2016-01-02

MONOLOG Z KSIĄSKĄ W DŁONI *świąteczny berek książkowy*

Dziękuję za otagowanie autorowi bloga Otwarta Księga. Wiem, że mam poślisk z czasem bo święta już były, ale nie zaszkodzi wykonać TAGU teraz. :)





Kapcie, kominek, kakao – lektura na zimowe wieczory.
"Podaruj mi miłość" albo "W śnieżną noc". Mam zamiar przeczytać tę książkę również w tym roku :)
W ostateczności "Harry Potter" ^^

Śnieg – bohater, na myśl o którym robi Ci się zimno.
Valentine. Nie wiecie jak bardzo nie lubię i chyba nigdy nie polubię tych scen i rozdziałów w których on występuje. On jest taki ... zimny. Brrr!

12 dań – potrawa z książki, która powinna znaleźć się na Twoim świątecznym stole.
Yyyyy...coś z "Harry'ego Pottera". Co robiła Molly na święta? Nie mogę sobie niczego przypomnieć. Ale na pewno jakaś potrawa przygotowana przez panią Waesley :) 

http://pl.dary-aniola.wikia.com/wiki/Alberto_Rosende
Renifer – bohater, który jest wspaniałym towarzyszem.
Simon z "Darów Anioła". Nie wyobrażam sobie że ktoś mógłby bardziej wspierać swoją przyjaciółkę niż właśnie on. Zawsze był przy Clary mimo, że nie pasował do Nocnych Łowców.

Kolędy – bohater, z którym chciałabyś pośpiewać świąteczne piosenki.
Levi! Tylko on. Wyobrażacie sobie jak on pięknie by wyglądał gdy by śpiewał ze swoim uśmiechem. Ach!

Pod choinkę – książka lub seria, którą chciałabyś dostać w prezencie.
Wszystkie książki które jeszcze przede mną. Najbardziej te które są na portalu lubimyczytać.pl  na liście "Chce przeczytać" gdyż tam są książki które w ostatnim czasie najbardziej chciałabym przeczytać.

Wigilia – książka, która przepełnia Cię rodzinną atmosferą.
Nie przypominam sobie takiej książki. Ostatnio czytam tylko takie co dzieci musza sobie same radzić, a rodzice są gdzieś z boku. Więc nawet nie podam tytułu. Muszę to poprawić w najbliższym czasie.
A może jednak "Harry Potter". W sensie rodzina Weasley'ów, bo Harry'ego to sami wiecie :(

Boże Narodzenie - anegdotka związana z Tobą, świętami i książkami.
Oczekiwałam znaleźć książki pod choinką, czekałam na ten czas bardzo długo. Jednak gdy już przyszedł ten czas, okazało się, że pod choinką był słownik. Rozumiecie słownik! I co ja miałam z nim zrobic. No więc proszę anegdotka.

Sylwester – miejsce, świat książkowy, w którym chciałbyś świętować ten dzień/noc.
W Idrisie. Wspólnie z wszystkimi Nocnymi Łowcami. Na pewno byłaby to cudowna noc.
Apropo: serial coraz bliżej!

Nowy Rok – książka, która ładuje Twoje baterie nadzieją.
Ale nadzieją na co?
Przykładowo nadzieja na to, że spotkam swoją miłość. To w takim wypadku jest dużo książek "Eleonora i Park", "Gwiazd naszych wina".



19 komentarzy :

  1. Świetny TAG.
    Zgadzam się z tym, że GNW napełnia nadzieją. Mimo tego, że nie jest zbyt wesoła.
    Pozdrawiam serdecznie! ❤

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No płacze się przy GNW ale z nadzieją

      Usuń
  2. Sama robiłam ten tag i zgadzam się, z Harrego aż wypływa rodzinna atmosfera!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo bardzo fajny tag, nigdy wcześniej takiego nie widziałam. Nie umiałabym odpowiedzieć gdyż nie czytam zbyt dużo książek hah
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag:) Z Simonem, niestety, się nie zgodzę. Nie lubię tego bohatera:/ Okropnie mnie denerwuje.
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Simon zostaje dla mnie, bo jest idealny :)

      Usuń
  5. Świetny Tag, sama bym sobie chyba nie poradziła z napisaniem takiego :D Pozdrawiam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie, trzeba pomyśleć trochę :)

      Usuń
    2. I właśnie w tym może tkwić problem xD

      Słodnik zawsze spoko! :v

      Usuń
  6. Ja bardzo chciałabym przeczytać "Dziewczyny z Syberii". Już od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem tej książki ale zawsze znajdę coś innego XD
    Trochę chamski prezent dostałaś ale zawsze coś. Jak jest gruby to będzie ciekawie wyglądać na półeczce :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag :). Jak i również udzieliłaś bardzo fajne odpowiedzi na pytania. Ja nie wiem czy umiałabym odpowiedzieć na niektóre z nich :D.
    Pozdrawiam ;). ~ Julka ☺ ~
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny tag ;) Potrawy przygotowane przez mamę szalonych rudzielców na pewno byłyby przepyszny♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że niezbyt polubiłam Simona, to trzeba przyznać, że zawsze był dla Clary świetnym przyjacielem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Podaruj mi miłość' i 'W śnieżną noc' są idealne na zimę. Mam obie, jedna przeczytałam tylko tę drugą :D do tej pierwszej jakoś nie mogę się zabrać.
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham zimowe tagi <3 Świetnie ci wyszedł i aż mi się zimon zrobiłgo gdy go czytałam ;) Więcej takich postów! :D
    http://ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka