2015-10-23

Hallloween - noc czytania

Hejooooooo!
Halloween? Halloween!!!
Zbliża się Halloween wielkimi, ogromnymi krokami.
Postanowiłam, że dziś opowiem wam trochę o wyzwaniu/wydarzeniu organizowanym przez blogi:
Aleja czytelnika
Bądź tu, teraz
In Bookland
Books World
Book by Geek Girl
Książkowy Świat
Polega ono na tym, że w Halloween wybieramy sobie książkę, najlepiej straszną albo o tematyce Halloween. Może też być inna. Najważniejsze żeby od 21:00 do 4:00 czytać. Bez problemu damy radę!
Ja jeszcze nie wybrałam żadnej książki. Jest przed nami tydzień, ale prawdopodobnie będzie to Pamiętnik narkomanki. I może pojawi się recenzja jak skończę. :)
A tutaj link do wydarzenie na Facebooku zapraszam bardzo serdecznie:
https://www.facebook.com/events/422573777951986/

Weźmiecie udział w zabawie?

12 komentarzy :

  1. Podoba mi się ta akcja i oczywiście będę w niej uczestniczyć ;D

    buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie nocą i do tego w Halloween,idealnie ;)

      Usuń
  2. Pamiętnik narkomanki to pozycja obowiązkowa dla wszystkich. miłej lektury :) dołączę do was, ale tak max do 1 w nocy, za bardzo lubię spać. i prawdopodobnie będę czytać 3 część Lewej Ręki Boga. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak długo się zbieram do tej lektury i teraz nadszedł idealny moment :)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za udostępnienie informacji! ♥
    Mam nadzieję, że wytrzymamy całą noc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie, hiohio. Przecież to prawie normalność ^^

      Usuń
  4. Ja też! Ja też! ja też biorę udział :D :D I wybrałam już książkę Kinga :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej akcji i chyba się przyłączę, jednak to zależy od tego czy na drugi dzień będę musiała wcześnie wstawać :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie najgorsze w tym wydarzeniu, ale zawsze można zmienić plany. Wszystko dla książek! ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka