2015-11-01

LIKE TO - przegląd października


W tym miesiącu moim wyzwaniem było przeczytanie serii Szeptem. Udało się, co można wywnioskować z posta z serii SERI(AL)OWO #szeptem

W dniach 22-25 października w Krakowie odbywały się Targi Książki o których mowa w tym oto poście : MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *targi*

Pojawiło się też kilka TAGÓW
MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *przysłowia*MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *be room cliff*

Oraz moje gadanie, a raczej pisanie o czymś:
MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *nałogi czytelnicze*MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *bajki*

Oraz tematyczne posty, czyli o HALLOWEEN
HALLOWEEN - NOC CZYTANIA
MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *halloween*

Na blogu pojawiły się recenzje takich książek jak:
Serce nie sługa
BaśniarzBransoletka
Tajemniczy ogród
Mała księżniczka
Noce w Rodanthe


Przed państwem ulubienicy:

PIOSENKI


ON MY MIND. Ellie Goulding

Ta piosenkarka ma taki oryginalny głos i to jakoś tak pasuje do jej piosenek. Bardzo lubię słuchać tego utworu. Sprawia, że chce się go cały czas słuchać. Jednak tekstu nie umiem w ogóle mimo ciągłego odsłuchiwania raz za razem tej kompozycji.


PERFECT. One Direction

Tutaj sytuacja przedstawia się inaczej, bo najpierw musiałam oglądnąć teledysk kilka razy. Tekst od razu wpadł mi w ucho. Później w szkole cały czas śpiewałam tą piosenkę koleżance z ławki. Zakochałam się całkowicie w klipie, w tekście i muzyce.  *Objawy fangirling'u zauważalne w dużym stopniu.*


COME. Jain

Mimo że piosenka jest w reklamie, to i tak jest przecudna. I się nie nudzi. A teledysk jest niecodzienny. Nigdy nie spodziewałam się, że można w taki sposób wykorzystać iluzje w teledysku. Super pomysł!


FILMY

Nie wierzcie bliźniaczkom (1998)

Dwie siostry zostały rozdzielone przez rodziców po rozwodzie. Jedna zamieszkała z matką, a druga z ojcem. Nie na wywiązywali ze sobą kontaktów przez wiele lat. Jednak dziewczynki spotkały się w samolocie i zamieniły się (powiedzmy że) opiekującymi się nimi rodzicami. Chciały też ich zeswatać.
Co chwilę wybuchałam śmiechem z powodu komicznych zachowań bohaterów, a szczególnie bliźniaczek.




Podróże Guliwera (2011)

Pracownik gazety w czasie pierwszej swojej "podróży służbowej" trafia do krainy Liliputów- małych ludzików. Tam na początku jest więźniem, a potem zaprzyjaźnia się z jednym człowieczkiem i pomaga mu pokonać nieśmiałość i wyznać miłość ukochanej.




6 komentarzy :

  1. Tajemniczy ogród i Małą księżniczkę - uwielbiam. Polecam Ci jeszcze Małego Lorda tej samej autorki, również fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czytałam tą książkę, ale dawno temu. Myślę, że odświeżę sobie tą lekturę ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka