2016-01-03

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Xmas*

Dziękuję serdecznie za nominacje autorkom bloga Koło Anonimowych Książkoholiczek. Jak by co to u mnie jeszcze święta więc TAG jest w pełni na czasie :)


Adwent, czyli książka na której premierę wyczekiwałaś:
Najdokładniej to teraz czekam na "Szklany miecz". Myślę, że się doczekam, bo słyszałam coś o zmianie terminu premiery w Polsce, ale się okazało, że to plotki. No więc do lutego coraz bliżej.


Ups! Nie ma białych świąt, czyli książka po której spodziewałaś się wiele, a się zawiodłaś:
"7 Dni". po tej książce oczekiwałam czegoś mega super. Okazało się, że to zwykła historia, lecz ciągle mająca silny przekaz.

Barszcz, czyli książka, którą możesz czytać cały czas:
"Fangirl". Właśnie ten utwór mogłabym czytać cały czas, w kółko i w kółko. Miedzy innymi dlatego że jest o osobie podobnej do mnie (Cath) i występuje tam Levi ^^

Karp, czyli książka, która staje się popularna w jakimś okresie:
Nie wiem jaka, pewnie jedna z tych świątecznych. W śnieżną noc, Podaruj mi miłość... coś w tym stylu.
Albo "Harry Potter" gdy leci w TV wszyscy nagle zaczynają gadać o tej serii.

Łańcuch na choinkę, czyli twoja ulubiona seria:
Jakżeby mogło być inaczej. Odpowiedź oczywista "HARRY POTTER"

Światełka choinkowe, czyli książka, która ma wiele wątków:
"Ostatnie dni królika". Gdy czytałam tę książkę wydawało mi się, że to nie Królik jest najważniejszy lecz wszyscy na około jej.

Choinka, czyli książka, która jest pięknie wydana:
"Czerwona królowa". Urzekła mnie najpierw okładka, a potem treść.

Prezent, czyli książka, którą chciałabyś komuś dać:
Mojej przyjaciółce albo  siostrze jakąkolwiek. Ważne, że przeczytałaby ją. A to już dużo :) Nie ma jednego takiego tytułu.

Kolędy, czyli klasyk, który przeczytałaś i jesteś z tego dumna:
"Krzyżacy" i "Pan Tadeusz". Tylko z tej drugiej nic nie zrozumiałam. No ale... przeczytałam.

Kevin, czyli książka, która kojarzy ci się ze świętami:
"W śnieżną noc" i "Podaruj mi miłość" oraz seria "Harry Potter".


Jak widać pojawiały się mniej więcej takie same odpowiedzi. Harry..., Podaruj... i W śnieżną... 
Nawet nie miałam czasu pomyśleć nad tym dłużej. 

17 komentarzy :

  1. Bardzo przyjemny TAG...nie słyszałam o nim, a szkoda ;)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/podaruj-mi-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok będzie okazja zrobić w czasie świąt :)

      Usuń
  2. Fakt Harry Potter może kojarzyć się ze świętami, bo jest w nim bardzo rodzinna atmosfera :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za wykonanie naszego tagu ;) Też mam obsesję na punkcie Harrego <33 Buziaki, Idalia ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością odpowiadałam na pytania :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi :). O tagu już słyszałam, ale i tak twoje odpowiedzi nie okazały się dla mnie nudne. Powiem nawet, że ciekawsze od tych, które już wcześniej czytałam.
    Pozdrawiam :). ~ Julka ☺ ~
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Harry'ego Pottera i również nie zrozumiałam wiele z Pana Tadeusza. Mamy coś wspólnego haha
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identycznie z Fangirl. Czerwona królowa również zaintrygowała mnie okładką, a potem podbiła mnie swoim wnętrzem - uwielbiam takie książki.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  7. HARRY POTTER

    CTRL + C / CTRL + V

    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jeszcze tak świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka