2016-01-16

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *RIP IT or SHIP IT*

Hejo!
Dawno nie było TAGU na blogu a teraz nadarzyła się okazja żeby jakiś wykonać więc zapraszam! Zostałam nominowana do tej zabawy przez Asik z bloga Z książką w ręce za co jej serdecznie dziękuję!
TAG RIP IT or SHIP IT polega na tym, że wybieramy dziesięć bohaterek książkowych i dziesięć bohaterów z różnych książek. Następnie losujemy jedna osobę z każdej kategorii i odpowiadamy na pytanie: RIP IT or SHIP IT? Zaczynamy!

PANIE: 

Isabella z Darów Anioła

Eleonora z Eleonora i Park

Hermiona z Harry'ego Pottera

Babi z Trzy metry nad niebem

Jude z Oddam ci słońce 

Mare z Czerwonej królowej

Anna z Baśniarza

Hazel z Gwiazd naszych wina

Margo z Papierowych miast

Cath z Fangirl


PANOWIE:

Jace z Darów Anioła (nie Simon, bo on jest mój!)

Park z Eleonora i Park

Draco z Harry'ego Pottera

Step z Trzy metry nad niebem

Brian z Oddam ci słońce 

Cal z Czerwonej królowej

Abel z Baśniarza

Augustus z Gwiazd naszych wina

Q z Papierowych miast

Levi z Fangirl

(Wybrałam tylko bohaterów i bohaterki książkowe, którzy są razem albo powinni być razem w swojej serii czy książce. Ciekawe co z tego wyjdzie.)



1

Jude i Levi

Na serio! Taka para. Przecież oni do siebie w ogóle nie pasują. Ona w swoim indywidualnym świecie, a on pragnący miłości i drugiej osoby.
RIP IT.

2

Anna i Q

 Nie ma innej opcji. Anna, która kocha Abla i Q, który kocha Margo przecież oni nigdy się nie dogadają. Zawsze będą kochać bardziej kogoś innego.
RIP IT.

3

Eleonora i Jace

To też nie możne się udać. Eleonora przy Jasie wypada beznadziejnie. Nie pasują do siebie. Przede wszystkim ja tego nie widzę.
RIP IT

4

Mare i Step

Mare też jechała pierwszy raz na motocyklu w książce. Więc jaka różnica czy to będzie Step czy Cal. 
SHIP IT

5

Margo i Abel

Oni też do siebie nie pasują. Margo cały czas podróżowałaby po świecie a Abel to taki opiekuńczy tatuś.
RIP IT
6

Cath i Park

Tak, tak! Park podobnie jak Levi wspierałby Cath w jej pisaniu FanFików
SHIP IT

7

Isabella i Augustus

Izzy i Gus nadają na całkiem innych falach. Nie pasja do swoich światów.
RIP IT

8

Hazel i Cal

Nie wiem sama dlaczego, ale oni pasują do siebie. Są sobie pisani. Nie ma innego argumentu za :)
SHIP IT

9

Hermiona i Brian

Kolejna para która pasuje do siebie  z  zasady.  Zasady, że muszą do siebie pasować.
SHIP IT

10

Babi i Draco

Kolejny raz Bai trafił się "czarny charakter". Ale i tak jej zazdroszczę.
SHIP IT


Połowa par jest w kategorii SHIP IT a druga RIP IT. Jednak wydaje mi się, że w tej drugiej grupie jest ich więcej.
Nominuje każdego, kto chce to wykonać na swoim blogu albo nawet w komentarzach pod postem. :)

28 komentarzy :

  1. Ciekawy tag, z chęcią wykonamy go na blogu :) Ja osobiście Jace'a nie widzę z nikim innym oprócz Clary :D oni najbardziej do siebie pasują. Pozdrawiam :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, na pewno wpadnę przeczytać odpowiedzi :)
      Jace i Clary to nienaruszalna para :)

      Usuń
  2. Hermiona i Brian to ciekawa propozycja ;) Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno robiłam :D Ale wiesz, ja nie znam prawie żadnych bohaterów i nie umiem się wypowiedzieć :( xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermiona i Brian oraz Hazel i Cal zdecydowanie "ship it" haha, ciekawy tag. Nigdy wcześniej takiego nie widziałam na żadnym blogu, dlatego chyba mi się spodobał!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Eleonora i Jace faktycznie do siebie nie pasują, ja również tego nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże jak ja nie znoszę Babi ;_;
    Prawie nie kojarzę wybranych przez ciebie bohaterów. Trzeba nadrobić zaległości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Babi jest neutralna :)
      Pewnie nadrabiaj :) Książek nigdy za wiele

      Usuń
  7. 5/10 jako ship it, i tak nieźle Ci wyszło :D Pozdrawiam

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, czytałam " Dary Anioła" I bardzo mnie wciągnęła ta seria :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie serial teraz też oglądasz :)

      Usuń
  9. Spokojnie - to nie Mroczny Znak ^^
    Świetny tag :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tag, choć ja się do niego nie nadaję :D Musisz zrobić posta gdzie opiszesz wszystkich tych bohaterów :D

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten TAG, choć osobiście chyba uważam, że Jude i Levi mogliby do siebie pasować :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam do wykonania ten tag. Jest świetny :D
    Hazel i Cal, byłoby to kochane :)

    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A już myślałam że Draco i Hermiona że może tak się uda xD
    Co do par nie wszystkie znam i cieżko mi ogarnąć ale ufam Twoim wyborom ;D

    Buziaki
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/2016/01/tagged-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny tag. Części książek nie czytałam więc nie wiem czy rip czy ship :)
    Zapraszam-Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś na pewno wykonam :) ja tam jestem Krumione shipper więc za Draco nie przepadam, ale kocham Briana i Leviego ^^
    http://books-world-come-in.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy TAG, takiego jeszcze nie widziałam :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Eleonora i Jace? Zdecydowanie nie!
    Jace jest tylko stworzony dla Clary.
    Fajny Tag.

    Zapraszam do siebie.
    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy tag :)
    Ostatnia para dowodzi, że Babi zawsze ciągnęło do łobuzów :D

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie ci tan tag wyszedł:)
    pozdrawiam i zapraszam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka