2016-01-09

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *lba #3*

Dziękuje serdecznie za nominacje autorce bloga

  wyznania uzależnionej od... książek


http://mopsmujswiat.blogspot.com/
1. Czy masz jakiegoś zwierzaka?

Niestety nie mam choć bardzo bym chciała mieć pieska. Wymyśliłam już nawet dla niego imię LORDZIO ^^

2. Chciałabyś, żeby ta zima była mroźna i pełna śniegu czy ciepła?

Chciałabym jak najbardziej śniegu połączonego z temperaturą powyżej zera, a nie około -30. Kocham lepić bałwany i spacerować w tym białym puchu. I gdzie okiem sięgnąć są różne odcienie bieli, a nie szarości i zgniłej zieleni.


3. Lubisz planować, czy jesteś raczej spontaniczna?

Planuje spontaniczność. Albo planuje wszystko spontanicznie. Czyli jestem Niezgodna. 


4. McDonalds czy KFC?

McDonald's. To własnie tam najczęściej jadam. Biorąc pod uwagę że to jest niezdrowe jedzenie to własnie w "Maku" jest lepsze. 


5. Jaki jest Twój ulubiony kolor skarpetek?

Skarpetki. Hmm. Najczęściej chodzę w czarnych albo szarych, lecz najbardziej lubię takie z reniferami na święta. To jest od dziś nowy kolor :P

P.S. Idealnie się w nich czyta


6. Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinką?

Jakżeby mogło być inaczej - książki - w papierowej wersji. Mogłabym ich dostawać tysiące i nigdy by mi się nie znudziły.


7. Jakie masz książkowe plany na świąteczną przerwę?

Wiem, że jest już po świętach, ale mogę wam przedstawić listę tych książek co przeczytałam :)

A ona przedstawia się następująco: 

Ostatnie dni królika, 

Eleonora i Park, 

7 dni,

W śnieżną noc 


8. Czy planujesz jakieś postanowienia noworoczne?

Zacznę uprawiać jakiś sport,bo przewracanie stron książek to jednak trochę za mało (ćwiczy tylko jedna ręka) 

Znajdę więcej czasu na bycie sama ze sobą i myślenie. Przez ostatnie tygodnie mi tego zabrakło.  


9. Z jakiej aplikacji najczęściej korzystasz?

Tumblr. To też się zalicza do aplikacji? To właśnie na nią poświęcam około 30 minut wieczorem. (30 minut to jak dla mnie bardzo dużo czasu) Sprawdzam inne blogi,  rebloguje, "serduszkuje".  


10. Czy ostatnio obejrzałaś jakiś warty polecenia film?

Tak i to jest jego zwiastun. Płakałam, śmiałam się, a w niektórych momentach robiłam połączenie tych dwóch czynności. Więc tak. Polecam!


11. Czego się boisz?

Pająków, tego szczególnie. Niektórych książek i ludzi, którzy uważają że są we wszystkim najlepsi, a inni to tylko śmieci. 





37 komentarzy :

  1. "Eleonora i Park" jest przede mną:)
    Polecasz tę książkę?
    Poza tym, bardzo ciekawy TAG.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Jak każda książka Rainbow Rowell i ta jest przecudna :)

      Usuń
  2. "Eleonora i Park" jest przede mną:)
    Polecasz tę książkę?
    Poza tym, bardzo ciekawy TAG.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki pod choinką to chyba najlepszy prezent :D To zawsze taki pewnik, bo i tak będę zadowolona :D
    U mnie pada śnieg, ale jest strasznie zimno, koczuje w domu i nie mam zamiaru się stąd ruszać! Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy TAG :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/fictional-boyfriends.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej świetnie się czytało! Też, boje się pająków :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nagle w tym roku dużo śniegu spadło, ale jak ma być tak zimno to ja nie chcę. Masz rację temperatura na minusie jest okropna.
    A ja nie mam takich skarpetek, pożycz. :D
    Książki na prezent, wiadomo! Ja na święta dostałam aż 3 i to jakie. :D
    Pozdrawiam ciepło ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pożyczę :P
      Trzy książki pod choinka to dobry wynik :)
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  7. Mc mi smakuje, chociaż dupka rośnie po nim :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eleonra i Park to świetna ksiażka. Pająki to złooo :D
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  9. "W śnieżną noc" jest idealną książką na święta. W grudniu czytałam ją już po raz drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie przesadzaj! Ćwiczysz dwie ręce. A czym trzymasz książkę? No właśnie, to tak jakbyś podnosiła hantle czy też ciężarki ;) Pozdrawiam ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Eleonora i Park" średnio przypadły mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również chciałabym mieć pieska, kiedyś miałam, ale niestety zdechł. Również nie lubię kiedy w zimę jest poniżej zera. Nie mam wtedy ochoty nawet ruszyć się z łóżka, a tu trzeba do szkoły. Niestety. Ja najczęściej korzystam ze snapchata, ale tumblr też może być fajny.
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Tyle nas łączy np. strach przed pająkami i to, że chcemy książki pod choinkę. I to, że lubimy Maka. Taak, Mak zawsze dobry :D
    Zaciekawił mnie ten film i na pewno go wkrótce obejrzę. Dzięki!
    czytadelnia-joan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :P
      Nie zawiedziesz się na filmie :)

      Usuń
  14. Też się boję pająków ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze chciałam przeczytać "w śnieżną noc", ale jakos nie mogłam się do tego zabrać. Z chęcią przeczytam recenzję :) pozdrawiam, świetny post!

    http://lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. "W śnieżną noc" siedzi na mojej półce. Pamiętam, że kupiłam ją bodajże w matrasie (lub świecie książki) za 15 złotych, więc to był dobry biznes :D Też boję się pająków. Są po prostu... ohydnie przerażające. Pozdrawiam, ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za odpowiedzi :) najbardziej podoba mi się odpowiedź na pytanie 3! zapisałam sobie ten film, obejrzę go w wolnej chwili. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie dziękuję za nominacje jeszcze raz :)

      Usuń
  18. I'm totally in love with your blog...<3

    Would you like to follow each other (GFC, G+, Fb)?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi dear
    Just followed you back
    Thanks for the visit
    Let's stay in touch, shall we?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post! wspólna obserwacja?
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post, ja bym chciała buldoga francuskiego :) też lubię czytać książki :)
    wspólna obserwacja? ja klikam, prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka