2016-02-29

LIKE TO - przegląd lutego

Luty był bardzo krótki. Jakby ktoś nie wiedział to najkrótszy miesiąc w roku, a co z tym idzie mniej czasu na czytanie książek. Przeczytałam jednak satysfakcjonującą mnie ilość książek.
"Kroniki Bane'a"
"Zanim się pojawiłeś"
"Emma i Oliver"
"Szklany Miecz"
Tylko cztery czy aż cztery? Jak dla mnie aż. W tym miesiącu nie miałam na nic czasu. I coś czuję, że następne będą podobne.

Jako, że w tym miesiącu wszędzie panuje nastrój zbliżającej się gali Oscarowej i towarzyszących jej emocji. Ja bardzo współczuję Leonardowi di Caprio, który zawsze mija się z nagrodą. Postanowiłam wybrać na podsumowanie miesiąca filmy, w których ten własnie aktor brał udział. Piosenki też pochodzą z ścieżek dźwiękowych tych filmów.

PIOSENKI MIESIĄCA:

A Little Party Never Killed Nobody. Fergie "Wielki Gatsby"
My Heart Will Go On. Celine Dion "Titanic"
Young And Beautiful. Lana Del Rey "Wielki Gatsby"
Dodatkowa piosenka, którą pokochałam od pierwszego dźwięku i o dziwo, nie jest to utwór zespołu One Direction: 
One Call Away.Charlie Puth

FILMY MIESIĄCA:


Titanic(1997)

Film oparty na autentycznych wydarzeniach z roku 1912.

Młody Jack postanawia przeżyć przygodę swojego życia na statku Titanic i razem ze swoim przyjacielem wyruszają w "premierowy" rejs do USA. Na pokładzie znajdują się ludzie należący do wszystkich klas społecznych. Płynie nim także Rose razem ze swoją arystokratyczną rodziną. Jack i Rose spotykają się i nie mogą oderwać od siebie wzroku. Spędzają ze sobą coraz więcej czasu, z każdą milą zakochują się bardziej. Przełomowym wydarzeniem jest uderzenie statku o lodowiec. Jak potoczą się dalej wydarzenia? To chyba wie każdy. 





 Wielki Gatsby (2013)

Tytułowy Gatsby to właściciel wielkiej willi i bogacz. Co tydzień organizuje wielkie imprezy, na które przychodzą wszyscy. Do domu obok wprowadza się młody mężczyzna. Gatsby próbuje nawiązać z nim znajomość by odzyskać swoją miłość z przed kilku lat. Daisy - kuzynkę nowego sąsiada. Próbuje go przekonać do swojego planu i ponownie spotkać się z ukochaną, która ciągle kocha.

32 komentarze :

  1. Mam w planach przeczytać Wielkiego Gatsby'ego :) nie chcę oglądać filmu, bo wiem że wtedy nie przeczytam już książki. Ale po przeczytaniu na pewno obejrzę. :D gratuluje wyników!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tej książki i wydaje mi się że długo tak zostanie.
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Gratuluje wyniku! :)
    Kocham Leo i jak dla mnie jest smutne, że ciągle bez Oscara, ale wszystko się zmieniło! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwy dodatkowy dzień roku przez tą informację :)

      Usuń
  3. Leo w końcu wygrał Oscara! :)
    Mam podobną sytuację. Luty okazał się być zabiegany, a większość czasu poświęcałam na naukę. 4 książki jak na to wszystko, to i tak nieźle :) gratuluję.

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma osoby, która nie oglądała tego filmu :)

      Usuń
    2. Ja nie oglądałam Titanica XD I nie mam zamiaru tego nadrabiać :D W ogóle mnie do niego nie ciągnie :P

      Usuń
  5. Świetny wynik. Dla mnie też ten miesiąc był ciężki, ale mam nadzieję, że w marcu będzie lepiej.
    Pozdrawiam :)

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że miesiąc należał do Leo ;)
    Gratuluję świetnych wyników i życzę samych cudownych lektur w marcu :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie w lutym udało się przeczytać trzy książki i jestem z tego wyniku zadowolona :D
    Gratuluję wyniku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie bardzo "Zanim się pojawiłeś"! Na "Titaniu" zawsze płaczę, "Wielki Gatsby" jest na mojej liście filmów do zobaczenia, ale... najpierw książka! :D
    Wynik świetny, ja przeciętnie czytam 4 książki w miesiącu, chociaż w tym było nieco gorzej.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niedługo uda Ci się zobaczyć film i przeczytać książkę :)
      Dziękuję!

      Usuń
  9. Widzę, że u ciebie Leonardo też jest na topie tak jak w całym internecie XD Dobrze, że w końcu dostał tego Oskara. W pełni na niego zasłużył :D
    Ja w tym miesiącu bliżej zapoznałam się z niektórymi piosenkami zespołu Oasis. Gorąco polecam "Wonderwall" i "Falling Down".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno posłucham tych piosenek!

      Usuń
  10. Tytanik to piekny film :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę Ci dziewczyno .. gdzie ty ten czas na te książki znajdujesz .. :/
    Titanica kocham i oglądać mogę bez przerwy, piosenkę też bardzo lubię :)
    w wolnym czasie zajrzyj do mnie będzie mi bardzo miło http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam tego drugiego filmu, ale titanic zawsze zapiera dech w piersiach. Przy jego oglądaniu po raz enty towarzyszy mi tyle emocji... My heart will go on, Celine dion ślicznie to zaśpiewała. Z resztą tak samo jak Lana Yound and beautiful.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaczę na samą myśl o tym filmie i muzyka w głowie automatycznie się odtwarza

      Usuń
  13. Wielki Gatsby - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanim się pojawiles jedynie taaakie cudowne <3 Szklany miecz już do mnie idzie i nie mogę się doczekać lektury :)
    Co do filmów to oba uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cztery książki to i tak dobry wynik, liczy się jakość ;)
    Teraz na szczęście wszystko się zmieniło i już nie możemy powiedzieć, że Leonardo nie ma Oscara :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, widzę "Zanim się pojawiłeś", jedną z moich ukochanych książek :) 4 książki to wcale nie taki zły wynik, tym bardziej że jak sama zauważyłaś luty jest wyjątkowo krótki :>
    Pozdrawiam cieplutko,
    Paulina z http://naksiazki.blogspot.com

    PS. Też lubię One Direction *_*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka