2015-10-17

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *be room cliff *

Hejooo!
Dzisiaj przychodzę do was z tagiem : BE, ROOM, CLIFF
https://thegirlwhoreadtoomuch.wordpress.com/

Zostałam do niego nominowana przez Just yśkę z bloga Z miłości do książek.

Ja natomiast nominuje autorów blogów:

TAG polega na tym, że wybieramy dwunastu bohaterów z książek. Dziewczyny wybierają dziewczyny, a chłopcy chłopców. Decydujemy kim chcemy być, z kim mieszkać w pokoju i kogo chcemy zarzucić z klifu.

Tak się przedstawia spis bohaterek książek, które biorą udział w TAGu

  1. Nora – Szeptem 
  2. Hermiona – Harry Potter 
  3. Cath – Fangirl 
  4. Isabelle – Dary Anioła 
  5. Hazel – Gwiazd naszych wina 
  6. Prim – Igrzyska Śmierci 
  7. Tris – Niezgodna 
  8. Bella – Zmierzch 
  9. Luna – Harry Potter (seria się powtarza, ale musiałam) 
  10. Ania – Ania z Zielonego Wzgórza 
  11. Mia – Zostań, jeśli kochasz/ Wróć, jeśli pamiętasz 
  12. Anna – Baśniarz 
Tak prezentuje się podział na rundy

Uwaga!

Ania to będzie Ania z Zielonego Wzgórza, a Anna z Baśniarza.

No to: Happy Hunger Games ! (bardzo czekam na premierę „Kosogłosa”)



Runda 1

Nora, Isabelle, Ania

Ania na pewno będzie ocalona.Chciałabym mieć taką wyobraźnię jak Ania. I ogólnie życie jako ruda, piegata dziewczynka byłoby niczego sobie ^^
A Isabelle to trochę bym chciała zrzucić (wszystko dla Simona). Jednak przeżyłabym z nią, więc to z nią zamieszkam. Może jakoś się dogadamy
Nora. Przez pierwsze trzy części była spoko dziewczyna, w ostatniej jest dla mnie nie do zniesienia. To właśnie ona będzie tą, którą zrzucę z klifu.

Runda 2

Hermiona, Cath, Mia

Hiohio, ale łatwe.
Hermiona jest postacią, która jest prawie identyczną osobą jak ja. Nie wyobrażam sobie życia bez książek podobnie jak Hermiona. Tylko gdyby jej sytuacja miłosna była inna (związek z Draco) byłoby idealnie.
Cath dzieli ze mną pokój, będziemy sobie razem pisać i słuchać uderzeń klawiatury.
Mia ląduje w morzu. Nie rozumiem jej w ogóle. W pierwszej części była całkiem spoko, jednak w drugiej, yyh! Nie mogłabym się z nią dogadać.

Runda 3

Hazel, Bella, Luna

O Aniele! To się nie może udać.
Bella, nie wiem sama, nie była jakaś super, ale też nie najlepsza. Dobra, RIP (tylko jak wampir umrze po skoku z klifu)
Hazel, jak ja bym chciała, żeby ona żyła. Mianuje ją moją współlokatorką.
Luna dogadałybyśmy się zrazem w 100%. Nadajemy na tych samych falach. Tak, jest to możliwe.

Runda 4

Prim, Tris, Anna

Najgorzej. Albo jak tak dużej pomyśleć to jest inaczej.
Prim – Chciałabym być taka wrażliwa jak Prim. I ten ogonek kaczuszki.... *płacz*
Tris bez skrupułów zrzuciłabym z klifu. W ogóle jej nie lubiłam, więc moja ulubiona część to Wierna, a szczególnie zakończenie. Wiadomo.
Anna. Ona od początku miała zapewnione miejsce w moim pokoju. Dlaczego? Za wszystko, za to, że jest taka, jaka jest. Trzeba przeczytać książkę żeby ją poznać. Bardzo polecam! Nie zawiedziecie się.


Znajdź mnie:
LUBIMY CZYTAĆ - zaczytanabella 
INSTAGRAM - zaczytana_bella 
WATTPAD - zaczytanabella
TUMBLR - zaczytanabella






29 komentarzy :

  1. Tris ma przekichane ;D
    I ja ją z klifu i Ty ! ;D
    Fajne odpowiedzi ;D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominacji gratuluję, ale całkowicie nie mam pojęcia o co chodzi z tymi rundami. ;__;
    I z tych postaci chyba tylko Hermionę kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kiedyś wykonywałam ten TAG i niby takie nic, a jednak świetna zabawa! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/10/the-name-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za moją pierwszą nominację do tagu ^^ jutro postaram się dodać recenzję książki a w następnym tygodniu zrobię ten tag (zapowiada się dużo nauki, więc chętnie oderwę się od naukowych książek) ale mnie ucieszyłaś dziś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! ^^ Na pewno wpadnę do ciebie żeby odczytać odpowiedzi :)

      Usuń
  5. Nora została zrzucona :') i bardzo dobrze - nie lubię tej bohaterki, ale za samą serią również nie przepadam
    Dramione ♥ najlepszy parring z HP
    Pozdrawiam, Blondie in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Szeptem bardzo się podobało niedawno skończyłam czytać serię
      Dramione ❤

      Usuń
  6. Dziękuje bardzo za nominację:)
    Recenzja książki Georga R.R. Martina - "Gra o Tron" już na moim blogu :)
    Recenzjonistycznie
    No Longer Nightmare

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo
      Ooo, Gra o tron już idę czytać :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy tag! Ja też bym zrzuciła Mię- w drugiej części była okropna! Należy jej się :D
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Miasta Kości" :) /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy tag!
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag :) Znam prawie wszystkie bohaterki i również zrzuciłabym z klifu: MIę, Tris, Norę i Bellę, to jedne z najgorszych bohaterek, jakie miałam okazję poznać.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Te dziewczyny są najgorsze, ale książki bez nich nie byłyby takie jak są. Jednak w każdej z tych książek sytuacje ratuje postać męska :)

      Usuń
  10. Tyle fajnych tagów, a tak mało czasu na ich wykonywanie i wstawianie na bloga! ;)

    www.szept-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, również z recenzjami. Która teraz? :)

      Usuń
  11. Jestem skłonna uratować wszystkich poza Hazel, nie mogę jej znieść tak jak nie mogę znieść całej książki. I tak Ania z Zielonego Wzgórza bije wszystkich na głowę. Swoją drogą to pierwsza książka, którą przeczytałam x lat temu sama dla przyjemności :)
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię czytać książki Johna Green. Mają w sobie to coś, co przyciąga.

      Usuń
  12. Bardzo popularny tag, widziałam go już w różnych wersjach.
    http://slowajakobron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widziałam się z takim Tagiem :D Ale fajny

    Zapraszam na OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że ci się podoba ^^
      Możesz zrobić u siebie :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka