2016-02-06

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *książkowa sztuka*

Dziś tak bardziej... tylko kategorie TAGU i zdjęcia; myślę, że się wam spodoba TAG i wykonacie go na swoich blogach. Ja TAG znalazłam na blogu Ich perspektywy i postanowiłam go wykonać. :)



1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki.

Nieprawdaż że cudowna jest ta okładka - pół twarzy bliźniaków najlepiej przedstawia to co zawiera książka.

2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki.

Dzień kolibra
Aż nie chce się czytać- jednak konkursy zobowiązują 

3. Najładniejsze okładki serii.

Patch, a raczej osoba, która go przedstawia w największym stopniu pasuje. I jeszcze to, że są biało czarne.


4. Najbrzydsze okładki serii.

Jak można tak zepsuć okładki tak przecudnej serii! Jakie szczęście, że mam to ładniejsze wydanie :)

Te okładki nie podobają mi się. Nawet nie wiem dlaczego.Nowe wydanie jest lepsze.

5. Okładka zapadająca w pamięć.

Nie wiem, przeglądnęłam całą biblioteczkę na lubimyczytać.pl i nie wiem.

6. Okładka niepasująca do treści.

Aż sama się zdziwiłam, ale nie ma chyba takiej książki. Zawsze znajdzie się chociaż najdrobniejszy szczegół, który przedstawia coś z książki, jakieś wydarzenie, czy szczególny znak bohatera.

7. Strony: białe czy żółte?

Żółte. Białe rażą w oczy i czytanie jest utrudnione. (Nie ma to jak narzekać na kartki)

8. Strony: cienkie czy grube?

Średnie, nie mogą być za bardzo cienkie bo się przedrą, a za grube to będą za grube i książka będzie grubsza i cięższa.

9. Okładka: twarda czy miękka?

Miękka bo lepiej się ją trzyma w czasie czytania. Na półce też cudownie wygląda.

10. Najlepsze wydawnictwo (pod względem wyglądu książek).

Wydawnictwo Otwarte, a najlepsza ich seria to MOONDRIVE. Uwielbiam ich okładki! Chociaż czytałam tylko niektóre książki to wszystkie mi się podobają. Jakbym stała przed półką okładek tej serii to długo musiałbym się zastanawiać nad jedną najlepszą :)

Nominuję:
MisBOOKs z Na półce i w sercu
Patryka z Patryk i Książki
Fioletowy Notes z Fioletowy Notes
oraz wszystkich chętnych do wykonania TAGu

30 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Oddam ci słońce" ma taką śliczną okładkę <33 Otwarte jest świetne! Piękne okładki i warte uwagi książki. Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag :) Z pewnością zrobię go w przyszłości :)

    Fluff

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę patrzeć na te okładki "Darów anioła" - są obrzydliwe.
    Tag świetny. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, nie widziałam go wcześniej ;) Czytałam Dary Anioła, ale na szczęście też te z innego wydania :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Patch genialny na tych okładkach ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka "Oddam Ci słońce" też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tag! "Oddam Ci słońce" ma nieziemską okładkę :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza okładka rzeczywiście jest cudowna, taka tajemnicza! Również wolę żółte strony w książkach, jakoś tak przyjemniej się czyta.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację! Niedługo zobaczysz moją odpowiedź. :)
    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka "Oddam Ci Słońce" jest fenomenalna! Mogłabym na nią patrzeć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki przyjemny post, świetnie piszesz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddam ci...♥ Mi się nawet podobają okładki tej drugiej serii, ale każdy ma własny i indywidualny gust :) Narzekanie na kartki to jest to, haha ;) Wydawnictwo Otwarte jest wspaniałe, ale moje ulubione to jednak Bukowy las♥ Pozdrawia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukowy Las też ma dobre książki

      Usuń
  14. Zgadzam się, Dary Anioła mają naprawdę brzydkie okładki. Na szczęście to drugie wydanie prezentuje się znacznie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, zgadzam się, co do wszystkich okładek, które umieściłaś w odpowiednich kategoriach :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten TAG jest świetny :D
    Taak okładki DA są wprost "przeboskie" aż oczy bolą ;/ xD

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ,,Dary Anioła" w tych gorszych okładkach, jednak serię pokochałam tak mocno, że nawet na okładki nie potrafię psioczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O, wreszcie jakiś względnie świeży tag książkowy! ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. "Oddam ci słońce" ma naprawdę śliczną okładkę <3
    Moondrive ma ładne okładki książek, choć moim zdaniem w ich przypadku wygląd nie zawsze idzie w parze z jakością...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Seria pani B. Fitzpatrick faktycznie oszałamia przyciągającymi oko okładkami. Zgadzam się też co do najbrzydszej okładki pojedynczej książki - totalna porażka, która wręcz odpycha.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny TAG. Może zrobię go także u mnie :) Też uwielbiam wydawnictwo Otwarte. Mają świetne książki i okładki
    Pozdrawiam :)

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz miała super zabawę odpowiadając na pytania :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka