2015-12-05

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *lba2*

Moje drugie LBA, do którego zostałam nominowana przez KOKO WARIATKE. Dziękuję jej za to serdecznie i bez przedłużania zapraszam do moich odpowiedzi :)

1. Lubisz koty i dlaczego?

Lubie kotki, wszystkie. Te książkowe są nieziemsko niesamowite. A te żyjące w rzeczywistości takie słodziutkie. (Patrz wyżej)
Chciałabym mieć swojego pana Milusińskiego ^^


2. Kogo chciał(a)byś poznać w realu (celebryta, blogger, yt-ber itd.)? Wybierz trzy osoby.

O ja nie mogę! Tylko trzy!
Zespół One Direction (liczy się jako jeden ^^)
Johna Greena <3 (ulubiony autor)
i Totallboooknerd7 (kocham oglądać jej filmiki i czytać posty; są pełne energii)


3. Jak mają na imię twoi rodzice?

Na tym blogu nie chciałabym się zagłębiać w moje rodzinne sprawy, bo to jest przecież blog o książkach, a nie o rodzinie (przynajmniej tak jest na razie)

4. Według ciebie: powinno się wpuszczać imigrantów do Polski czy nie?

O ludzie polityka!
Z jednej strony: 
Trzeba pomagać ludziom, którzy nie mają bezpieczeństwa zapewnionego na terenie swojej ojczyzny
Lecz:
Wśród ludzi potrzebujących i szukających lepszego życia, może znaleźć się terrorysta.
No i na tym skończę. 


5. Masz snapchata?

Tak oczywiście, że mam snapchata, jak można go nie mieć. Chociaż rzadko coś tam publikuje. Dobra kilka razy dziennie. :P
Nazywam się martaw21  - taka oryginalna nazwa


6. Jaka jest twoja znienawidzona strona internetowa?

Nie mam znienawidzonej, chyba, że te z grami, gdzie co chwile włączają się reklamy. Nie to też nie, bo nie gram w gry przeglądarkowe. Czyli nie ma takich stron :)


7. Obchodzisz Halloween?

No pewnie!  Halloween to idealny dzień (i noc) na przypominanie sobie tych wszystkich ulubionych bohaterów książkowych, którzy byli wampirami, wilkołakami itp. Szczególnie Simona z Darów Anioła :)
Można też czytać książki całą noc mając do tego okazje :)


siwe włosy
http://www.se.pl/styl-zycia/moda-i-uroda/siwe-wlosy-hit-2015-roku-czy-takie-fryzury-beda-modne-w-polsce_568730.html

8. Chciał(a)byś pofarbować włosy? Jeśli tak, na jaki kolor?

Nie wiem czy chciałabym sama mieć inny kolor włosów, ale bardzo podobają mi się szare/srebrne włosy. Są przecudne!


9. Gdybyś miał(a) psa, wyobraź sobie sytuację. Idziesz do szkoły, a potem wracasz. Rodziców nie ma w domu, więc jesteś tylko z psem. Po odrobieniu lekcji oglądasz telewizję i nagle twój pies wychodzi sobie na środek między TV, a tobą i zaczyna tańczyć 'Gangam Style'. Gdy pytasz się: Co robisz?. On odpowiada "Tańczę Gangam Stajl" w rytm muzyki. Co zrobisz w tej sytuacji? (tak wiem, mam zryty mózg)

Acha....hiohiohio. Jeszcze się śmieję.. 
Od razu wstaje i dołączam do niego, przecież nie wypada żeby tak sam tańczył... Trenujemy choreografie, którą zaprezentujemy całemu światu.
Teraz tak na serio
Dzwonię do szpitala psychiatrycznego lub na policję  żeby mnie uratowali od tego psa!


http://zszywka.pl/p/nalesniki-z-nutella-i-owocami-11853243.html

10. Lubisz naleśniki?

Ubóstwiam! Najlepsze są z Nutellą albo marmoladką brzoskwiniową. Mmmm. Zjadłabym... ^^


11. Zaglądasz czasem na mojego bloga?

Od niedawna, ale zawsze, jak pojawi się nowy post to czytam i komentuje :P



Nominuję autorów blogów:

http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

http://belikovbookblog.blogspot.com/



I moje pytania:
1. Czy masz ulubiona owoce?
2. Gdzie chciałabyś/chciałbyś zamieszkać?
3. W jakim świecie przedstawionym chciałabyś/chciałbyś się znaleźć?
4. Co wybierasz: serial na podstawie ulubionej książki czy film?
5. Bez jakich rzeczy nie możesz wyjść z domu?
6. Gdzie lubisz czytać (przy biurku, w łóżko, w kuchni, w ogrodzie)?
7. Czy uważasz, że marzenia się spełniają?
8. Czy masz ulubionego boooktubera/ulubioną boooktuberkę?
9. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
10. Przy jakich książkach zdarzyło Ci się rozpłakać?
11. Czy masz ulubiona serię książkową?


24 komentarze :

  1. pytanie 9 <3 XDDDD ale masz wyczucie, akurat dziś będę sobie robić na obiad takie naleśniczki ze zdjęcia, są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbroiło mnie pytanie z psem i Twoja odpowiedź :D
    Oo szare włosy są mega *-*
    Naleśniczki mm :D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za komentarz na moim blogu i obserwację ! Ja również już obserwuję :D Super odpowiedzi :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu! Jesteś pierwszą osobą, która nas nominowała! Dziękujemy, buziaki :***
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się! Czekam na odpowiedzi <3

      Usuń
  5. Dla mnie najpiękniejsze są rude włosy <3
    Jestem jedną z nielicznych osób w mojej klasie, która nie posiada snapa :v Nie odczuwam potrzeby posiadania konta na tej aplikacji.
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, rude też są niczego sobie :)

      Usuń
  6. O tak, naleśniki z nutellą są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww, jaki słodki kociak! <3
    Co do imigrantów, mam takie samo podejście. Chyba nie ma dobrego wyjścia z tej sytuacji. :(
    Hm, nie mam snapchata (i do teraz nie wiem właściwie, co to jest). Czy coś jest ze mną nie tak? xD A może jestem na to za stara?
    Naleśniki z Nutellą, mniam. <3
    Zaprosiłam Cię do znajomych na Lubimy Czytać. ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za obserwację. :)
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób nie ma Snapchata i jakoś żyje na przykład moja koleżanka :P
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Ciekawe pytania i odpowiedzi ;) Dziękujemy serdecznie za nominację <33 Nawet nie wiesz ile to dla nas znaczy :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo 😊
      Czekam na wasze odpowiedzi ^^

      Usuń
  9. Cieszę się, że odpowiedziałaś <3
    Ja niedługo postaram się zrobić zaleglą nominację od ciebie.

    Kocham nalesniki <3
    Tak, wiem, co do psa - mam bujną wyobraznię :D

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie wiem, ale to chyba dobrze, bo bujna wyobraźnia jest potrzebna :)

      Usuń
  10. Naleśniki z Nutellą - uwielbiam, kocham ubóstwiam ❤
    Mi zawsze podobały się włosy.... miedziane, ale sama beznadziejnie wyglądałabym w takim kolorze - zresztą nie przepadam za farbowaniem ;)
    Świetnie się czytało woje odpowiedzi. Cudowny blog :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie farbuje włosów, tylko mi się podobają ^^
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Na razie nie mam odwagi,aby pomalować włosy,ale takie srebrne wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez od jakiegoś czasu podoba sie taki kolor włosów.. ale chyba jednak nie mam na tyle odwagi...:P
    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne odpowiedzi :D Również podobają mi się siwe włosy, ale póki co ciągle pozostaję przy swoim chłodnym blondzie. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahaha jak przeczytałam 9 pytanie to padłam. Genialne :D
    Świetnie odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka