2015-11-29

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *be room cliff*

Zostałam do TAGU nominowana przez Detektywa Książkowego. Serdecznie dziękuję za nominację  :)

http://ddob.com/blogbook/frame/5402/kultusarnie-recenzje-be-room-cliff-tag


TAG polega na tym, że wybieramy dwunastu bohaterów z książek. Dziewczyny wybierają dziewczyny, a chłopcy chłopców. Decydujemy kim chcemy być, z kim mieszkać w pokoju i kogo chcemy zarzucić z klifu.
  1. Jude - Oddam ci słońce
  2. Mia - Dary Anioła
  3. Sylwia - Blogostan
  4. Reagan - Fangirl
  5. Paulina "Nitka" - Niebieskie nitki
  6. Mare - Czerwona królowa
  7. Ginny - Harry Potter
  8. Katniss - Igrzyska śmierci 
  9. Margo - Papierowe Miasta
  10. Rosie - Na końcu tęczy
  11. Susie - Nostalgia anioła
  12. Liesel - Złodziejka książek

RUNDA 1
JUDE, PAULINA "NITKA", GINNY

Jest! Na pierwszy ogień idzie "NITKA". I od razu mówimy jej: do widzenia! 
Mogłabym zostać GINNY. Nie dlatego, że jest z Wybrańcem, ale dlatego, że jest uczennicą Hogwartu. I jest ruda. Gra też w Quidditcha. Można by wymieniać tak w nieskończoność.
JUDE - została mi jeszcze 1/3 książki jednak już polubiłam tą bohaterkę. Jest ona taką alternatywną wersją mnie. Więc nasza przyjaźń byłaby udana.


RUNDA 2
MIA, KATNISS, LIESEL

Nie wiem czy się cieszyć czy płakać. 
LIESEL- to właśnie z nią chciałabym się przyjaźnić. Wreszcie miałabym z kim rozmawiać o książkach.
Niezmiernie mocno chciałabym być KATNISS. Tak odważną jak ona i zawsze sobą bez udawania innych. Tylko ja bym wybrała Gala (tak to się odmienia?) na mojego partnera życiowego.
Została MIA. Nie lubiłam tej bohaterki (częściowo ukradła mi Simona). No, więc może sobie lecieć do morza. 

RUNDA 3
SYLWIA, MARGO, SUSIE

Yyyyyy. Tutaj jest w ogóle jakiś wybór? Najchętniej wszystkie bym zrzuciła z klifu.
Ale pomyślę... może inne rozwiązanie przyjdzie mi do głowy.
**
**
**
**
Po długiej i burzliwej naradzie wewnątrz-umysłowej doszłam do wniosku, że: 
Chcę być MARGO - interesujące by było poznawać cały świat jednak nie chcę dostać się do papierowego miasta
Przyjaźnię się z SUSIE - na pewno znalazłybyśmy wspólne tematy, tylko nie wiem jakie....
Zrzucam SYLWIĘ - a niby co mam z nią zrobić z tych wymienionych bohaterek to ona była najgorsza; nie ratuje ją nawet to, że pisała bloga

RUNDA 4
REAGAN, MARE, ROSIE

Podobnie jak Cath, moją przyjaciółką jest REAGAN. Zabrałaby mnie na stołówkę po trzech miesiącach jedzenia batoników i może ma jeszcze jednego kolegę takiego jak Levi.
Chciałabym być MARE. Kolejna bohaterka, która wyróżnia się na tle wszystkich. Walczy o przetrwanie i życie z miłością i bez strachu. 
ROSIE. ROSIE! Nie tylko nie to. Byłam taka szczęśliwa, jak czytałam zakończenie tej książki. Gdy jej wszystko się udało w życiu. A teraz ona spada z klifu. Tylko nie to. Ale może ktoś ją uratuje...

Dlaczego wybrałam takie bohaterki do tego TAGU!?!
Nie rozumiem tego. Mogłam wybrać chociaż połowę bohaterek, których nienawidzę. Byłoby łatwiej.



26 komentarzy :

  1. Wybrałaś wiele bohaterek, których jeszcze nie poznałam, ale to dobrze, bo przynajmniej nie włącza mi się żądza zemsty za zepchnięcie bohaterek, które lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację ♥ TAG oczywiście się pojawi, ale jak to zwykle u mnie bywa - nie wiem kiedy :D
    "Mogłabym zostać GINNY. Nie dlatego, że jest z Wybrańcem, ale dlatego, że jest uczennicą Hogwartu. I jest ruda." Pokochałam to ostatnie zdanie! *.*
    Biedna Mia :'( Ja chyba jednak zrzuciłabym Katniss
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ^^
      Ale przecież jest Simon... to nie mogłabym jej nie zrzucić :P

      Usuń
  3. Lubię ten TAG ;D
    Nie znam wielu postaci ale domyślam się jakie ciężkie są takie wybory ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tag jest świetny! Sama go niedawno wykonałam :D Jeszcze muszę spróbować takiego z męskimi bohaterami :D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż 7 bohaterek nie znam, ale dowiedziałam się paru zabawnych rzeczy :) Uwielbiam tagi, choć sama w zasadzie ich nie robię :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam Cię do udziału w dwóch konkursach :) Wystarczy polecić mi swój dobry tekst albo ulubionego bloga :)
    www.lustrorzeczywistosci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się
      Na pewno wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  6. Fajny ten tag :)

    Kochana kliknęłabyś w link w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/dresslink-paszcz-z-biaym-futerkiem.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wszystkie bohaterki znam, dlatego ciekawie było się o nich czegoś dowiedzieć. A Katniss również chciałabym być ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za NOMINACJĘ :)
    TAG świetny! Na początku nie skumałam, o co chodzi, ale teraz już rozumiem. Postaram się go zrobic jak najszybciej. Byż może pojawi się na moim blogu jutro.
    I wybacz, jesli napisze tam Ginewrę, ale jest moją ulubiona dziewczyną w Potterze no i oczywiście musze ją wymienić :)
    Pozdrawiam,

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać twoich odpowiedzi.
      Pozwalam Ci użyć w TAGU Ginny :)

      Usuń
  9. Fajny tag! :) W sumie Mia też czasami mnie denerwowała ;)
    Pozdrawiamy :)
    http://www.ksiazkowezacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag, muszę go kiedyś zrobić! Mieć Liesel za przyjaciółkę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy tag :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjaciółka Liesiel- Marzenie <3 Świetne odpowiedzi, tylko jak można się tak wypowiedzieć o Susie? Ja tam ją polubiłam, była taka lekko zagubiona i urocza (Jestem na razie w połowie książki, więc wszystko może ulec zmianie!). Muszę w końcu zrobić ten TAG. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miałam zły humor jak to pisałam ^^

      Usuń
  13. Hhahahhaha, a to Mia sobie popływa :)
    Nie martw się na pewno ktoś uratuje Rosie :)
    Bardzo Ci dziękuję za wykonanie tagu :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam go wykonać :)
      Mam taką nadzieję co do Rosie ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka