2015-11-07

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *zombietag*

Dzisiaj kolejny Tag. tym razem przedłużenie Halloween, które obchodziliśmy tydzień temu i o którym mowa w tym poście MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *halloween*.  Czyli ZOMBIE APOCALYPSE BOOK TAG zaobserwowany i znaleziony na blogu Alex S. Książkownia. :)
TAG polega na tym, że wybieram dziesięć różnych książek (nie z tej samej serii, bo według mnie było by mniej zabawy) i wypisuję tytuły na karteczkach do losowania. Losuje karteczkę i otwieram książkę (której tytuł był zapisany na karteczce) na dowolnej stronie i pierwszy bohater, którego imię zauważę będzie KIMŚ w mojej drużynie Zombie.
START!
DO ATAKU!
Od góry:
Tarantula, Klops i Herkules.
Miasto Kości
Księga dżungli
Tajemniczy ogród  
Mała księżniczka
Czerwona królowa
Serce nie sługa
Fangirl
Na wysokim niebie
Bransoletka  

1. Osoba, która zginie jako pierwsza
Karol z książki Tarantula, Klops i Herkules.

http://gaaramuffinxd.deviantart.com/art/Zombie-Boy-178447058

On zginie. Nie wiem to by było chyba trochę BARDZO straszne. Nie był on idealnym bohaterem. Był tylko zwykłym chłopakiem. Jednak i tak szkoda mi go.

2. Osoba, której podstawię nogę, aby uciec przed zombie
Tobiasz z książki Na wysokim niebie.

Eeeeeeeeee. Nie wiem, chwila wrócę do książki, kim on był? Aaaa, dobra.
Nigdy w życiu nie podstawiłabym mu nogi. Był ciekawa postacią i podstawienie mu nogi było by niezgodne z tym, jaką jest osobą. Jednak to by było w trakcie apokalipsy zombie... Może odruch samozachowawczy by dbać o swoje bezpieczeństwo. Sama nie wiem.

3. Osoba, która jako pierwsza przemieni się w zombie
Rita z książki Bransoletka

https://www.pinterest.com/pin/321514860873478836/
O NIE! Tylko nie to! Kolejna postać, którą polubiłam. Nie rozumiem, dlaczego Weronika, główna bohaterka nie lubiła tej dziewczyny.
Wracając do tematu. Trochę smutne byłoby to, że patrzę, jak Rita zmienia się w zombie i do tego pierwsza. Nikt nie wiedziałby co się z nią dzieje, jaka będzie jej reakcja. Wszystkie następne kroki Rity byłyby nieprzewidywalne. A jak by zaatakowała inne osoby z drużyny?

4. Osoba, która mi podstawi nogę, aby uciec przed zombie
Sara z książki Mała Księżniczka

http://iisnotemo.deviantart.com/art/Gizell-zombie-girl-161982872

Nie wybaczę jej tego. Dlaczego ona? Nigdy bym się nie spodziewała. Chociaż... Ona przecież musiała walczyć z przeciwnościami losu przez tak długi czas. To teraz pewnie dalej chce być bezpieczna i wolna. Zrobi wszystko by to zyskać.

5. Drużynowy idiota
Clary z książki Miasto Kości

http://miss-it-girl.deviantart.com/art/Pleased-To-Eat-You-140768408

Clary i idiota. To jest w ogóle możliwe? Takie połączenie. Nie wydaje mi się. bardziej się nadaje do następnej kategorii, czyli mózg drużyny. Jej pomysły prawie zawsze były super. Chociaż pakowała się przez to w różne niebezpieczne sytuacje udawało jej się wybrnąć.
Cath wymyślała by pewnie jakieś niekonwencjonalne metody ataku i obrony. Jej wyobraźnia nie zna granic. I jeszcze jak postawi się przed nią zdjęcie Leviego to wszytko pójdzie jak z płatka ;)

7. Drużynowy medyk
Maven z książki Czerwona królowa

https://www.pinterest.com/pin/403142604117186839/

On to by chyba leczyłby ogniem albo mieczem. Tak żeby nie było za dużo świadków i śladów. I jeszcze jego mama, wielka srebrna królowa pomagałaby mu to wszystko zorganizować. Zostanie bezrobotnym, bo ja się nie zgadzam żeby pełnił taką odpowiedzialną funkcję.

8. Ekspert do spraw broni
Lucy z książki Serce nie sługa

http://www.missfashion.pl/forum/t3645,1-akademia-magicznych-stworze%C5%84-fantasty-romans-nieograniczone-itp.htm

Lucy bojąca się broni ma zostać ekspertem od arsenału. Jednak może dzięki tej sytuacji pokona swój lek. Jeden mniej i niedługo dorówna Tobiasowi "Cztery". Wierzę w nią.

9. Awanturnik drużyny
Dick z książki Tajemniczy ogród

http://www.slodkiflirt.pl/forum/t24735,1-vakfu-shounen-ai.htm

Idealna funkcja dla osoby pogodzonej z życiem jak nikt inny i cieszącej się z każdego dnia, każdej roślinki i każdej sytuacji. Aczkolwiek niczego nie wiadomo. Może pod wpływem zaistniałej walki Dick zmieni się w kogoś całkiem innego.

10. Kapitan drużyny
Mowgli z książki Księga dżungli

http://german-shepherd-life.blogspot.com/2014/09/od-kirito-cd-erza_22.html

On! Czy ja muszę mieć takiego pecha. Znienawidzona postać z książki kapitanem drużyny. Yhhhhh! Gorzej być nie mogło. Na serio. A tak najdokładniej to co on powie, jaki wyda rozkaz? Przecież on żył razem z zwierzętami w dżungli. nie zna mowy ludzkiej. Chyba, że coś pominęłam ... Przegrana nas czeka. Jest możliwe też to, że Mowgli w chwili niebezpieczeństwa odnajdzie w sobie cechy kapitana i poprowadzi na s do wygranej. Może damy rade odczytać coś z jego gestów. :P

Koniec. Moja drużyna jest bardzo zróżnicowana pod względem charakterów, osób i wszystkiego. Każdy jest inny, ale stanowimy zgraną grupę.

Nie jestem wielką fanką anime chociaż wchodzę w to ogromnymi krokami. Jedno całe jest już za mną. Teraz przerwa na naukę, oby krótka i kolejny maraton.

Pamiętacie post: Halloween noc czytania.To wiecie że miałam czytać Pamiętnik narkomanki aczkolwiek się nie udało, bo zakochałam się w Czerwonej królowej i musiałam ją skończyć. :)
A wam jak poszło czytanie Halloween'owe?

13 komentarzy :

  1. Clary rzeczywiście zupełnie nie pasuje do roli drużynowego idioty, powinna raczej być kapitanem drużyny:) . Tak samo zresztą Maven nie pasuje do swojej roli, jemu przydzieliłabym zupełnie inne zadanie. Pozdrawiam! /Claudie

    Nominowałyśmy cię do LBA, po więcej informacji zapraszamy tutaj:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-5-6.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z losem się nie dyskutuje ^^
      Dziękuję ci bardzo za nominacje:)

      Usuń
  2. Jaki fajny TAG! A do tego obrazki są naprawdę mega *-*
    Tylko ta Clary mi nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję sama szukałam w internetach :)
      Clary :(

      Usuń
  3. Clary zdecydowanie nie nadaje się na drużynowego idiotę. Znacznie lepiej sprawdziłaby się w roli przywódcy :D
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Szkoda, że mi się nie udało tak wylosować :)

      Usuń
  4. Clary i idiotka - nie to nie mozliwe ;D
    Oj Sara nie ładnie :(
    Boski TAG :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie Clary nie pasuje do tej kategorii :(

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Możesz wykonać u siebie. Jestem ciekawa twoich odpowiedzi :)

      Usuń
  6. w Halloween czytałam Atlas Chmur. Aż głupio się przyznać, ale jeszcze go nie skończyłam. Mimo, że jestem nim zachwycona. Czekam na Twoją recenzję Czerwonej Królowej, którą mam nadzieję znaleźć w bibliotece w następnym tygodniu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się zabrać za pisanie recenzji ale pojawi sie dopiero w grudniu prawdopodobnie.
      O atlasie chmur nie słyszałam szczerze mówiąc. ...^^

      Usuń
  7. Świetny tag! Ja w tym roku Halloween spędziłam poza domem więc nie brałam udziału w nocy czytania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka