2015-11-30

LIKE TO - przegląd listopada

Ufff! Koniec miesiąca,
W tym miesiącu przeczytałam tak dużo książek, że sama nie wiem, kiedy zdarzyłam się uczyć i oglądać seriale i uczyć się i jeszcze raz uczyć się.

***
Z okazji prawie początku posta:
Chciałam was uroczyście poinformować, że w grudniu przez dwanaście dni będzie cykl z książką "Podaruj mi miłość". Oczywiście w miarę możliwości bez spojlerów. Tylko refleksje po przeczytaniu każdego opowiadania. Podoba wam się ten pomysł?
***

Przeczytałam ponad osiem książek (ponad, bo czytam lekturę szkolną: Weiser Dawidek)

Te, które zrecenzowałam w tym niesamowicie długim miesiącu listopadowego czytania polskich książek to:

I pozostałe:

  • Czerwona królowa (recenzja wkrótce jak opuszczę jej świat) książka czytana w trakcie: Nocy czytania Hallowen
  • 12 prac Herkulesa
  • Oddam ci słońce (recenzja wkrótce)

Pojawiły się też inne równie ciekawe i interesujące posty:



Czas na co miesięczną tradycje, czyli

PIOSENKI MIESIĄCA


W związku z tym, że był już post poświęcony nowej płycie One Direction, która aktualnie zawiera moje ulubione piosenki, postanowiłam wybrać te, które spodobały mi się, gdy słuchałam ich w radiu (tak słucham radia!)

RICH YOUTH - Hayley Kiyoko 


RADIOACTIVE - Imagine Dragons


PHOTOGRAPH - Ed Sheeran


FILMY MIESIĄCA 


PÓŁ NA PÓŁ (50/50)

Film poświęcony chorobie głównego bohatera, Adama na raka kręgosłupa. Chłopak, który miał w sowim życiu wszystko uporządkowane, był szczęśliwie zakochany, miał prace i prawdziwego wiernego przyjaciela. Dowiaduje się o chorobie. Nagle wszystko się zmienia, pozostają przy nim tylko ci, których on kocha i ci, którzy go kochają. Do końca filmu nie wiadomo czy Adam przeżyje i będzie zdrowy czy jednak nie?



KOSOGŁOS 2

Oczywiście i bez żadnych zaprzeczeń jednym z tych filmów jest Kosogłos część 2. Jest to ekranizacja drugiej połowy książki Kosogłos z serii Igrzyska Śmierci napisanej przez Suzann Collins. Przedstawia Historie Katniss, która chce zabić znienawidzonego przez wszystkich prezydenta Snowa. Pomagają jej w tym przyjaciele. Katniss jest też symbolem rewolucji, musi zdecydować kogo na prawdę kocha, kochała i będzie kochać, pogodzić się z krzywdami jakie spotykają jej rodzinę. I przede wszystkim musi wygrać, nie ma innej opcji. Inaczej niepodległość PANEM legnie w gruzach razem z rewolucją.









17 komentarzy :

  1. Wow świetny wynik! :)
    A cykl z "Podaruj mi miłość" - coś pięknego! :)
    Ja sobie te lekturę zostawię na okres przed świętami i same święta, ale książka jest tak piękna że mam ochotę już po nią sięgnąć xD

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę Waisera Dawidka czytać, bo to lektura :(
      Ale już coraz bliżej końca i posty będą się (same) pisać do cyklu ^^

      Usuń
    2. Wow nawet nie wiedziałam ze taka lektura jest. Chyba jej nie przerabiałam 😋 xD

      Buziaki
      http://Opowiescidziwnejtresciii.blogspot.com

      Usuń
    3. Nowość ale nie za bardzo interesująca 0.o

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na drugą część Kosogłosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję Czerwonej Królowej, ciekawi mnie też cykl Podaruj mi miłość, jakoś ciągnie mnie do tej książki. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powiem Ci tyle , że się doczekasz bo już zaczynam pisać :p

      Usuń
  4. O jestem ciekawa jak spodobała Ci się Czerwona królowa! :) 8 ksiażek do dobry wynik, ja jeszcze nie podliczałam moich pozycji, zobaczymy:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A zobaczysz, bo recenzja już w następnym tygodniu (to brzmi jak reklama )

      Usuń
  5. "Oddam ci słońce" czeka na mojej półce, ale jakoś nie mogę znaleźć czasu żeby po nią sięgnąć. "Czerwona królowa" również mnie interesuję. Gratuluję udanego miesiąca i życzę zaczytanego grudnia :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A Czerwoną Królową musisz przeczytać
      Dopiero później Oddam Ci słońce ^^

      Usuń
  6. Świetny wynik, gratuluję! Nie mogę się doczekać serii postów z "Podaruj mi miłość" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Ja szczerze powiedziawszy też czekam na te swoje posty ;)

      Usuń
  7. Kosogłos jest naprawdę świetnym filmem :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy takie samo zdanie na ten temat ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka