2015-12-11

PODARUJ MI MIŁOŚĆ

Zaczynamy cykl, o którym mowa była w podsumowaniu listopada. Oczywiście jest poświęcony książce PODARUJ MI MIŁOŚĆ,  która nierozerwalnie jest związana z okresem świąt Bożego Narodzenia zbliżających się wielkimi krokami. Więc żeby lepiej poczuć atmosferę tych wzniosłych wydarzeń postanowiłam codziennie od jutra, czyli 12 grudnia do 24 grudnia, czyli Wigilii przedstawiać wam moje wrażenia i emocje po przeczytaniu poszczególnych opowiadań.
Książka znalazła się u mnie przez wpływ moich codziennych wywodów na temat tego, dlaczego jej nie mam i jak jej niezmiernie mocno pragnę. Na szczęście Święty Mikołaj o mnie nie zapomniał i obdarował mnie tą książką, za co mu serdecznie i z całego serca dziękuję.

Do książki podchodzę znając twórczość tylko trzech autorów/autorek z dwunastu:
Rainbow Rowell
Gayle Forman
David Levithan

Myślę, że się nie zawiodę czytając pozostałe opowiadania nieznanych mi dotąd autorów i autorek.

Nieważne, skąd pochodzisz, czy jesteś elfem czy zagubionym w świecie dorosłych nastolatkiem – uwierz w magię świąt!
A jeśli nie uwierzysz – czy to oznacza, że ona nie istnieje?
Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś podarował nam miłość.
Opis z tyłu książki 
 

No to wyruszamy na poszukiwanie miłości, a może znajdę też swoją....

18 komentarzy :

  1. Fajny pomysł, ciekawa jestem twoich opinii na temat tych opowiadań :) Wciąż nie jestem przekonana co do przeczytania tej książki, więc być może mnie zachęcisz :) Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  2. super, może przekonasz mnie do tego zbioru opowiadań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na śnieg, aby zacząć :) Na mojej półce czeka już bardzo długo.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się chyba naczekasz... bo śniegu na razie nie widać :)

      Usuń
  4. Myślę, że mogłam sprawdzić autorów opowiadań, zanim powiedziałam tej książce zdecydowane nie :/ Teraz, przez Rowell i Levithana bardzo chcę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tym mówiłam cały czas, więc byłam w pełni obznajomiona z tematem ^^

      Usuń
  5. Ja również bardzo chcę sięgnąć po tę książkę w czasie tegorocznych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również jestem w trakcie czytania tych opowiadań, więc fajnie będzie móc porównać swoje opinie na ich temat z Twoimi. :)
    Pozdrawiam,
    Kalorka czyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam blogi o książkach bo sama pochłaniam ich setki ! Obecnie zatrzymałam się na psychologii :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niedługo będę się zaczytywać w "W śnieżną noc", ale myślę, że ta zima nie obejdzie się bez "Podaruj mi miłość" ;) Pozdrawiam i miłego weekendu♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci zazdroszczę, że w śnieżną noc jeszcze przed tobą. ...

      Usuń
  9. Muszę kupić tą książkę! <3

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś jak będę miała okazję przeczytam, ale póki co mi się nie spieszy :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki sucharny przytyk do tego opisy z obwoluty mi przyszedł do głowy: Elf to chyba wierzy w magię świąt, bo sam jest istotą magiczną :v

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka