2015-11-28

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *kosogłos*

I niech los zawsze wam sprzyja!

Ten plakat jest PRZE-CU-DNY! Nie mogę oderwać wzroku!
Z okazji tego, że nie chce mi się pisać recenzji Kosogłosa. (Napisałabym i tak tylko jedno zdanie:
Płakałam, bo koniec serii i tyle bohaterów umiera, co wiedziałam, że oni umierają, a i tak oczekiwałam cudu.)
A Wy oglądaliście ten film, wybieracie się?
Postanowiłam wykonać tag poświęcony Kosogłosowi.

the-hunger-games-mockingjay-part-2-poster-katniss

1. Katniss Everdeen, czyli ognista książka, która rozpaliła Twoje serce.

Czerwona królowa. Bez dwóch zdań. Tyle emocji. Można by porównywać z Kosogłosem, a i tak wyszłoby za pewne po równo. Bohaterowie wykreowani na najwyższym możliwym poziomie, co chwile nowe emocje i oczywiście dużo wątków!

the-hunger-games-mockingjay-part-2-poster-peeta

2. Peeta Mellark, czyli najcięższa książka w Twojej biblioteczce.

Idę po wagę. Nie żartuję. Wiem, że tą książką jest Dary Anioła: Miasto Niebiańskiego Ognia. Tyle musiałam się jej nadźwigać żeby ją przeczytać i skończyć. Ale nie żałuję najlepsza część serii! :)

the-hunger-games-mockingjay-part-2-poster-gale

3. Gale Hawthorne, czyli książka, za którą byś zabiła.

A no nie wiem... Prawdopodobnie jest to: Harry Potter i Książę Półkrwi albo Harry Potter i Wiezień Azakabnu. Albo nawet cała seria. Najważniejsza seria, do której będę wracać jeszcze dużo razy. A jeśli ktoś by chciał ją zniszczyć to ... (trzy kropki nienawiści)

the-hunger-games-mockingjay-part-2-poster-primrose

4. Primrose Everdeen, czyli ulubiona książka z dzieciństwa.

Znowu to powtórzę: Tajemniczy Ogród. Idealna książka do idealnej kategorii.

the-hunger-games-mockingjay-part-2-poster-finnick

5. Finnick Odair, czyli książka z najlepszą okładką.

Najlepszą okładkę ma seria Harry Potter. Nie ważne w którym wydaniu. Wszystkie mi się podobają. Są tak bardzo związane z Harrym i jego historią. Czarne minimalistyczne są poważne i przedstawiają najogólniej serie. Bardzo lubię taki styl. Natomiast te "kolorowe" są nierozerwalnie związane z dzieciństwem i pierwszym czytaniem książek z biblioteki.


the-hunger-games-mockingjay-part-2-poster-johanna

6. Johanna Mason, czyli książka, która Cię zraniła, wywołała łzy.

Harry Potter i Insygnia Śmierci, Igrzyska Śmierci: Kosogłos, Złodziejka książek, Oskar i pani Róża. Wymieniać dalej?


http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/mockingjay-book-tag/

7. Cornelius Snow, czyli znienawidzona przez Ciebie książka.

Tutaj już się nie będę powtarzać... Chociaż nie, jednak tylko jedna jest taka książka: Krzyżacy.

http://zszywka.pl/p/gale-vs-peeta--8259513.html

8. Galeniss vs. Peetniss, czyli książkowa para, której kibicujesz.

Nie wiem czy dobrze to rozumiem ale:
Aktualnie nie ma takiej pary. (ogólnie książki)
Oczywiście ze nikt inny tylko Gale i Katniss. Nie rozumiem dlaczego jest inaczej :)
#TEAMGALE



Wiem, że to piosenka z pierwszej części jednak jest ona przecudna i bardzo smutna, i ten głos Katniss. Brak słów. :'(





Zdjęcia pochodzą ze strony: http://filmowka.net.pl/?p=4897

17 komentarzy :

  1. Ja również będę wracać do Harry'ego Pottera jeszcze nie jeden raz. Uwielbiam tę serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potterhead łączmy się ;) Przecudny tag i jeszcze te zdjęcia.. Aww <3 Ja tam jestem #TEAMGALE i #TEAMPEETA, więc bardzo wszechstronnie ;)
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potterhead! Też mi się podobają, dlatego je wybrałam :)

      Usuń
  3. nie wybieram się na film, bardzo fajny tag, te 3 kropki nienawiści ^ ^ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar iść do kina ;D
    Gale ♥

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :))
    Właśnie miałam ochotę się ostatnio wybrać na ten film do kina :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię czytać, ale Igrzyska Śmierci zaczęłam... Potem się okazało, że książkę zgubiłam... I nie sądzę, żeby ta historia mnie aż tak poruszyła. Za to Harry Potter zawładnął moim sercem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo to wartościowa książka... podobnie jak Harry ^^

      Usuń
  7. Oglądałam ostatnio najnowszą część "Igrzysk Śmierci" i, na tle pozostałych części, wypada niezwykle słabo. Niemniej jednak, bardzo ciekawy pomysł na post ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wydawała się być najlepszą częścią :)

      Usuń
  8. Bardzo interesujący tag :) Również uwielbiam HP! I Czerwoną Królową :) Pozdrawiam /Claudie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka