2016-03-19

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Czerwona Królowa - film*

Hejka!
Patrzysz na tytuł i widzisz, że to ściema. Jak na razie nic nie wiadomo o filmie na podstawie tej serii, przynajmniej do mnie taka informacja nie dotarła.Tak, tak, tak! Sprzedano prawa do sfilmowania "Czerwonej Królowej"!
Ostatnio wpadłam na genialny pomysł. Skoro lubię i czytać książki, i oglądać filmy to czemu by tego nie połączyć. Seria czy książka, która bardzo mi się spodobała mogłaby mieć ekranizację chyba, że już takową ma. A moja wyobraźnia nie zna granic, więc obsada jest już wymyślona podczas czytania. Postanowiłam, że podzielę się z wami moimi typami aktorów pasujących do bohaterów.
Zapraszam Was, moich czytelników, innych blogerów czy booktuberów do udziału w zabawie. Możecie też w komentarzach pisać swoje propozycje do obsady opisywanej w poście książki. Chętnie zobaczę również wasze posty na ten temat, więc linki do blogów mile widziane :)

Zasady:

1. Czytamy książkę
2. Decydujemy się na napisanie posta/ nagranie filmiku: Tak, to jest własnie to!
3. Szukamy odpowiednich aktorów, chyba że są już w naszej głowie.
4. Piszemy dlaczego właśnie oni (dodatkowo)

I jak? Podoba się wam ten pomysł? Będziecie uczestniczyć?

W pierwszym poście wybiorę aktorów, którzy idealnie pasowaliby do odtworzenia ról z książek "Czerwona Królowa" i "Szklany Miecz".


źródło
Król Tyberiasz
Czyż Leonardo di Caprio nie pasuje do tej roli? Idealnie! Założyć mu na głowę koronę i od razu wczuje się w odgrywaną przez siebie partię.

Mare Barrow
Zastanawiałam się długi czas jaka aktorka pasuje najlepiej do tej roli. I doszłam do wniosku że nie została one jeszcze odkryta. Nie przypominam sobie żadnej odpowiedniej artystki. Mała, słaba i młoda, a tak na prawdę silna i odważna.


źródło
Cal 
Sam Claflin, ach! Tyle filmów, w których on gra olśniewająco, więc dlaczego nie przydzielić mu roli Cala. Pasuje jak ulał. Pewnie przez to, że jest taki ładny, a Cal jak wiadomo jest ładny :)
źródło
Maven 
Buhaha! Matthew Daddario, który mi kojarzy się tylko z milusim Alexandrem Lightwoodem, który jest na zabój zakochany w Magnusie dostaje ode mnie rolę Mavena. Już widzę ten jego uśmiech kiedy zdobywa władzę. Wyobrażacie sobie jaki to byłby cudowny widok, a zarazem straszny i komiczny.
żródło
Kilorn
Tyler Posey -ten aktor od razu pojawił się w mojej głowie w czasie czytania "Szklanego Miecza". W pierwszej części był rozmyty, a teraz jest wyraźny i to właśnie jest on. Poszukiwania Kilorna uważam za zakończone z powodzeniem.

źródło
Fearley
Emilia Clarke. Przypadkowo wyszło, że Sam Claflin i Emilia Clarke grają w tym filmie razem, podobnie jak w innym - "Zanim cię poznałam". Od razu jak zobaczyłam tę aktorkę stwierdziłam, że to Fearley :)


A jakie są wasze typy? Dzielcie się nimi w komentarzach :)


20 komentarzy :

  1. Farley, Tyberiasz i Kilorn świetnie dobrani :) Co do Matta Daddario jako Mavena - nieeeee... Wybrałabym kogoś młodszego, o bardziej niewinnych rysach twarzy i szalonym uśmiechu :)
    Pozdrawiam
    Natalia Łucja z withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej serii,więc nie mogę określić aktorów. Ale kocham Sama Clafina, więc gdyby grał, oglądałabym *.*
    Pomysł na serię bardzo fajny, może wykorzystamy u siebie...
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Z taką obsadą bardzo chętnie obejrzałabym ekranizację "Czerwonej królowej", mimo że książka nie przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ciekawy pomysł z tą zabawą, bardzo oryginalny! Nie czytałam tej książki, ale z taką obsadą to mogłabym obejrzeć wszystko.
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja wiem... Niby mi się wszystko zgadza, ale musiałabym się poważnie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak najszybciej muszę przeczytać Czerwoną Królową. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, więc nie wiem, czy ci aktorzy by pasowali, ale ich lubię, więc nie miałabym nic przeciwko ujrzeniu ich gry w jednym filmie. *.*
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh ja w temacie nie jestem, wiec opinii nie wyrażę ale post super się czytało :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Oczywiście to jest tylko moje zdanie! Proszę to potraktować z dystansem :) Uważam, że Posey i Daddario totalnie się nie nadają, ale sama dobrych aktorów bym nie znalazła, więc powinnam się nie odzywać ;) Leonardo idealnie by się spisał w tej roli! Pozdrawiam <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przeczytać, bo czuję się taka nie w temacie :D Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cal jak najbardziej mi pasuje, ale Maven już mniej. Moim zdaniem powinien go grać ktoś młodszy :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, very interesting! Cool post, you're done!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka