2016-01-21

RECENZJA #Demon ruchu


Autor: Stefan Grabiński
Tytuł: Demon ruchu
Rok wydania: 1980
Liczba stron: 8
Książka przeczytana w ramach akcji "KSIĄŻKI DLA BLOGEREK"




STRESZCZENIE:

Pewien mężczyzna znalazł się w pociągu. Nie wie w jaki sposób do nie go wsiadł, w jakiej miejscowości i nie zna swojego celu. Jednak taka sytuacja nie zdarza się pierwszy raz.
W jego przedziale pojawia się mężczyzna bardzo podobny do konduktora, który jakiś czas wcześniej sprawdzał jego bilet. Lecz ten mężczyzna ma mundur ozdobiony medalami, co w ogóle nie pasuje do konduktora. Nawiązują rozmowę, która wszystko wyjaśnia.


MOJA OPINIA:

To opowiadanie oceniam w skali od jeden do dziesięć na 7.
Cały czas czytałam opowiadanie z tysiącami myśli w głowie: kiedy pojawi się ten demon, kim on będzie, albo czym. Ciągle napięcie mi towarzyszyło aż do ostatnich słów. 
Opowiadanie czytałam trzy razy, bo nie mogłam zrozumieć w ogóle rozmowy w przedziale. Na szczęście ostatecznie mi się to udało. Przy okazji też dowiedziałam się interesujących rzeczy z fizyki. Coś o ruchu i podobnych sprawach. Przyda się :)
Nie było strasznie. Przynajmniej jak dla mnie. O wiele straszniej było w opowiadaniu "Czarny kot".  Chyba że fizyka jest straszna, bo jest, to w tedy to było straszne.


16 komentarzy :

  1. Chętnie przeczytałabym to opowiadanie :)


    Kochana klikniesz w linki u mnie na blogu :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę po to sięgnąć :D Lubie książki trzymające w napięciu :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając tytuł książki "Demon ruchu" nie spodziewałabym się, że streszczenie będzie wyglądać w ten sposób. Inne myśli krążyły mi po głowie. Wydaje mi się, że książka by mi się nie spodobała.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając to opowiadanie to moje myśli krążyły wokół " no kiedy będzie coś strasznego!" xD no to się doczekałam xD
    Nigdy więcej takich epik xD

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaintrygowało mnie to opowiadanie. Historia mężczyzny, który nie wie jak znalazł się w tym pociągu, może być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To opowiadanie bardzo mnie zaintrygowało i lekko przestraszyło ;) Muszę je przeczytać!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 8 stron? No to czytam! Akurat mam wolną lekcję :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... w wolnej chwili przeczytam choćby z ciekawości. Jednak... w pierwszej kolejności opowiadania Poe :)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, 8 stron? Wydaje się ciekawe, chociaż nie jestem pewna czy mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem zwolenniczką krótkich opowiadań. Ale skoro polecasz ;)
    Pozdrawiam!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak 8 stron, to jeszcze można trzy razy przeczytać, ale na przykład z 18 czy 118 mogłoby być już ciężej ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy zostaje streszczenie, jeśli takie jest :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka