2015-09-30

LIKE TO - przegląd września

Na koniec miesiąca będzie się pojawiało: Like to, czyli podsumowanie miesiąca.
Moja pomysłowość nie zna granic: Like to. J


RECENZJE

W tym miesiącu na blogu pojawiło się 5 recenzji:

Najlepsza dla mnie książka była oczywiście "Nostalgia Anioła". Nie dość, że nie chciałam jej kończyć to jeszcze nie miałam, kiedy czytać. Ale to nie, dlatego ją tak bardzo lubię. Dlatego że opowiada wszystko, całą historie z innego punktu widzenia niż można się było spodziewać. Przynajmniej ja myślałam, że to będzie w innej formie.


Teraz coś, co najbardziej podobało mi się w „KRĘGACH KULTUROWYCH XXI WIEKU”

FILMY

Tak dużo w tym miesiącu oglądałam filmów, że sama nie wie jak to policzyłam. Aż dwa. Uff. Ta matematyka mnie wykończy. Nie mam za dużego wyboru, więc streszczę wam oba. J

STEP UP: TANIEC ZMYSŁÓW. 

Główny bohater za swoje przewinienia dostaje prace społeczne w szkole tańca. Tam spotyka dziewczynę, która jest załamana, bo jej partner skręcił kostkę i nie ma z kim tańczyć. On pokazuje jej swój taniec i zaczynają wspólne treningi. Jego styl jest bardziej „uliczny”, a jej to balet. Dwie przeciwności, jednak udaje się im to połączyć. Przy okazji miedzy nimi nawiązuje się silna uczuciowa więź. Idealne na wieczór, gdy nie wie się co robić. Albo, którą książkę zacząć czytać. J

Teraz z trochę innej półki gatunkowej.



SINISTER. 

Nie bałam się. W ogóle. Aż piszczałam w niektórych momentach ;P
Autor powieści kryminalnych na podstawie autentycznych historii, postanawia zamieszkać z rodzina w domu, gdzie doszło do morderstwa. Na strychu znajduje pudło z filmami, które kryją w sobie udokumentowane morderstwa. Postania prowadzić prywatne śledztwo.





PIOSENKI

Trzy najlepsze, najczęściej słuchane oraz ulubione.

WHISTLE. Katy Tiz.

Ta piosenka tak mnie pobudza do nauki i do pisania, że nie wiem sama jak to się dzieje. Ma taki wpadający w ucho tekst i nawet ja ta, której słoń nadepnął na ucho śpiewam na głos. Przy wszystkich. Taka kompromitacja. Słucham jej na okrągło, tak samo jak dwóch kolejnych.

FIGHT SONG. Rachel Platten.

Bardzo mi się podoba tutaj tekst piosenki i teledysk i wszystko. A po za tym była to miłość od pierwszego wejrzenia – raczej usłyszenia. Hiohio. Fajnie się przy niej uczy. Na sprawdzian do fizyki. Sprawdzone. Tylko jakoś na sprawdzianie, który był dzisiaj wszystko mi uciekło z głowy jak za każdym razem.

DRAG ME DOWN. One Direction

„All my life/ You stood by me/ When no one else was ever behind me/
All these lights/ They can't blind me/ With your love, nobody can drag me down”
Normalnie kocham ta piosenkę. Nie wiem, co mogę więcej powiedzieć. Hmm… LOVE <3

Koniec. Myślę, że się wam podobało :*

Zaczytanego października!

Znajdź mnie: 

18 komentarzy :

  1. Gratuluje wyniku :* bardzo bym chciała przeczytać 19 razy Katherine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3
      Polecam bardzo wszystkie książki Johna Greena ^^

      Usuń
  2. I love these songs!

    You have an excellent post reviews, dear)

    xoxo, Nastya Deutsch
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nostalgię anioła" mam w planach od bardzo dawna, ale jakoś nie mogę się zmotywować aby ją przeczytać :P Gratuluję wyniku i życzę jeszcze bardziej udanego października. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo Drag me down :D Mimo iż nie lubię One Direction to ta piosenka na prawdę wpadła mi w ucho i gdy rano gra w radiu to umila mi szykowanie się do szkoy *taaakie długie zdanie* ^^ Oglądałam film pod tytułem Nostalgia anioła i jeśli jest to książka o tej samej treści to z wielką przyjemnością przeczytam ♥

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie piosenki 1D są szczególne 😀
      Polecam Nostalgie anioła. Nie zawiedziesz się ^^

      Usuń
  5. Czytałam "Nostalgię Anioła" - dobra książka, zdecydowanie. Porusza istotny problem i ogólnie niezwykle emocjonalna.
    Pozdrawiam
    A. :)

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! Balladynę niedługo będę czytać (lektura :/) więc przekonam się, czy ciekawe, czy też nie. Niestety nie czytałam żadnej z książek które wymieniłaś ale niektóre mam w planach :) Co do Sinistera- niedawno byłam w kinie na drugiej części. Jako że jestem strasznym cykorem, to przy każdej strasznej scenie (których moim zdaniem było tam sporo) chowałam głowę w pudełku po popcornie :D Niezawodny sposób XD. Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero pierwsza część Sinistera oglądnięta. Może kiedyś gdzieś znajdę drugą część ^^

      Usuń
  7. Uwielbiam książki Greena, ale 19x Katherine jeszcze przede mną :)
    Drag Me Down u mnie również piosenką miesiąca ♥
    Zapraszam♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się czytając 19 razy Katherine :)

      Usuń
  8. Hm, Nostalgia... brzmi ciekawie, ale teraz jestem własnie po Żarnach niebios i aniołów mam na razie dość - chyba, że w Kłamcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś ostatnio same historie z aniołami czytam. Cały czas i mi się nie nudzi ^^ Ale pewnie spotkam coś nowego i zrobię zmianę :)

      Usuń
  9. Jeżeli chodzi o nostalgię anioła to oglądałam tylko film. Piękny, a zarazem mrożący krew w żyłach!
    Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do siebie <3
    http://modnaksiazka.blogspot.com/
    Zostaw ślad po sobie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez oglądałam film wcześniej i teraz rozpaczam z tego powodu, bo czytanie książki już nie było takie samo. :(

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka