2015-10-24

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *targi*



Dzisiaj ważny i szczególny dzień dla mnie jako pożeracza książek. Byłam na Targach Książki w Krakowie. Jeszcze teraz jak to piszę jestem pełna emocji. Takie szczęście. Ojej :)
To takie sprawozdanie króciutkie, bo trzeba się uczyć na poniedziałek. Dlaczego!?! To były moje pierwsze w życiu Targi Książki, w których brałam udział. Więc było dużo emocji.
To tak Kraków na początek. Rzadko tam jeżdżę, ale to i lepiej bo bardzo lubię to miasto, a nie chcę żeby mi się znudziło :*

Zdążyłam na Expobus i jeszcze się zmieściłam w pierwszej kolejce. Ten, kto był, ten wie. Współczuję bardzo tym, których ominął ten zaszczyt jechania „z marszu”.
Spodziewałam się na miejscu kolejek do kasy, więc nie zdziwiłam się tym widokiem. 
Wszystkiego było mega dużo, a najwięcej książek. Był to dla mnie raj. Pierwsze kroki, jak można się spodziewać skierowałam na stoisko Wydawnictwa Otwartego i pierwsza zdobycz. Chyba najbardziej cenna dla mnie. Oczywiście chodzi o „Czerwoną Królową”. Do tego tatuaże Fangirl. Nie mogę się doczekać aż się obkleję nimi albo gdzieś je przykleję. Kto wie. 
Kolejną zdobyczą była książka „Szczęśliwa przystań”, zakupiłam ją na stoisku Naszej Księgarni. Uwaga, uwaga za 10 złotych, a historia mnie normalnie zauroczyła i okładka była taka tajemnicza. Nie mogę się doczekać, jak zacznę ją czytać. 
Kolejna i zarazem ostania książką była ta ze stoiska Zielonej Sowy pod tytułem „7 dni”. 





Spędziłam w budynku Expo Kraków tylko 2,5 godziny licząc około 20 minut w kolejce po bilet. Nie był to jakiś długi pobyt, ale zawsze coś.
Mój rekord życiowy w kwestii kupowania książek. Wiem jest ich bardzo mało tylko 3 (zaawansowana matematyka) jednak jestem bardzo zadowolona z nich.
Jak widać nie ma zdjęć, ani jednego. Byłam za bardzo zaangażowana w wybory idealnych książek. A po za tym nie jestem fotografem i nie lubię robić zdjęć. Nie licząc selfie w szkolnej toalecie.
Ten dzień zapamiętam na bardzo długo. Nigdy nie spodziewałam się, że będę brała udział w Targach Książki.





6 komentarzy :

  1. Już nie mogę się doczekać aż sama, jutro odwiedzę Targi *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tam wrócić :) ale poczekam rok ^^

      Usuń
  2. Ja niestety nie miałam możliwości bycia na Targach, czego bardzo żałuję :(
    A Tobie gratuluję tak świetnych zdobyczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( może w następnym roku :)
      Dzięki wielkie ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka