2015-11-08

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *LBA1*


Moje pierwsze Liebster Blog Award do którego zostałam nominowana. Jestem bardzo szczęśliwa z tego. Za nominacje dziękuję autorkom bloga Od Kawy Wolę Książkę Claudi i Juliet :)

Jaką herbatę w czasie jesieni pijesz najchętniej?

Nie pije herbaty. A jak już to jak mama mi zrobi do kolacji (wszyscy w rodzinie lubią herbatę). Preferuje kakao albo mleko.

W jaki sposób spędzasz ponure jesienne wieczory?

Włączam lampkę nad łóżkiem i czytam albo oglądam serial. Bo niby co innego mogę robić? Uczyć się?

Kakao czy cappuccino?

Kakao!!! Cappuccino nie jest dla mnie. Jest tam kawa. Ble! Ten smak mnie nie przekonuje. W ogóle kawa jest niesmaczna. Tylko zapach jest przepiękny. Smak już nie, a szkoda.

Czy w czasie jesieni wolisz ubierać się w żywe i wesołe kolory czy wręcz przeciwnie- w ciemne i bardziej stonowane?

Eeee. Nie wiem. Cały rok lubię chodzić w szarych bluzach i bluzkach niezależnie od pory roku. Aczkolwiek moja szafa obfituje w przeróżne kolory. Cała tęcza. Jesienią najczęściej można mnie spotkać ubraną w bordową bluzę z reniferem i napisem OH MY DEER. Jest przesłodka ^^

Czy są jakieś książki, do których szczególnie lubisz wracać podczas jesieni?

Polskie książki. Najlepiej młodzieżowe. „Pamiętnik nastolatki”, seria „plus minus 16” i wiele innych, których na ten moment nie pamiętam.

Jak świętowałeś/aś tegoroczne Halloween?

Czytałam Czerwoną królową do samego końca. Jestem zadowolona z tego wyniku. Myślałam, że zasnę. Ale w książce za dużo się działo, a ja musiałam wiedzieć jak się skończy. A, i obżerałam się słodyczami. :P

Jak zareagowałbyś/łabyś na list z Hogwartu?

Pomyślałabym: „No wreszcie!” , a po za tym skakałabym ze szczęścia i powiedziałabym o tym mojej przyjaciółce która też czeka na list. Może do niej też dotarłby. ^^ A i jeszcze poinformowałabym o tym wielkim wydarzeniu wszystkich. I od razu na Pokątną!!!

Jaką książkę przeczytaną przez ciebie w ostatnim czasie oceniasz najwyżej?

Czerwona Królowa! Przez długi czas nie czytałam tak niesamowitej książki. Nie mogę się doczekać następnej części. Mimo, że słyszałam wiele negatywnych opinii to ta lektura przypadła mi do gustu.

Czy najpierw czytasz książki czy oglądasz ich ekranizacje?

A to zależy. Bo czasami zdarzy się takie coś, że oglądam film, a pod koniec filmu: Film na podstawie książki pod tytułem…

Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najchętniej?

Rap, pop, reggae, hip-hop i wszystkiego innego po trochę, ale tych rodzajów szczególnie. Rap i pop to codzienność. Nie wyobrażam sobie dnia bez wysłuchania chociaż jednej piosenki z tych gatunków muzyki.

Na jaką premierę książkową lub filmową czekasz najbardziej tej jesieni?

Podaruj mi miłość. Wiem, była już premiera książki, jednak ja czekam z książką do świąt. Myślę, że wytrzymam. Mam za dużo książek do czytania (jeszcze z Targów w Krakowie) w najbliższym czasie więc ta musi trochę poczekać. Lecz obstawiam, że od razu jak będę miała ją w rękach zacznę czytać. ;)
A premiera filmowa to Kosogłos 2. Chyba każdy książkoholik czeka na ten film. Zakończenie serii i w ogóle.



Ja nominuje autorki/autorów blogów:
Moje pytania:
1. Książka, która kojarzy Ci się z jesienią/zimą.
2. W której książce ostatnio zakochałeś/zakochałaś się?
3. Jaki zapach kojarzy Ci się z zimą i dlaczego właśnie ten?
4. Czy masz ulubionego bohatera, o którym pamiętasz cały czas pomimo, że skończyłeś/ skończyłaś czytać książkę, w której o nim mowa?
5. Masz ulubioną piosenkę, przy której lubisz czytać, czy wolisz czytać w ciszy?
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka ulubionego autora/autorki?
7. Co sądzisz o lekturach/Czytasz lektury szkolne?
8. Lubisz czytać Fanfiction? Jak tak, to jakie?
9. Co/ kto jest twoją inspiracją?
10. Czy masz ulubiony serial?
11. Zwierzątko które masz lub chciałabyś mieć. Jakbyś je nazwał/ nazwała?

28 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten TAG <3
    List z Hogwartu! Marzenie :)
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że kiedyś na pewno się spełni :)

      Usuń
    2. Myślę że kiedyś na pewno się spełni :)

      Usuń
  2. Wielkie dzięki za nominację ^^ Świetne odpowiedzi, a list z Hogwartu też bym chciała dostać... tylko żebym mogła po drodze wpaść do kilku moich ulubionych potterowych bohaterów ;)
    Zapraszam do mnie na recenzję "Co, jeśli"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórych bohaterów też bym odwiedziła np. Draco :)

      Usuń
    2. Niektórych bohaterów też bym odwiedziła np. Draco :)

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pijesz herbaty? :o Ja uwielbiam! Szczególnie do książki ♥ Ze zwykłej czarnej herbatki można tworzyć cuda! To herbata z cytryną i sokiem, to tylko z cytrynom, to czasem jeszcze z miodkiem! Tyle smakowych możliwości! :D
    Ojej, choć nie widziałam tej Twojej bluzy w reniferka, to już zazdroszczę ^^ Cieszę się, że na tobie "Czerwona królowa" również wywarła świetne wrażenie. Mnie zachwyciła, choć wiem, że zdania są podzielone! Po prostu pokochałam tę książkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do książki to kakao albo sok owocowy.
      Czerwona królowa była przecudowna. ^^

      Usuń
  5. nie lubisz herbaty.. ja to piję do każdego posiłku prawie, najczęściej zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla mnie przeznaczona jest ta najdroższa herbata. ... :)

      Usuń
  6. O matko, jak Ty funkcjonujesz bez kawy? Dla mnie dzień bez kawy nie może się zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubisz herbaty ani kawy? Ja bym chyba nie mogła przeżyć bez tych napojów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi! To samo pomyślałabym, gdybym otrzymała list z Hogwartu ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za tak szybkie odpowiedzenie na pytania! Świetne odpowiedzi :*. Ja w taki sam sposób spędzam jesienne wieczory :D. I zgadzam się z tobą co do Czerwonej Królowej- ta książka jest po prostu świetna! I mała poprawka- są dwie autorki naszego bloga, ja oraz Juliet :* Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej faktycznie sorki :) już poprawiam
      Jeszcze raz dziękuję za nominacje :*

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. W Capucino tyle kawy co kot napłakał, ale zgodzę się z tym, ze kakao rządzi.
    Poinformowałabyś wszystkich o liście z Hogwartu?A czy nie wiesz, że nie można tego zdradzać mugolom?
    To i tak miałaś lepsze Halloween niż ja.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie mugoli tylko czarodzieji. Przecież jest ich pełno wokół mnie :*
      Kakao wygrywa!!! ^^

      Usuń
  12. Ojeeej ... Kochana, dziękuję bardzo za nominację ♥
    Jak fajnie, że nie jestem jedyną osobą, która nie lubi kawy ;) ja jednak nie przepadam również za jej zapachem

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że moje listy z Hogwartu przetrzymywane są przez rodziców. Niema opcji, żebym nie była czarownicą, skoro jestem dziedziczką Salazara. Kurde odwiedzam komnatę tajemnic przez każdą matematyką, a oni jeszcze się nie połapali.
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba przeprowadzić śledztwo. ... :)

      Usuń
  14. Również nie przepadam za kawą :) "Czerwonej królowej" nie czytałam, ale mam zamiar :)
    Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam ❤

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo serdecznie. Niebawem u mnie recenzja tej cudownej książki ☺

      Usuń
  15. Hej, LBA pojawiło się u mnie na blogu :) Dziękuję bardzo za nominację! :) http://boook-reviews.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka