2016-01-31

LIKE TO - przegląd stycznia

Koniec stycznia! Nie mogę tego zrozumieć. Dopiero wracałam do szkoły po świętach. A teraz nadszedł czas na powrót po feriach zimowych. Ale ten czas szybko leci.

Książki, które przeczytałam w tym miesiącu:

Sekretne życie pszczół
Szczęśliwa przystań
Choinka
Dziewczynka z zapałkami
Oskar i pani Róża
Dziadek do orzechów
Opowieści z Narnii:
Książę Kaspian
Podróż "Wędrowca do świtu"
Srebrne krzesło

W tym miesiącu mój nasz blog przekroczył liczbę wyświetleń równą 10 000. Nigdy nie spodziewałam się, że będzie NAS tak dużo. A stałych czytelników jest aż siedemdziesięciu trzech. Dziękuje wam serdecznie!

PIOSENKI MIESIĄCA:

Ten miesiąc całkowicie skradły piosenki z filmu "Dom".
Red Balloon.Charlie XCX
Towards The Sun. Rihanna
I jeszcze jedna bonusowa, dodatkowa piosenka, a najdokładniej teledysk, który zwala z nóg każdego/ każdą Directioner. Wiadomo o co chodzi? Tak, własnie! One Direction. History.


FILMY MIESIĄCA:


RODZINA ROBINSONÓW (2007)

Dwunastoletni chłopak z sierocińca Leon potrafi wymyślać i konstruować najróżniejsze maszyny. Pragnie z całego serca odnaleźć swoja rodzinę. Pomaga mu w tym trudnym zadaniu chłopak z przyszłości. Zaprasza go do swojej rodzinnej okolicy, gdzie razem spędzają wiele czasu. Rodzina, do której dostał się Leon jest bardzo dziwna i zwariowana. Każdy bohater jest inny, ale razem tworzą jedyną w swoim rodzaju rodzinkę. Rodzinkę Robinsonów.
Jak w każdym filmie nie mogło zabraknąć i tu czarnego charakteru. Tym razem jest to "Pan w meloniku", który chce zagarnąć cały dorobek, wszystkie maszyny Leona. Czy wygra dobro czy raczej zło?



STRAŻNICY MARZEŃ (2013)

Jack Mróz to chłopak (który jest przepiękny), który nie wie kim jest i dlaczego nikt go nie widzi.  Przez całe swoje życie zamraża wszystko dookoła siebie. Pewnego dnia zostaje wezwany do głównej siedziby Strażników Marzeń. Nie wiedział, że istnieje taka grupa, a teraz zostaje jej członkiem  i musi ratować wiarę dzieci, bo bez niej światem zawładną koszmary wraz ze swoim przywódcą - Mrokiem. Współpracuje więc z Świętym Mikołajem, Królikiem Wielkanocnym, Wróżką Zębuszką i Ludkiem Piaskowym. Razem muszą zapewnić bezpieczeństwo dzieciom i odzyskać ich wspomnienia schowane w zębach.





23 komentarze :

  1. Strażnicy marzeń to świetny film :)
    Gratuluję tylu wyświetleń!
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam żadnego z filmów, które polecasz i nie czytałam żadnej książki... jedyną rzeczą, którą skojarzyłam jest piosenka Rihanny "Dancing in the dark", którą bardzo lubię.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com
    ps filmik od tej piosenki został wycofany, sprawdź jak podlinkowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, u mnie się normalnie odtwarza, więc nie wiem :)

      Usuń
  3. Strażnicy marzeń to naprawdę piękna bajka. Obejrzałam ją jakoś w grudniu. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. "Opowieści z Narnii" czytałam całe i się zakochałam w tym świecie. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Oskara ^^
    A "Sekretne życie pszczół" znajduje się na mojej liście książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik, gratuluję! Uwielbiam te dwie piosenki Rihanny, o których wspomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałaś cudne książki. Bajki animowane są super! :D
    Gratuluję wyniku i życzę udanego lutego. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O, własnie chciałam oglądać "Strażników marzeń" :)
    Super wyniki, gratulacje!
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam to :3 Lubie filmy animowane...polecam Ci " Koraline"

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już oglądałam, ale dlaczego by nie odświeżyć ^^

      Usuń
  10. Gratuluję! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Cała masa książek. "Oskar i Pani Róża" to moje marzenie.

    Pozdrawiam :)
    Natalia z Fioletowy Notes

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam "Strażników marzeń" i bardzo spodobała mi się ta bajka :). Dosyć długo chodziła mi ona po głowie :D. Gratuluję wyniku przeczytanych książek.
    Pozdrawiam, Julka :)
    Zapraszam na nową recenzję:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2016/02/recenzja-powod-by-oddychac-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Strażnicy marzeń <3 Kocham tego typu baje :) Świetny wynik książkowy i blogowy! :) A!, bardzo podoba mi się nazwa Twojego bloga :D
    Pozdrawiam!
    http://maw-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, nie ma co się tak cieszyć z tego 10k wyświetleń, część jest generowana przez automaty i roboty, a z tych 73 czytelników odwiedza Cię pewnie zaledwie 1/4... :C

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka