2015-12-24

PODARUJ MI MIŁOŚĆ + życzenia

Koniec. Zakończenie cyklu PODARUJ MI MIŁOŚĆ.
Z jednej strony ciesze się, że to już koniec, bo nie będę musiała pisać codziennie... zaraz ja zawsze pisze codziennie. A z drugiej strony to już koniec książki. I znowu to samo dlaczego koniec, a gdzie trzynaste opowiadanie, a czternaste? Chyba to się stało u mnie tradycją,  patrzenie czy jest jeszcze coś na następnej stronie - za okładką.

Okładka książki Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań
Autorzy: Kelly Link, Holly Black, Gayle Forman, David Levithan, Ally Carter, Kiersten White, Myra McEntire, Stephanie Perkins, Laini Taylor, Jenny Han, Rainbow Rowell, Matt de la Peña
Tytuł: Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań
Tytuł oryginału: My true love gave to me. Twelve holiday stories
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 432
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte




Książka wygląda nieziemsko pięknie. Przedstawia tą atmosferę świąteczną i miłosną, a wszechobecne gwiazdki białe, czarne, brokatowe dopełniają ten przekaz.

Czerwona wstążeczka. Lubie ją, jeżeli w ogóle można lubić wstążkę.
  1. Ma kolor czerwony, a to jest kolor czego? Kto zgadnie? Oczywiście i niezaprzeczalnie zespołu ONE DIRECTION
  2. Nie muszę biegać po całym domu i szukać zakładki, bo jak zwykle nie wiem gdzie jest. Wystarczy, że sobie zaznaczę wstążeczką i gotowe.
  3. Czerwony to kolor miłości, więc nie wyobrażam sobie, że ta wstążka mogłaby być w innym kolorze.
Powiem wam tyle: miłości w książce nie zabrakło, w niektórych opowiadaniach był jej nadmiar a w innych trochę brakowało. Zbierając to razem i licząc współczynnik miłości przypadający na jedna stronę na pewno coś by wyszło. Na plusie. Ale nie powiem wam ile, bo nie umiem tego policzyć.
W pierwszym poście wspominałam, że będę czytała jedno opowiadanie w ciągu jednego dnia i będę publikowała posta z moimi wrażeniami. Jak można się spodziewać nie udało się, gdyż byłam za bardzo ciekawa losów nieznanych mi bohaterów. Pierwsze dni dałam radę nie odwracać kartki na następne opowiadanie, lecz po chyba czterech dniach wszystko uległo zmianie i skończyłam na ósmym opowiadaniu. taka dawka miłości na jeden wieczór to bardzo dużo. Więc rozumiecie... nie udało się.

Dzięki tej książce poznałam nie tylko co to jest miłość, ale też różne kultury, religie, tradycje, osobowości i charaktery. Poznałam w ciągu 432 stron ludzi z prawie całego świata. Nie musiałam nawet wychodzić z domu. Wiecie jakie to ogromne udogodnienie?  

A tu, proszę Państwa wszystkie posty z serii, niektóre lepsze inne gorsze, lecz nadal moje. Oczywiście ułożone od najlepszego do najgorszego. Jak mogłoby być inaczej :)

  1. *WITAMY W CHRISTMAS W KALIFORNII*
  2. *PÓŁNOC*
  3. *CUD CHARLIEGO BROWNA*
  4. *KRYZYSOWY MIKOŁAJ*
  5. *COŚ TY NAROBIŁA, SOPHIE ROTH?*
  6. *DZIEWCZYNA, KTÓRA OBUDZIŁA ŚNIĄCEGO*
  7. *JEZUS MALUSIEŃKI LEŻY WŚRÓD WOJENKI*
  8. *GWIAZDA BETLEJEMSKA*
  9. *GWIAZDA POLARNA WSKAŻE CI DROGĘ*
  10. *ANIOŁY NA ŚNIEGU*
  11. *DAMA I LIS*
  12. *KRAMPUSLAUF*
Teraz kolejna część posta:

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkiego najlepszego!
(nie umiem pisać życzeń)



Jeżeli jesteś w tym miejscu to chcę Cię uroczyście poinformować, że wracam na bloga dopiero w nowym roku kalendarzowym (nie martw się, nie w szkolnym). Chcę przeżyć te święta z rodziną, a nie z Internetem,  No to cześć! 

25 komentarzy :

  1. Otagowałyśmy cię do Xmas Book Tag, mamy nadzieję, że zrobisz go z przyjemnością. Wesołych świąt życzy Koło Anonimowych Książkoholiczek <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/2015/12/xmas-book-tag-original.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że przeżyjesz te święta także z książkami :) wesołych! co do książki, to pewnie przeczytam za rok żeby złapać świąteczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki oczywiście, że będą ze mną :)

      Usuń
  3. Wesołych Świąt Kochana :* ! Niech książki będą z Tobą ! :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że czytanie sprawia Ci wielką radość i to mnie cieszy, a zarazem ciekawi. Postaram się tu wpadać częściej i poczytać więcej interesujących postów! Wesołych i spokojnych świąt życzę i pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczytanych i spokojnych świąt, buziak :**
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak dobrej recenzji 12 opowiadań, przy czym każde opisane w oddzielnym poście.
    Zapraszam do siebie na trochę inny typ recenzji:)
    Życzę Wesołych Świąt i serdecznie pozdrawiam! ❤
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o tej książce ale z chęcią przeczytam :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałam ją przeczytać ale nie było w sklepie. Ja też nie wzięłam laptopa ale telefon ciągnie a konkretnie ebooki na nim :)
    Kisiel truskawkowy♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wielką ochotę przeczytać tę książkę :) Szkoda, że po świętach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mogła powrócić do Świąt w trakcie czytania. ^^

      Usuń
  11. Tyle o tych opowiadaniach słyszę, że chyba sama się skuszę, bo całkiem ładne wyniki zbierają i w końcu jak mówisz: miłości w tej książce nie zabraknie, to jestem przekonana jeszcze bardziej, że trzeba się za nią zabrać. Ciekawie zrecenzowałaś tę książkę. Każde opowiadanie ma swoją opinię! Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spodoba Ci się ta książka!

      Usuń
  12. O opowiadaniach pierwszy raz przeczytałam w gazecie. Od razu miałam wielką ochotę, aby je przeczytać. Mam nadzieję,że uda mi się to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty przynajmniej przeżyjesz je z rodziną. ;-; No nic.
    Nie bardzo kumam o co dokładnie chodzi Ci z tą czerwoną wstążką. Wiem tyle, że używasz jej jako zakładki do książek.
    Wesołych.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W książce była wstążka do zaznaczania :)

      Usuń
  14. Jak ja na tę książkę poluję! Widziałam ją nawet w bibliotece, ale kolejka jest do niej taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaka długa :/ Może do lipca uda mi się ją przeczytać :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ou, to długo musisz czekać; łączmy się w bólu

      Usuń
  15. Wydawnictwo zasługuje na nagrodę za to jak cudownie wydało tę książkę <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka