2015-10-25

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *bajki*


A czemu nie bajki? Więc dziś bajki.
Post napisany kiedyś tam, bo bywa się na targach, więc niedługo może mini relacja z tego miejsca, zobaczy się.
To tak, animowane bajki od zawsze oglądałam, chociaż dopiero teraz oczekuje z niecierpliwością kolejnych. Jako mała dziewczynka nie miałam jak się dowiedzieć, kiedy nowa historia, więc teraz to nadrabiam.
To prezentacja naszej listy od najlepszej do najlepszej opowieści. Hiohio. A niby czego się spodziewaliście, najgorszej bajki Disneya.? Nie ma mowy, wszystkie są przecudne. Jednak te są najlepszeJ




Piękna i Bestia. 1991
Bajka, która wniosła dużo do mojego życia. Ale to kiedyś o tym napisze więcej, bo to jest ważna kwestia.
W ciągu 90 minut dzieje się bardzo dużo, Bella poddaje się Bestii w zamian za ukochanego ojca, którego potwór więził. Mieszka z nim w jego zamczysku i tam, gdy nie ma z kim rozmawiać to nawiązuję kontakt ze sprzętami domowymi i meblami. Jej nowi przyjaciele są zaczarowani. Odkrywa, że jej „porywacz” to książę, który jest pod wpływem zaklęcia/uroku.





Wszyscy o Tobie mówią, a wiadomo, że kobieta nie powinna czytać, bo jeszcze nie daj Boże zacznie... myśleć




Zaplatani. 2010
Julek znajduje w lesie wieżę taką samotną, więc dlaczego by tam nie wspiąć się. Okazuje się, że mieszka tam roszpunka, która bardzo chce opuścić wieżę i udać się na miejsce gdzie prosto do nieba wzlatuje tysiące, miliony światełek. Julek mimo woli musi się na to zgodzić, bo dziewczyna ma jego cenną rzecz, a najdokładniej skradzioną koronę. Jest jeszcze kwestia złej czarownicy (dla mnie była ona trochę śmieszna), która chce mieć wszystko dla siebie w tym zaczarowane włosy Roszpunki. Najlepiej razem z nią, bo tylko wtedy mają swoją moc.

Roszpunko, popatrz w to lustro. Wiesz, co widzę? Widzę tu silną, niezależną, wprost prześliczną dziewczynę… O, patrz! Ty też tu jesteś!



Król lew. 1994
Rodzi się syn władcy Lwiej Skały – Simba. Jest on bardzo ciekawski i razem ze swoją przyjaciółką Nalą wpakował się w tarapaty. Jego ojciec stanął w obronie dzieci i zginął z rąk (albo raczej z łap) swojego brata Skazy, który bardzo pragnął władzy i zazdrościł tego Mufasie. Simba myśli, że to wszystko jest jego wina i ucieka z „kraju”. Spotyka dwójkę zawsze radosnych zwierząt, i na początku nie rozumie ich radości ze wszystkiego, jednak z biegiem czasu zaprzyjaźnia się z nimi. Nie wie, co się dzieje na/w Lwiej Skale. Nie wie, że musi pomóc swojej rodzinie i przyjaciołom.



Hukana matata






WALL.E. 2008
W odległej przyszłości żyje sobie mały robocik o imieniu Wall.E (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący E-klasa). Codziennie  robot pracuje sprzątając świat, który został opuszczony przez ludzi 700 lat temu. Pewnego dnia na Ziemi pojawia się robot Eva, z którym zaprzyjaźnia się Wall.E. Pokazuje jej swój największy skarb – roślinkę, a ona się wyłącza. Nie ma sposobu by ja włączyć ponownie.







Wielka Szóstka. 2014
Geniusz, naukowiec albo zwykły chłopak Hiro Hamada bardzo, ale to na prawdę bardzo lubi tworzyć nowe rzeczy. Tak powstaje jego robot i przyjaciel Baymax. Los tak sprawił, że razem ze swoimi przyjaciółmi musza uratować miasteczko, które zamieszkują.






Nie planowaliśmy zostać superbohaterami… ale życie czasem płata figle

Kraina lodu 2013
Ana i Elsa to dwie siostry. Jednak Elsa wyróżnia się tym, że w jej dłoniach jest siła zamarzania. Przez tą zdolność i przypadek Ana prawie straciła życie. Gdy dziewczyny są już prawie dorosłe musza objąć władze w królestwie, bo ich rodzice zginęli na morzu. Elsa nie chce żyć wśród ludzi, więc ucieka w góry, gdzie buduje sobie swój własny pałac. Ana chce odnaleźć siostrę i wytrwale dąży do celu. Spotyka po drodze Kristoffa, z którym się zaprzyjaźnia. I najlepszy z całego filmu jest : Olaf!





Dla niektórych warto się roztopić








31 komentarzy :

  1. Very interesting and nice post! Thank you for sharing;)

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo lubię te bajki. W każdej z nich mogę odnaleźć coś z siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno było wybrać tylko 6 ale jakoś tak wyszło że same się wybrały. ^^

      Usuń
  3. z wymienionych przez Ciebie najbardziej podobała mi się Kraina Lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Piękna i bestia" oraz "Król lew" to cudowne bajki. Muszę koniecznie obejrzeć jeszcze "Krainę lodu" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tą bajkę. Jest cudowna ^^

      Usuń
  5. O jejku ja kocham Piękną i Bestię,pamiętam jak kiedyś udawałam,że jest Bellą (':
    Zapraszamy do nas na haul :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba dalej jestem jak Bella, zostało mi z dzieciństwa :)

      Usuń
  6. Takie posty mogę czytać codziennie :) Wspomnienia :)
    Nie widziałam tylko "Wielkiej szóstki", ale na pewno ją obejrzę w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo zachęcam. Super film na wieczorek jesienny :)

      Usuń
  7. Uwielbiam bajki! "Wielkiej szóstki" jeszcze nie widziałam, ale z pewnością szybko to nadrobie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie je uwielbiam ;D
    Mam nawet zakładkę z Olafem z krainy lodu ;D

    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale super, też chciałabym mieć z nim zakładkę albo z Baymaxem z Wielkiej szóstki :)

      Usuń
  9. Jak dla mnie ,,Zaplątani" wygrywają wszystko :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje TOP 6 bajek wyglądałoby w sumie zupełnie inaczej poza 1 tytułem :D Ale 3/6 nie oglądałam - tych ostatnich ^^
    A więc:
    Minionki, Pingwiny z Madagaskaru, Zaplątani, Król Lew 2, Merida, Ralph Demloka :D
    Kolejność przypadkowa xD No i oczywiście lubię więcej bajek :D Za to, co do 1 Króla Lwa... Po prostu śmierć Mufasy zawsze zbytnio mnie dobija, dlatego wolę cz. 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje bajki, te które wybrałaś też oglądałam. Najdokładniej to oglądałam wszystkie Disneya ^^

      Usuń
  11. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te bajki ! :) Król lew to klasyk ♥ A na Wall.E. jako dziecko pamiętam, że płakałam :D /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płakałam na Królu Lwie chyba jak każdy. Na Wall.E było tylko bardzo smutno :(

      Usuń
  13. Hi!
    Loved this post, the photos was wonderful. I was charmed to meet your blog. It is beautiful, has great tips! I was very happy to meet you.
    I am already following. You can also follow?
    Kisses from Brazil! !!!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you dear, follow you №29
    If you have a facebook write in my blog, I follow back
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam bajki<3 Zaplątani rozwalają system xD

    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsza bajka to "Zaplątani", mogłabym to oglądać codziennie :D. "Wielka szóstka"- nie oglądałam :( , ale nadrobię :D.
    Pozdrawiam :) Bacha
    http://dostatniejstrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka