2015-11-14

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *1D*

Nie mogłam zasnąć.
Nie wiem jak będę funkcjonować.
Ale musiałam wysłuchać całej płyty One Direction. Made in the A.M.
I później przeżywałam te chwile radości jeszcze raz i jeszcze raz. Płyta, piosenki, zespół One Direction mi się nie znudzi nigdy, choćbym miała możliwość żyć nieskończenie wiele lat i słuchać ich piosenek miliony razy. (To niemożliwe patrząc z naukowego punktu widzenia, ale zawsze można pomarzyć)
Szukałam swojej ulubionej piosenki tej jedynej, ale się okazało, że wszystkie są tak samo przecudne, idealne, fantastyczne, poruszające, takie jak pozostałe, a za razem szczególne.
I trochę smutne że to ich ostatnia płyta przed rozłąką.
Takie skrajne emocje które sprowadzają się do tego samego mianownika.
Usłyszeć głos Liama, Harry'ego, Luisa, Niala. I to kilka godzin po premierze płyty. Bezcenne!
Szkoda, że bez Zayana - mojego ulubionego artysty z tego zespołu, na którego jestem aktualnie obrażona. Jednak to jego głos był najlepszy...

Piosenka One Direction z najlepszym i moim ulubionym teledyskiem <3


Nie będę więcej pisać bo sama nie wiem co. Idziecie słuchać tej przepięknej muzyki i nie ważne czy lubicie ten zespół czy nie. Mam nadzieje, że chociaż jedna ich piosenka wam się spodoba . ^^
http://www.onedirectionstore.com/onedirection/Made-In-The-A-M/

16 komentarzy :

  1. Osobiście razem z kilkoma koleżankami jesteśmy zakochane w Perfect i mamy ochotę ukraść występującego tam Harrego :P
    Pozdrawiam, Julka
    karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz dopiero co wpadłam na Twojego bloga, a już go polubiłam! Nie mogę się doczekać jakiejś recenzji :) Cóż nie jestem jakąś wielką fanką One Direction, ale lubię ich piosenki :) Najbardziej lubię Nialla <3 :)
    Black Hole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, cieszę się, że Ci się podoba u mnie ^^

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do tagu!
    http://detektyw-ksiazkowy.blogspot.com/2015/11/ksiazkomaniacy-dzisiaj-przybywam-do-was.html

    Nie jestem fanką tego zespołu, ale lubię ich piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na samym początku ich kariery ich uwielbiałam i Zyan *-*, później zaraziłam nimi siostrę i gdy ja już dałam sobie z nimi spokój bo wielką fanką nie jestem, ale lubię od czasu do czasu posłuchać starych utworów, moja siostra wręcz ich kocha ;D Wczoraj byłyśmy nawet po najnowszą płytę, jednak nie zdobyłyśmy jej no cóż może się uda :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wsłuchuje się w ich piosenki na Spotify na razie :)

      Usuń
  5. Ja nie interesuje sie 1D, ale przyznam, ze czesto ich piosenki wpadaja w ucho :)/K

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ta piosenka jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i już zarobiłaś sobie u mnie wielki plus! :D
    Ja słuchałam jedynie Perfect i DMD, ponieważ dostanę płytę na święta, a chcę mieć muzyczną niespodziankę na ten czas. Teraz tylko poczekać do 2017 na koniec przerwy! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam "End of the day" i "Love you goodbye" ❤
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka