2015-11-21

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *polskaplaylista*

Polskie piosenki. W radiu co jakiś czas pojawia się polska piosenka i potem znika. A te zagraniczne słychać cały czas aż do znudzenia. O tych, w naszym języku zapomina się szybko. Najwyższy czas to zmienić.
Dlatego dzisiaj postanowiłam przedstawić wam polskie piosenki, które ja bardzo lubię ostatnio słuchać. Nie są to tylko nowości, ale też nie są jakieś bardzo stare. 



  1. Video - Ktoś nowy
  2. Antek Smykiewicz - Pomimo Burz
  3. Damian SyjonFam - Powstanie
  4. Buka & Rahim - Nawyki
  5. Agata Dziarmagowska - Mogę wszystko, nic nie muszę
  6. Bednarek - Cisza
  7. Sylwia Grzeszczak - Księżniczka
  8. Adi Kowalski - Chodźmy w miasto
  9. Mrozu - 1000 metrów nad ziemią
  10. Buka & Rahim ft. Natalia Nykiel - Obiecuję Ci
  11. KaeN feat. Cheeba, WdoWA - Zbyt wiele
  12. GrubSon - Dżungla
  13. KęKę - Młody Polak
  14. Ewa Farna - Znak
  15. ZBUKU - Do końca
  16. Peja - Szczęście
  17. ZEUS- Będziemy dziećmi
  18. I teraz moja ulubiona piosenka, czyli Kaen - Kartka z pamiętnika 

Dużo jest jeszcze polskich piosenek, które lubię słuchać jednak te są moje ulubione. Uświadomiłam sobie tworząc tego posta, że słucham więcej polskich utworów polskich niż zagranicznych. Wyjątek  to oczywiście One Direction. :) Znacie któreś z podanych przeze mnie piosenek? Lubicie słuchać polskich piosenek?

10 komentarzy :

  1. Ciekawy post, fajnie napisany <3
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o polskie piosenki, to raczej wolę te starsze, jednak i tak najczęściej słucham zagranicznej muzyki ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wole te nowe, ale najczęściej też słucham zagranicznej muzyki :)

      Usuń
  3. Polskich piosenek mało co słucham, jednak znam niektóre wymienione przez Ciebie i je lubię :)

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam prawie wszystkie dzięki radiu i i od razu polubiłam :*

      Usuń
  4. Niektórych z wymienionych przez Ciebie piosenek nie znam, muszę przesłuchać :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Większości nie znam, jednak muszę spróbować ich posłuchać! ^^

    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka