2015-12-31

LIKE TO - przegląd grudnia

Dzisiejsze podsumowanie będzie w trochę innej formie, gdyż: bo tak!


Zacznijmy od tego co przeczytałam, a jest tego bardzo dużo. 

Waiser Dawidek
Trzy metry nad niebem (recenzja kiedyś tam)
Eleonora i park (recenzja kiedyś tam)
Podaruj mi miłość 

i opowiadania od Wydawnictwa Wymownia (recenzje w styczniu)

Czarny kot
Berenice
Zagłada domu Usherów
Demon ruchu

i samouczek od tego samego Wydawnictwa

Angielski w podróży

***
Dziękuję serdecznie za cały ten rok... a najdokładniej prawie pół roku bloga.
Za siedem tysięcy wyświetleń.
Za 62 obserwatorów.
Za każdy  przeczytany post.
Za każdy zostawiony komentarz.
Za wszystko.
I zapraszam na kolejny, już nowy rok!
***


PIOSENKI MIESIĄCA

GHOST. Halsey
BETTER WHEN I AM DANCIN'. Meghan Trainor
NEVER FORGET YOU. Zara Larsson, MNEK


FILMY MIESIĄCA

Z powodu tego że były święta, a wtedy każdy ogląda (bo nie ma innego wyjścia) filmy z tematyką świąteczną więc takie właśnie filmy są w tej kategorii w tym miesiącu. :)

ELF (2003)

Film opowiada historie elfa, który nie do końca jest prawdziwym elfem gdyż został adoptowany przez świętego Mikołaja. Wyruszył na poszukiwania swojego prawdziwego ojca do Nowego Yorku. Lecz gdy go znalazł okazało się, że jest on chciwy a jego syn Buddy nie wierzy w magię świąt i świętego Mikołaja. Czy uda się tytułowemu elfowi przywrócić i uratować święta?







WESOŁYCH ŚWIĄT (2006)


Dwóch sąsiadów rywalizuje o to, który z nich będzie miał lepiej oświetlony dom w czasie świąt Bożego Narodzenia. Zaniedbują przez to rodzinę , prace i zapominają, że najważniejsza jest miłość. Nawzajem niszczą wszystko co do nich należy. Czy przypomną sobie o świątecznej miłości?














***
Ta inność postu polegała na tym, że jest taki krótki. Do Nowego Roku!

20 komentarzy :

  1. Nawet nie wiedziałam, że jest książka "Trzy metry nad niebem".
    Sięgnę po nią:)
    Pozdrawiam!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że grudzień był bardzo udany pod względem czytelniczym! Naprawdę sporo pozycji:)
    Jestem ciekawa Eleonory i Parka bo mam w planach przeczytanie tej książki, zapewne w nowym roku postaram się po nią sięgnąć:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eleonora i Park to super książka :)

      Usuń
  3. Oo trzy metry nad niebem i podaruj mi miłość jest świetne! ♥ W nowym roku życzę Ci jeszcze większych sukcesów blogowych i oczywcie większej liczby przeczytanych książek :*
    Szczęśliwego nowego roku kochana! :* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo oglądałam "Trzy metry nad niebem" i byłam zachwycona filmem! W nadchodzący Nowy Rok chciałabym Ci życzyć aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Także w tym miesiącu czytałam "Podaruj mi miłość", a ten film "Wesołych Świat" też kiedyś oglądałam ;)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczytanego 2016 i optymistycznego podejścia do życia życzy Koło Anonimowych Książkoholiczek <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej przemiły poscik! Ja przeczytałam 37 książek :D Wszystkiego dobrego :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały rok, czy tylko w grudniu ? Ale i tak dobry wynik Brawo!

      Usuń
  8. Wzruszyłaś mnie ;) Zaczytanego i pomyślengo 2016 ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjmuję podziękowania z godnością! ;)

    Wesołych Świąt to świetny obrazek, leciał w (już) zeszłym roku w Wigilię!

    Lipna ta akcja z darmowymi książkami szczerze mówiąc... Wam rzucą jakieś ebooki, co ich nic nie kosztuje, a Wy im robicie darmową promocję... To się nazywa WYZYSK, chyba że przelewają Wam hajs na konta, ale z tego co czytałem, to nie przelewają! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)

      Co do ebooków: niw dostajemy kasy, ale nie to jest przecież najważniejsze. poznajemy dzięki temu, to na co większość z nas nie skusiłaby się nigdy

      Usuń
    2. Na tym właśnie polega ich niecny myk - tak właśnie mamy myśleć! :C

      Usuń
  10. Gratuluję dobrego wyniku czytelniczego :)
    Ja tam filmy świąteczne oglądam bo uwielbiam a nie bo nie ma innego wyjścia :))
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Tez tak może być (filmy świąteczne)

      Usuń
  11. Muszę przeczytać "Trzy metry nad niebem" bo oglądałam film i bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka