2015-10-31

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *halloween*

HALLOWEEN. Ten dzień jest taki szczególny. Jest dla mnie tylko zabawą, chyba jak dla większości. Jednak bardzo podoba mi się ta inicjatywa.

Z czym mi się kojarzy?

Dynie wszędzie dynie. Jak najwięcej dyni! Które uwielbiam, a te miny, które są wycięte na nich. Brak słów. Tworzą one taki idealny klimat. Gdyby w moim pokoju było gdzie postawić dynie na pewno by tam była. Jednak nie ma miejsca, więc mam słoiki pomalowane jak dynie.

Ten dyniowo-świecznikowy słoiczek wykonałam tak.
  1. Umyłam słoik i oczyściłam powierzchnie, którą będę malować.
  2. Farba witrażową pomalowałam ścianki słoika dwa razy.
  3. Odczekałam aż trzy dni. Tak aż trzy dni (tyle pisało na mojej buteleczce farby)
  4. Namalowałam (oczywiście krzywo; z moim talentem artystycznym to normalne) minkę dyni.
  5. Włożyłam podgrzewacz i gotowe.
Właśnie napisałam formę wypowiedzi o nazwie INSTRUKCJA. Dziękuję ci Szkoło!


W Halloween czytamy książki! [KLIK]
Chociaż najdokładniej to z każdej okazji czytam książkę. Ale dlaczego by nie robić sobie wymówek.
„a przeczytam kawałek książki, bo nauczyłam się dat na historię”
„może rozdział z okazji zakończenia sezonu serialu”
„strona w nagrodę za zjedzoną kolacje”

Ooo! Pająki przez cały rok się ich boje jednak w tym szczególnym dniu maluje je na każdej powierzchni. Książki oszczędzam – nie martwcie się.
Wszystko się zaczęło przez Aragona i jego ekipę z Harry’ego Pottera. Ich było tam tak dużo. Brrrr!

Duuuuchy!!! A je natomiast bardzo lubię. Są takie słodziutkie. Nie dobra to był żart są straszne. Chociaż są wyjątki. Jak zwykle. Na przykład duch Kacper z bajki: „Kacper przyjazny duszek”

Prawie bym zapomniała: rocznica śmierci Jamesa i Lily Potter. Wszyscy POTTERHEAD: różdżki w górę!

A wam z czym kojarzy się to święto? Obchodzicie czy nie?







11 komentarzy :

  1. Hmm... nie obchodzę Haloween, jak i sporej części świat wypromowanych przez media ;P Kurcze, fajne są niektóre przebrania, można przy okazji porobić jakieś ciekawe zdjęcia z charakteryzacjami wpadającymi w tą tematykę, ale nie czuje, aby to był jakiś wielki, czy szczególny dzień, który trzeba obchodzić, szczególnie, że 1 listopada raczej pędzi się na groby.
    A dyńka jest całkiem urocza ;p
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie obchodzę chucznie aczkolwiek bardzo mi się podoba ta inicjatywa i dekoracje z tej okazji.
      Każdy ma swoje zdanie i ono jest tak samo ważne ^^
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Mi od tej pory Halloween pewnie będzie się kojarzył z koleżanką, która nam wszystko zepsuła...
    Do tej pory najbardziej z wycinaniem dyni, co robiłam każdego prawie roku...
    Ciekawy pomysł.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że ci się nie udał Halloween w tym roku :(
      Dynie przede wszystkim ^^

      Usuń
  3. Ja święta tego nie obchodzę, ale zawsze mam przygotowane cukierki dla dzieciaków spragnionych rozrywki. Nie podoba mi się jednak popularna od kilku lat zabawa, czyli rzucanie w przechodniów jajkami. Nie raz, nie dwa były z tego powodu awantury, jednak magicznie rodzice dzieciaków, które nie wiedzą gdzie jest granica dobrego smaku, nie robią sobie z tego nic.
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nikt nie chodzi po domach w Halloween ale cukierki się nie zmarnują ^^

      Usuń
  4. Ja nie obchodzę i nie przeszkadza mi to ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna 'instrukcja'
    Tez dziekuje szkole, ze rozpoznaje formy wypowiedzi haha.
    Buziaki ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Halloween obchodzę,ale jako zabawę ,a nie w formie kultu szatana.... Nie widzę nic złego w zbieraniu słodyczy...
    Mi Halloween kojarzy się oczywiście z dynią :D

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodycze przede wszystkim :)
      I dynie ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka