2015-11-15

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *zimowytag*


TAG jest stworzony przez autorkę bloga MajkaBloguje. Bardzo mnie zauroczył więc pomyślałam czemu go nie zrobić? A wiadomo każdy lubi TAGI jedni czytać, inni na nie odpowiadać, a jeszcze inni robić. Może też kiedyś dostanę wenę i wykonam/stworze Tag?
ZACZYNAMY!!! ^^

Jaka książka jest tak urocza, że robi ci się ciepło na sercu?


Jaka jest twoja ulubiona książka z białą okładką?

Są trzy takie książki; dwie to lektury szkolne. ale w przeciwieństwie do większości zawierają one przekaz i ważne wartości dla każdego człowieka

Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?


Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?

Eee... Patch byłby pewnie chętny albo Simon. Nie jestem pewna. Hmmm.


Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów żeby wrzucić je w ogień?

Jaka książka jest tak bliska twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie bliskiej ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?



Aż poczułam, że zbliżają się święta i zima.... chociaż śnieg przez kilka dni był, ale to nie to samo. 

Nominuję wszystkich, którzy widzą ten TAG. 

Zachęcam do wykonania go na swoim blogu!




30 komentarzy :

  1. Cudowny TAG :D
    Patch *-*
    Co do białych okładek się zgadzam, są przepiękne *-*
    Tajemniczy ogród *-*

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe okładki są świetne :*
    Pozdrawiam, Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, własnie szkoda że tak mało książek ma takie okładki :(
      Jednak to sprawia, że tylko te szczególne są wyróżnione na biało ^^

      Usuń
  3. Fangirl jeszcze nie czytałam, ale chciałabym jeszcze w tym miesiącu, ale Eleonora & Park tej autorki świetnie by tu pasowało. W śnieżną noc troszkę mnie zawiodło, spodziewałam się właśnie, że zrobi mi się tak cieplutko na sercu, że poczuję ten cudowny świąteczny klimat, a koniec końców czułam obojętność :/
    Wszystkie książki, które dopasowałaś do kategorii białej okładki są świetne ♥ Czerwona królowa nie dość, że świetna, to jeszcze właśnie ma świetną okładkę ^^
    Patch ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo spodobało W śnieżną noc. Tylko żałuję, że czytałam na czytniku. W papierowej wersji byłoby lepiej.....

      Usuń
  4. Świetny post, świetny blog!
    Również uwielbiam Oskar i pani Róża. :)

    Obserwuję!
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten TAG ;)
    Ja również bardzo lubię "Małego księcia" a "Oskara i panią Różę" planuję niedługo przeczytać ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, to przygotuj dużo chusteczek

      Usuń
  6. Ten tag jest faktycznie uroczy. Uwielbiam "W śnieżną noc", ale osobiście dodałabym jeszcze "Prawie jak gwiazda rocka" - dzięki Amber jakoś tak cieplej się na sercu robi i ma się wrażenie, że świat może być dobry.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie jak gwiazda rocka jeszcze nie czytałam ale nadrobie to ^^

      Usuń
  7. Świetny tag, chyba sama taki zrobię, skoro już zostałam nominowana XD ;D
    Jeszcze nie sięgnęłam po "Fangirl" ani "W śnieżną noc". Ale już mam w planach :D
    Mam nadzieję, że wpadniesz Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nie zawiedziesz tymi dwoma książkami ^^
      Nie mogę się doczekać twoich odpowiedzi :*

      Usuń
  8. Och, "W śnieżną noc"... mimo, że średnio mi się podobało, to teraz aż zapragnęła śniegu i świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szablon to po pierwsze :)
    Tag świetny. Ja bym porzucała się kulkami z Simonem.
    Okładka "Czerwonej Królowej" jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny tag, muszę go wykonać w najbliższym miesiącu! :D
    Poza tym wybrałaś genialne książki - parę z nich czytałam i uwielbiam!
    Buziaki :*

    http://skrytaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę twoje odpowiedzi ^^
      Cieszę się; *

      Usuń
  11. miasto zagubionych dusz , seria darow anioła swietne cudo
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się mega podoba książka After polecam :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podpinam się! Zwłaszcza, że lubisz 1D a pierwotnie Harry był głównym bohaterem,więc myślę, że Ci się spodoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag, ja też już powoli czuję zimę i świąteczny nastrój. :) <3
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zima coraz bliżej więc ten tag z pewnością się u mnie za jakiś czas pojawi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ty kobieto zrobiłaś taki ładny wygląd bloga ?? xD ja nie wiem masz chyba jakąś moc magiczną albo ja nie wiem jak to zrobić ehh :/ będziesz musiała mi napisać chyba jakiś poradnik :D święta kocham książki też a świąteczne książki to po prostu niebo ♥
    pozdrawiam kochana,
    http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zasługa blokotka (nwm czy dobrze napisałam)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  17. Harrego Pottera bardzo lubię :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny Tag , wybrałaś książki idealne na zime :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny tag ;)
    Większości pozycji nie znam ale mimo to uważam ze tag jest ciekawy 😀
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka