII

ZESZYT DO FIZYKI 

ZESZYT DO WOSU


Idealnie nadaję się do opisywania i mówienia o takich rzeczach ;). Trochę taki biedny jest ten przegląd, ale w tym roku tylko tyle kupiłam. Reszta już była z poprzednich lat nauki. Dobra to na tyle. Koniec.

2 komentarze :

  1. Jejku... śliczne ... Czekam na więcej <3 <3 <3
    P.S. Wiesz kto to

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka