2016-02-27

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *czerwona królowa*

TAG został stworzony i zauważony na kanale Abigail Jailette. Postanowiłam go wykonać, gdyż jakoś muszę się nastawić na przeczytanie "Szklanego Miecza", który już jakiś czas czeka na mnie na półce.
Nominuję wszystkich, którzy przeczytali pierwszą lub drugą część i mają ochotę wykonać ten TAG.
Zapraszam!


Okładka książki Zanim się pojawiłeś
1. "Czerwona królowa" - Książka, po której nie spodziewałeś się, że tak bardzo Ci się spodoba.
Yyyy, "Zanim się pojawiłeś" to właśnie taka książka. Spodziewałam się zwykłej lektury, w której bohaterowie będą się kochać od początku aż do końca, a otrzymałam walkę o miłość i życie. To było przecudne! Jeszcze nie mogę się z tego otrząsnąć. 

2. Norta - Świat, w którym mógłbyś zamieszkać.
Nie powiem, że to będzie Norta, bo jak na razie to Norta nie będzie. Walki, podziały, władza, która rządzi tylko dla siebie - to nie dla mnie. Chciałabym zamieszkać w Idrisie. Wśród Nocnych Łowców czułabym się, jak wśród swoich najbliższych przyjaciół. Jedynym problemem jest to, że nie można tam używać sprzętów elektronicznych. Jednak mam nadzieję, że pojawi się jakiś super, mega, hiper naukowiec, który jakoś naprawi ten defekt. Po za tym nie mam zarzutów. A Nocni Łowcy, jak wiadomo są przystojni i to bardzo :)

3. Mare - Bohater/ka zmagający/a się z problemami.
Cath z "Fangirl" to idealna bohaterka do tej kategorii. Miała dużo problemów. Zaczynając od tego, że nie wyszła z pokoju przez kilka miesięcy, bo się zwyczajnie w świecie bała. A kończąc na tym, że jej mama chciała po wielu latach odnowić ich rodzinną więź. Czasami jej współczułam, ale Levi wspierał ją o wiele mocniej niż ja. I chwała mu za to!
4. Maven - Bohater/ka, którego/którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz.
Jace! Oczywiście ten z "Darów Anioła". Kocham go za jego humor, styl, zachowanie i to, że zakochał się w Clary i ją kochał. Nienawidzę go za to, że odrzucił Clary, gdy dowiedział się kim oni na prawdę dla siebie są. Nie był przy niej, wtedy, kiedy najbardziej go potrzebowała, tylko chciał udowodnić, że jest najlepszy. To, że Simona traktował jak tratował to jakoś przeboleję. Zazdrość robi swoje. 

5. Cal - książka, po której spodziewałeś się czegoś więcej.
Ej no, Cal w pełni spełnił moje oczekiwania. Występował w tej książce, a ja jak na razie trochę go pokochałam, więc jest OK. Szczerze mówiąc, nie ma takiej książki. Zastanawiam się teraz czy mam za niskie wymagania, czy może czytam idealne książki. Lecz to chyba niemożliwe. Więc muszę zostawić tę kategorię pustą :(


6. Srebrni i Czerwoni - drugoplanowy/a bohater/ka, który/która znaczy dla Ciebie więcej niż pierwszoplanowy.
Takim bohaterem jest Magnus Bane z "Darów Anioła" i wszystkich innych serii, w których występuje. Mimo, że moim książkowym mężem jest Simon, ale to Magnus i jego sprawy miłosne oraz związane także z magią, wywarły na mnie większe wrażenie. Magnus przekazuje swoim zachowaniem wiele wartości, nie wszystkie pozytywne, ale to dzięki niemu wiem, że bycie sobą jest ważniejsze niż bycie kimś.


7. "Szklany miecz" - Książka, którą obecnie najbardziej chcesz przeczytać.
Zaraz po "Szklanym Mieczu" jest książka "Baśnie braci Grimm bez cenzury". Znane? Tak! A najbardziej do tej książki zachęcił mnie Patryk z kanału Patryk I Ksiązki za co mu bardzo dziękuję.

16 komentarzy :

  1. Cal według mnie był najlepszą postacią z "Czerwonej królowej"- główna bohaterka trochę mnie denerwowała, a wątek Mavena był okropnie przewidywalny i jego samego strasznie nie znosiłam.
    "Zanim się pojawiłeś" to świetna książka - teraz wyczekuję filmu ;)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Maven był nieprzewidywalny, nie przygotowałam się na to jak on postąpi.
      Też czekam na film :)

      Usuń
  2. Ten TAG jest mega widziałam go u Abigail i sama się nad nim zastanawiam ;D

    Tak samo miałam z Zanim się pojawiłeś :D
    Jace i Bane ♥.♥

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co chwilę jakiś nowy tag :) Ale ten wygląda całkiem fajnie.

    Zapraszam do siebie :)
    http://www.recenzjezpazurem.pl
    Diane Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. Też planuję zrobić ten TAG na moim blogu... Ach, umrę, jeśli nie przeczytam "Zanim się pojawiłeś".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda Ci się przeczytać tę książkę jak najszybciej. :)

      Usuń
  5. 4. Tego aktora uwielbiam najbardziej jest cudowny, ale jesli chodzi o "Dary Aniola" mam takie same zdanie :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten tag, ale jest bardzo ciekawy :) Chyba nawet zachęcił mnie do przeczytania "Czerwonej królowej" :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam filmik Abi, może sama się skuszę na ten tag, chociaż jestem dopiero po pierwszej części. Muszę przeczytać Zanim się pojawiłeś, ostatnio wszyscy mi to polecają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Nie wiedziałam że jest taki Tag :) Z chęcią odpowiem na takie pytania na moim blogu :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Czerwona królowa" niezbyt przypadła mi do gustu, spodziewałam się po niej czegoś znacznie lepszego. Ale TAG jest ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się co do "Zanim się pojawiłeś"- wczoraj wieczorem skończyłam czytać. Ta ksiązka jest po prostu cudowna, na pewno przez bardzo długi czas jej nie zapomnę. /Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka