2016-03-31

LIKE TO - przegląd marca

Książki, które przeczytałam w marcu po za tymi przygotowującymi mnie do egzaminu gimnazjalnego są w znikomej ilości. Tylko trzy. Rekolekcje, święta, weekendy - cały czas w podręcznikach i powtórkach, a szczególnie tych z przedmiotów ścisłych. Jakie szczęście, że nie długo się to kończy.

"Lawendowy pokój"
"Z dala od zgiełku"
"Niezbędnik obserwatorów gwiazd"

Dwie pierwsze książki to wielki zawód, ale to chyba przez to że czytałam wcześniej "Szklany Miecz", któremu mało książek może dorównać. Natomiast "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" zaskoczył mnie, zdruzgotał, rozgniótł i jeszcze podeptał. Niesamowita książka!

PIOSENKI MIESIĄCA

Czołówka mojej miesięcznej playlisty wygląda dokładnie tak: 
7 Years. Lukas Graham
Like I'm Gonna Lose You. John Legend, Meghan Trainor
Stand By You. Rachel Platten

FILMY MIESIĄCA


Earl i ja, i umierająca dziewczyna (2015)

Greg chodzi do liceum i koleguje się ze wszystkimi. Nie szuka wrogów i chce jak najszybciej opuścić to miejsce. Jego sąsiadka i rówieśniczka - Rachel jest ciężko chora na białaczkę. Chłopak za namową mamy próbuje ją wspierać i nawiązać z nią kontakt, mimo że nie chciał się wyróżniać z tłumu i przejmować inicjatywy, podejmuje tę próbę. Spędzają razem wiele czasu, a chłopak z przyjacielem postanawia nagrać dla niej film.







Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (2008)

Benjamin rodzi się, jak każde dziecko, ale nie wygląda podobnie. Przypomina straszą osobę i o dziwo z roku na rok staje się coraz młodszy. Znikają zmarszczki, sylwetka się prostuje - wszystko na odwrót. Postanawia opuścić dom, w którym się wychował  i poznać życie. Pływa na statku, a kapitan daje mu bardzo "cenne lekcje". Benjamin, jak to przystało na bieg rzeczy, zakochuje się. Jak skończy się ta miłość? 

16 komentarzy :

  1. Pocieszę się tym, że moje czytelnicze wyniki są gorsze ;-;
    Ale nie poddawajmy się, będzie lepiej :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie na pewno też kwiecień będzie lepszy :)

      Usuń
  2. podobał mi się Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona, czytałaś też książkę? ten drugi film mam w planach. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 years <3 Uwielbiam tą piosenką! Film o Benjaminie Buttonie oglądałam. Absolutnie mnie zachwycił! Świetny! Już od dłuższego czasu mam chrapkę na Ja, Earl i umierająca dziewczyna w formie książki, więc muszę potem nadrobić film.


    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak książka, też jeszcze nie czytałam, ale z tego co kojarzę nie ma polskiego wydania :(

      Usuń
  4. Filmów nie znam ale o tym drugim bym chętnie dowiedziała sie wiecej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę dorwać "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"! Oglądałam "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" i jestem nim absolutnie zachwycona♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" to konieczna lektura!

      Usuń
  6. "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" to świetny film, oglądałam go już kilka razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie w całości jeden raz :)

      Usuń
  7. Oglądałam fragmentami - bo nie dałam rady w całości - "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona". Ten film tak nieprzyjemnie bolał i pozostawiał po sobie takie dziwne, niemiłe uczucie, że na prawdę, nie byłam w stanie przez niego przebrnąć.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, szkoda. Dla mnie to było ciekawe doświadczenie, obejrzeć ten film :)

      Usuń
  8. Uuu, ale 'niedługo' piszemy razem ;d

    Nic, NIC nie znam, chociaż Lawendowy pokój Matula ma chyba na półce... Polecasz? ;>

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK, KLIK, KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie była to jakaś super książka na najwyższym poziomie, jednak ciekawa :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka