2015-12-06

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *reklama*

Z czym kojarzą się wam święta Bożego Narodzenia?
Wigilia, kolędy, rodzina, choinka, można by tak wymieniać w nieskończoność. Jednak ja przedstawię wam reklamy świąteczne. Przecież w dzisiejszych czasach stało się to nieodłączną częścią świąt. Idziemy na zakupy reklamy, słuchamy radia - reklamy, oglądamy film (np. Kevin sam w domu) i w najlepszym momencie przerwa reklamowa. Jednak dla niektórych reklam warto się poświęcić i obejrzeć je.
Zainspirowałam się filmikiem z kanału Mówiąc Inaczej na YT. Tam własnie były przedstawione niektóre z tych reklam. A najdokładniej wszystkie te, które wybrałam. Więc jeśli mam wszystkie reklamy, które znam i znałam, ale o nich zapomniałam, postanowiłam je zebrać i trochę o nich popisać.

Tylko to nie będą reklamy typu:
Kup produkt X, a produkt Y dostaniesz przez połowę ceny w świątecznej promocji naszego cudownego sklepu!

Te reklamy przedstawiają historie ludzi związane z Bożym Narodzeniem.


Pierwsza reklama:
Która dopiero teraz mnie urzekła. Mowa o reklamie firmy John Lewis na rok 2011.
Gdy ją oglądałam zaczęłam płakać i nie mogłam tego powstrzymać. Wyobrażacie to sobie: wzruszyć się reklamą! Jednak przy niektórych nie da się przejść obojętnie...




Druga reklama:
Tej samej firmy tylko, że z bieżącego roku. Jest równie piękna i opowiada nieziemską(odpowiednie słowo) historie dzielenia się radością świąt.



Trzecie reklama:
Jakby mogło zabraknąć kota. I jak zwykle kot musi coś zepsuć. Jednak ten kot zepsuł, a za razem naprawił coś. "Naprawił" to, że ludzie zaczęli siebie wreszcie zauważać i pomagać sobie nawzajem. Spędzili święta razem tak jak powinno być.



Czwarta i ostatnia reklama:
Wyobrażacie sobie, co by było gdyby taka sytuacja zaistniała na prawdę w czasie I Wojny Światowej? Jak by się potoczył los ludzkości? Ile ludzi ocalałoby, ile rodzin byłoby szczęśliwych razem ze sobą?




I dodatkowo #reklama #piosenka #świąteczna #bożonarodzeniowa #polska #wersja #z #youtuberami #i #Margaret #coca-cola


A Wy macie swoje ulubione reklamy? Znaliście już te czy nie?

15 komentarzy :

  1. Na niektórych z tych reklam się wzruszyłam ! Świetny post ! :* Wesołych mikołajek !! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tylko ja mam łzy w oczach na reklamach :)

      Usuń
  2. Co do "wojennej" reklamy - taka sytuacja naprawdę miała miejsce. Na wielu odcinkach frontu doszło do zawieszenia broni - polecam artykuł:
    http://dzieje.pl/aktualnosci/rozejm-bozonarodzeniowy-swiateczne-pojednanie-zolnierzy-w-1914-r

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym, nawet w jakimś filmie był taki wątek. :)

      Usuń
  3. Znałam tę wojenną reklamę.
    To racja, że na niektórych reklamach świątecznych można się nieźle wzruszyć.
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam reklamy świąteczne, a te są po prostu cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i wzruszający post! Polecam także tą reklamę: https://www.youtube.com/watch?v=V6-0kYhqoRo
    Pozdrawiam :**
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne reklamy. Jak widać nie wszystkie muszą być takie same i można się nimi wzruszyć. Ta dotycząca I wojny światowej mnie urzekła.
    A tak ogolnie to lubię reklamy biedronki bo jest tam zabawna gra słów :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania "Ember In The Ashes. Imperium Ognia"
    Szczegóły: http://recenzjeami.blogspot.com/2015/12/konkurs-z-ksiazka-ember-in-ashes.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma jak świąteczne reklamy. :D Przypominają tylko, ze coraz bliżej święta, z poprzednimi mi się kojarzy jedno: "Media expert włączmy niskie ceny". Prawda, że to znacie? Zdecydowanie wolę już reklamę coca-coli!
    Buziaki :*
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga reklama - wzruszyłam się. <333
    Ja uqwielbiam reklamę Coli!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka