2016-01-23

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *książki*

Nie dawno, czyli chyba trzy tygodnie temu zaczął się Nowy Rok 2016, więc najwyższy czas żeby pokazać książki, które miały najlepszą treść i najpiękniejszą okładkę. I oczywiście były przeczytane przeze mnie w roku 2015. Trudno było wybrać z pośród sama nie wiem ilu te, które były najlepsze pod każdym względem.


Pierwsze miejsce zajmuje książka:

Okładka książki Czerwona królowa

Drugie miejsce to:

Okładka książki Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań

Trzecie miejsce:

Okładka książki Złodziejka książek

Czwarte miejsce (tuż za podium):

Okładka książki Ostatnie dni Królika
Recenzja w lutym

Piąte miejsce otrzymuje:

Okładka książki Eleonora i Park
Recenzja w lutym


Szóstą pozycję zajmuje:

Okładka książki Oddam ci słońce

A ostatnie miejsce to:

RECENZJA

Czytaliście te książki? Planujecie?

Dzisiejszy post jest niezmiernie krótki, ale myślę, że gdy powchodzicie w linki poznacie moje opinie na temat danych tytułów. Stwierdziłam, że nie ma sensu drugi raz pisać tego samego. :)
Pozdrawiam!

29 komentarzy :

  1. Na razie nie przeczytałam żadnej z tych książek, ale wszystkie znam i mam w planach :)
    be-my-dreamcatcher.blogspot.com
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyną z tych książek, którą przeczytałam, to Złodziejka Książek, świetna lektura na zimowe dni. :)
    Czekam na recenzje Eleonora & Park, słyszałam o niej, ale ciągle się waham nad kupnem.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przekonam Cię do przeczytania Eleonory i Parka :)

      Usuń
  3. Ja planuję sięgnąć po czerwoną królową :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tylko "Złodziejkę...", "Oddam..." oraz "Czerwoną...". Jak te pierwsze dwie pokochałam nad życie, to na tej ostatniej się zawiodłam :\ Mam w planach "Baśniarza" i nie mogę się doczekać, kiedy go dorwę! Pozdrawiam ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekałam na tę książkę; aż znajdę ją w bibliotece ^^

      Usuń
  5. czytałam tylko Złodziejkę Książek, mam w planach Czerwoną Królową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham okładkę Czerwonej królowej i Podaruj mi miłość ;D
    W ogóle każda z wymienionych przez Ciebie jest piękna ;)

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie okładki piękne. Co do treści, to uwielbiam "Oddam ci słońce" oraz "Złodziejkę książek".
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Oddam ci słońce" i "Złodziejkę książek" ubóstwiam! "Czerwoną królową" też czytałam, może to nie jakieś arcydzieło, ale nawet mi się podobała. Tak sześć na dziesięć, ale mam nadzieję, że drugi tom (który swoją drogą już zamówiłam) będzie trochę lepszy. Z chęcią przeczytałabym "Ostatnie dni królika". Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na następny tom już tak bliziutko :)

      Usuń
  9. "Oddam ci słońce" to cudowna książka, na pewno za jakiś czas do niej wrócę. Czytałam również Eleonorę i Parka, lecz ta powieść nie zachwyciła mnie tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale większość mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Złodziejka książek" nadal przede mną, a "Czerwona królowa" jest i u mnie na liście najlepszych 2015 roku :)
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, Czerwona królowa bez wątpienia zasługuje na to by znaleźć się na takiej liście. W sumie Oddam ci słońce oraz Eleonora & Park również :D Reszty książek nie czytałam, ale wszystkie mam w planie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z książek wymienionych przez ciebie:
    - Czytałam "Oddam ci słońce". Uwielbiam tą książkę i jest to jedna z moich ulubionych pozycji ♥:D.
    - Mam w planach przeczytać: "Czerwoną Królową", "Złodziejkę książek" i "Eleonorę & Park".
    Pozdrawiam. ~ Julka ☺ ~

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwona królowa wygląda mega ciekawie :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam złodziejkę książek ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam żadnej z nich, ale podziwiam, że Tobie udało się zabrać za tak dużą ilość.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z podanych przez ciebie książek przeczytałam "Czerwoną królową", "Podaruj mi miłość" i "Oddam ci słońce". Świetne pozycje!

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam "Ostatnie dni Królika" <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Ostatnie dni królika"? To mi się kojarzy z historią małego dziecka, których rodzice hodowali te zwierzęta (ono się oczywiście z nimi związało), a potem zostały zabite na pasztet, ale nie tylko ich serduszka zamarli. Bleee, jak słodko mi to wyszło.
    Tą drugą książkę gdzieś na blogu widziałam, a nawet na kilku.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostanie dni królika" to trochę bardzo inna książka, ale dobry pomysł :)

      Usuń
  21. Uwielbiam 'Czerwoną królową' i zgadzam się z twoim wyborem. Książka w zupełności zasługuje na miejsce 1 jeśli chodzi o okładki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka