2015-09-19

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *30 pytań o HP*

Witajcie, witajcie w ten przepiękny sobotni dzień. Nie za gorący i nie za zimny - idealny na czytanie. Tylko jest jedno ale. Trzeba się uczyć. W moim przypadku są to słówka na niemiecki i angielski. :(

Kupiłam ostatnio książkę Rachael Herron "Serce nie sługa". Nie mam czasu jej czytać, ale dam radę. :) Opis mnie wciągnął, ale chyba najbardziej zachęcił mnie początek "sprzedaje książki". I już wiedziałam, że będzie moja. ^^
Skończyłam Balladynę, więc niedługo pojawi się recenzja ... 

Dzisiaj mam dla was 30 pytań i moich odpowiedzi, które zbliżą was do moich ulubionych scen, momentów, aktorów, bohaterów itp. 
POTTERHEADS łączmy się!





1. Ulubiona książka – HARRY POTTER I WIĘZIEŃ AZKABANU
2. Ulubiona postać – SYRIUSZ BLACK(męska); HERMIONA GRANGER(żeńska)
3. Ulubiony uczeń – LUNA LOVEGOOD
4. Ulubiony członek Zakonu Feniksa – ALBUS DUMBLEDORE
5. Ulubiony czarny charakter – VOLDEMORT
6. Ulubiony profesor – RUBEUS HAGRID
7. Ulubiona drugoplanowa postać – BLAISE ZABINI
8. Najbardziej niedoceniana postać – SYBILLA TRELAWNEY
9. Ulubiony ship – DRACO I HERMIONA
10. Ulubione zaklęcie – SECTUMSEMPRA
11. Ulubione magiczne stworzenie – FENIKS
12. Ulubione cytaty (minimum 5)

- After all this time?
- Always
***
Ramię skrzata dygotało od ciężaru patelni, ale jej nie opuścił.
- Może jeszcze tylko raz, paniczu Harry, tak na szczęście!
Ron parsknął śmiechem.
- Nie chcemy, żeby stracił świadomość, Stworku, ale jeśli będzie potrzebował zachęty, możesz czynić honory domu.
***
- A od kiedy Malfoy zalicza się do grona najwybitniejszych światowych myślicieli? - spytał Harry.
***
- Domyślałem się. A tak się składa, że moje domysły zwykle się sprawdzają - odrzekł
Dumbledore.
***
- Niech mi pan powie jeszcze tylko jedno - odezwał się Harry. - Czy to dzieje się naprawdę, czy tylko w mojej głowie?
Dumbledore uśmiechnął się, a kiedy przemówił, jego głos zabrzmiał w uszach Harry’ego donośnie i wyraźnie, choć świetlista mgła znowu ich ogarniała, przesłaniając jego postać.
- Ależ oczywiście to dzieje się w twojej głowie, Harry, tylko skąd, u licha, wniosek, że
wobec tego nie dzieje się to naprawdę?

13. W jakim domu jesteś? – RAVENCLAW
14. Patronus - FENIKS
15. Kiedy pierwszy raz poznałaś świat Harry’ego Pottera? – Jak miałam siedem – osiem lat.
16. Co byś chciała zmienić w fabule? – Nie wiem za bardzo. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale nie, jednak jest coś. Żeby Zgredek nie umierał. Tak, to jest właśnie odpowiednia rzecz.
17. O jakiej postaci chciałabyś się dowiedzieć więcej? – O Syriuszu Blacku. O jego przeszłości. O tym jak dorastał. O wszystkim, co związane z nim. Czyli prawdę mówiąc o Huncwotach :)
18. Część, przy której płaczesz. - HARRY POTTER I INSYGNIA ŚMIERCI
19. Jakie masz odczucia po Harry Potter i Insygnia Śmierci? – Ta część jest bardzo ciekawa. Dużo jest wydarzeń, ale to już ostatnia książka z serii… Kończy się przygoda Harry’ego Pottera. Już nic nie będzie takie samo.
20. Epilog: czy podoba się ta wersja przyszłości bohaterów czy nie? – Podoba się, bardzo. Ale najlepszy by był gdyby Hermiona była z Draconem. Wtedy to już byłabym w siódmym niebie.
21. Ulubiony film – HARRY POTTER I KSIĄŻE PÓŁKRWI
22. Ulubiony reżyser – DAVID YATES
23. Ulubiony członek obsady – EVANNA LYNCH
24. Korzystna zmiana między książką a filmem – Przecież książki są lepsze, więc ja najchętniej bym oglądała film, w którym są wszystkie najmniejsze szczegóły. Jeden film około 8 h. Taki idealny pomysł na bezsenne noce.
25. Ulubiona piosenka z soundtracku – Hedwig's Theme
26. Najstraszniejsza scena filmie – Najbardziej się bałam tej sceny gdzie w Insygniach Śmierci (w pierwszej części), Harry, Ron i Hermiona są w Malfoy Manor i wiedziałam, że teraz będzie umierał Zgredek to się tego bałam. Zawsze. Always.
27. Najbardziej atrakcyjny członek obsady – Pomyślmy, hmm… TOM FELTON
28. Do jakiej części chciałabyś napisać scenariusz? – WIĘZIEŃ AZKABANU
29. Kogo chciałabyś zagrać w HP? – HERMIONĘ GRANGER
30. Podsumowanie serii jednym słowem – NIESAMOWICIENIEZIEMSKA (to jest moje nowe słowo)


ZNAJDŹ MNIE:
LUBIMY CZYTAĆ - zaczytanabella 
INSTAGRAM - zaczytana_bella 
WATTPAD - zaczytanabella 
TUMBLR - zaczytanabella

8 komentarzy :

  1. Nie czytałam Harry'ego Pottera i przez to czuję się jak dziwoląg, haha.

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie czytałam wielu znanych serii, wiec nie jesteś sama ^^

      Usuń
  2. nie zdarza mi się płakać podczas oglądania filmów, ale moment w którym Zgredek umiera, zakończenie Władcy Pierścieni i mój przyjaciel Hachiko mnie totalnie rozwalają! jeśli lubisz Malfoya, to obejrzyj jego postać tu: https://www.youtube.com/watch?v=SKjNtLUavR0 w którejś części się pojawia. Potterheads łączmy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam już te filmiki, ale dzięki. Przypomniałam sobie :)
      Ja płaczę na ekranizacjach najczęściej. Jak sobie przypominam, co się działo w książce, czyli kiedy ktoś umiera albo się poświęca z miłości czy coś w tym stylu :(

      Usuń
  3. Jak na razie przeczytałam trzy części i na te już bardziej opasłe tomiszcza wypatruję odpowiedniej chwili. Cóż, dawkuję sobie przyjemność z czytania ;)
    Ogólnie z Tobą się zgadzam, jednak najbardziej z punktem 17 i 25 ;P Cóż, podoba mi się to Twoje nowe słowo ;D

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ^^ Ja Harry'ego Pottera czytałam bardzo szybko. Tak mnie wciągnął, że w trzy miesiące było przeczytane :)

      Usuń
  4. Potteheads! <3 :D
    Zapraszam na mojego bloga ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka