2015-11-22

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *sweet*

Dziękuję serdecznie za nominacje Lunatyczce. Ostrzegam, że zachce się wam zjeść coś słodkiego po przeczytaniu tego TAGU
Ja nominuje:
http://pani-poczytalna.blogspot.com/


http://alejaczytelnika.blogspot.com/



Oskar i pani Róża 

Dużo było takich pozycji literackich. Lecz taka najbardziej smutna to właśnie ta. Było w niej coś takiego, co sprawiało, że nie mogłam przestać o niej myśleć,  a zarazem przywoływała łzy. Dlaczego ten chłopak miał takie trudne życie? Oskar był taki dojrzały, a miał tylko siedem lat.


Pinokio

Żeby się nie powtarzać to wybrałam tą książkę. Jako jedyna przyszła mi na myśl, gdy to pisałam. Wszędzie był Pinokio, jak byłam mała. Książeczki z obrazkami, bajki, i najważniejsze książka, która była nawet ciekawa. Nie ważne, że to lektura szkolna. Ale ona jest wartościowa.  Coraz więcej tych wartościowych lektur znajduje....


Fangirl

 Dużo jest takich lektur. Aczkolwiek ta jest szczególnie szczególna. Książka gości u mnie prawie 4 miesiące a ja ją już kilka razy przejrzałam tzn. przypomniałam sobie niektóre wydarzenia i dwa razy przeczytałam całość. A po za tym ta książka opowiada o takiej alternatywnej wersji mnie.


Niebieskie nitki

Yyyyy.  Tak, aktualnie to właśnie ta książka.
Co ja wam będę spolerować? Nawet nie ma czego, dziewczyna przez pół książki zastanawia się którego chłopaka wybrać. I brakowało mi tego faktu, że wybrała i jest z nim szczęśliwa. A dostałam tylko jedno zdanie informujące o tym w epilogu. 


Czerwona królowa

To w ogóle możliwe? Tyle emocji tam było więc moja krew się gotowała i parowała (stan gazowy)  wyrównywała swoją temperaturę i przechodziła w stan stały. Aż nie mogę się doczekać kolejnej części. 


Krzyżacy

Może być lektura szkolna którą powtarzam cały czas?
Wyobrażacie sobie jaka ta książka byłaby przyjemna gdyby nie to, że tam jest tyle tych opisów których ja nie nienawidzę.  Tak super , autor opowiada historię naszego narodu Polski, ale czy to nie mogło być w przyjemnej do czytania formie? Taki luksus do tak poważnej historii.



Zastanówmy się nad twórczością Johna Greena. Humor, zwroty akcji, ciekawe przygody bohaterów, dużo emocji. Nic dodać dodać nic ująć. Tylko który tytuł i razem z nim, którą książkę wybrać. Chyba się nie określę dokładniej,  no bo co mam wybrać. Wszystkie są idealne. Nawet "Papierowe miasta" z tym zakończeniem, które mogło by być inne.

31 komentarzy :

  1. Cześć jestem Aga i potrzebuje pomocy! Dostałam 1 z 12 prac Herkulesa, bo pani dała bardzo trudny test. Jeśli czytałaś to dodaj streszczenie. Potrzebne na już. :*
    Agaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to omawiam jutro, ale jeszcze czytam. Nie będę o tym pisać, bo za dużo wątków...

      Usuń
  2. Wszyscy zachwycają się Fangirl, a mi ono kompletnie nie przypadło do gustu :/ Też lubiłam Pinokia!
    Pozdrawiam, Julka z karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oskar i pani Róża najlepsza lektura jaka dotąd miałam *-* Uwielbiam.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że to dobra lektura :)

      Usuń
  4. Nie mogłam przebrnąć przez "Krzyżaków".... :/
    Uwielbiam "Oskara i Panią Różę". Rewelacyjna książka!
    A teraz idę szukać czekolady.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag! Rzeczywiście zachciało mi się czegoś słodkiego :D
    Co do "Czerwonej Królowej"- jak najbardziej się z tobą zgadzam! Ta książka jest po prostu cudowna <3. Dlaczego musimy tak długo czekać na kolejną część?! :( Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem ale doczekamy się a jak nie to w oryginale :)

      Usuń
  6. Fangirl mam dopiero w planie i również liczę, że będzie taką książką do której będę miała ochotę wrócić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się, a nawet może się zakochasz :*

      Usuń
  7. Fajny książkowy tag, Fangirl to książka którą chętnie poszukam w bibliotece :)
    Również obserwuję :)

    Kochana mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ciastkiem jest "Pinokio". Jest to chyba pierwsza w moim życiu książka przy której się popłakałam.
    Ps. Podobają mi się te obrazki z napisami. Są śliczne XD
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to są takie same jak u Lunatyczki :)
      Spodobały mi się tak bardzo że ich użyłam ^^

      Usuń
  9. Oskar i pani Róża to tak niedoceniana książka przez uczniów, wiele osób na słowo lektura odrzuca pozycje, a tak jest godna uwagi! Uwielbiam bohaterów Greena, niezwykłych w swojej zwyczajności:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w mojej szkole jakoś się skuszą przez okładkę. Jest cudowna :)
      Masz rację co do bohaterów Greena ! :*

      Usuń
  10. Fangirl dopiero przede mną, jednak mam nadzieję, że mi również ta książka przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej z nich, prócz Pinokia. Możliwe, że skuszę się na "Oskar i pani róża", bo tytuł mnie zaciekawił c:

    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przygotuj dużo chusteczek :😢

      Usuń
  12. Również nie mogę się doczekać drugiej części Czerwonej królowej. Uwielbiam tę książkę!
    Obserwuję.♥
    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohhh, a ja tak bardzo nie znoszę twórczości Greena, no nie mogę... Poważnie, to jeden z niewielu autorów którym dawałam kolejne szanse i dalej się nie przekonałam, jeśli chodzi o książkę z dzieciństwa, to wszystkie rankingi wygrywa u mnie "Piotruś Pan" do dzisiaj płaczę jak tylko dorwę tę książkę w moje ręce.
    pozdrawiam i zapraszam
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jeszcze jest Piotruś Pan ^^

      Usuń
  14. Masz nominację u mnie na blogu =)

    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamuniu! Jakie śliczne zdjęcia i w ogóle cała oprawa graficzna bloga <3 Zgadzam się z "Oskarem..." i "Czerwoną...". Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku, jak szybko wykonałaś ten TAG ♥
    Ja w końcu dodałam posta z LBA, ale wiem, że to bardzo późno :c
    Mam w domu bardzo stare wydanie Pinokia, które moja mama pamięta ze swojego dzieciństwa. Książka jest już zniszczona, posklejana taśmą, a nawet pozszywana! Ale i tak darzę ją ogromnym sentymentem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że już dodałaś LBA idę szybko patrzyć na twoje odpowiedzi ;)
      Też chce takiego Pinokia w domu :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka