2016-04-30

LIKE TO - przegląd kwietnia

Hejka!
Mimo, że w kwietniu były egzaminy gimnazjalne i uczyłam się na nie wytrwale, znalazłam czas, a nawet dużo czasu na czytanie książek. W porównaniu z poprzednim miesiącami jest to dużo, bo aż pięć.
"Marsjanin"
"Tylko ciebie chcę"
"Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Anioł" (część 1)
"Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Książę" (część 2)
"Miłość ci wszystko wyPaczy"
Ten miesiąc pod względem zaskoczeń czytelniczych był bardzo obfity. Każda książka ma w sobie coś innego, co bardzo mi się spodobało. "Marsjanin" dołączyłnawet do moichulubionych książek. Już tęsknie za niektórymi bohaterami. Dobrze, że przede mną jeszcze trzecia część "Diabelskich Maszyn". Nie muszę się przynajmniej rozstawać z moim Willem. Tylko ostatnia książka, mimo że miała trzysta stron i przeczytałam ją w jeden dzień, zaskoczyła mnie negatywnie.

PIOSENKI MIESIĄCA

Secret Love Song. Little Mix
Rendez Vous. INNA
The Girl Is Mine. 99 Souls

FILMY MIESIĄCA


Bruce wszechmogący (2003)
Bruce jest niezadowolony ze swojej dotychczasowej pracy reportera, więc z niej rezygnuje. Do tego cały czas narzeka na Boga i na to że Bóg zapomniał o nim oraz że nic mu się nie udaje.
Spotyka się z Bogiem, szukając nowej pracy. Bóg przekazuje mu swoją moc i nakazuje Bruce'owi, żeby  nie ingerował w wolną wolę ludzi. Jednak jak to zrobić?
W połowie filmu przypomniałam sobie, że już go oglądałam, ale nie zaszkodzi drugi raz.  Polecam!




Merida Waleczna (2012)
Merida to księżniczka, która jest o krok do zamążpójścia. Jej rodzice chcą wybrać dla niej męża z pośród kandydatów, którzy przybyli do królestwa. Dziewczyna jednak nie chce się ustatkować i mieć spokojnego życia. Pragnie przygód i ciągłych zmian. Postanawia uciec z zamku. Po drodze spotyka wiedźmę, która daje jej ciastko powodujące zmianę. Tylko jaka jest ta zmiana?








ODKRYCIE MIESIĄCA

To nowa kategoria, która pojawiła się nagle w mojej głowie i myślę, że zostanie w podsumowaniach miesiąca na długo. Będą tu pojawiały się nowo odkryte przeze mnie blogi, kanały na YouTubie, autorzy oraz imprezy (przede wszystkim związane z książkami ). 
Na pierwszy raz wybrałam amerykańską skrzypaczkę, wokalistkę i tancerkę Lindsey Stirling. Dotąd nie wiedziałam, że taka osoba istnieje. Dopiero książka, którą napisała Lindsey Stirling pod tytułem "Jedyny pirat na imprezie", ukazała mi jej osobę. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła przeczytać tę książkę.  Już coraz bliżej do czerwca i daty wydania tego pamiętnika. Od pierwszego dźwięku pokochałam jej utwory, mimo, że nie lubię skrzypiec. Lecz w jej wykonaniu gra na tym instrumencie jest niesamowita. Na YouTubie można posłuchać jej utworów, które są jedyne w swoim rodzaju. Jej kanał to Lindsey Stirling.

Jak minął Wam ten miesiąc? 
Zaczytanego maja!

13 komentarzy :

  1. Zazdroszczę przeczytania Marsjanina- od dawna mam go w planach i ciągle jakaś inna książka odwraca moją uwagę :P Ja przeczytałam w kwietniu jedynie 4 książki, ale w maju mam nadzieję to nadrobić :D.
    Bruce Wszechmogący- uwielbiam ten film :D oglądałam go kilka razy i wciąż mi się nie znudził /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju planuję przeczytać bardzo dużo książek. Muszę sobie odbić ubiegłe miesiące :)
      Może uda Ci się przeczytać wreszcie Marsjanina

      Usuń
  2. Lindsey jest niesamowicie utalentowaną i ciepłą osóbką, od paru lat śledzę jej poczynania, też nie mogę się doczekać książki :)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam jej kanał kilka dni i nie rozumiem, dlaczego odkryłam go dopiero teraz.

      Usuń
  3. Ja w tym miesiącu zatrzymałam sie na książce " dla Ciebie wszystko" N.S :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, Sparksa książki zawsze są dobrym wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, Lindsey jest genialna! <3 Sama odkryłam ją pod koniec tamtego roku, ale do tej pory jestem oczarowana <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięć książek to dobry wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także uwielbiam piosenkę "Secret Love Song" Little Mix. Jest po prosty przepiękna. Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tej piosenki nie da się nie lubić. :)

      Usuń
  8. Lindsey jest cudowna :D Chciałabym grać na skrzypcach tak jak ona, jednak muzyka jaką ona gra koliduje z muzyką góralską, którą ja gram :)
    Bruce Wszechmogący... kocham ! Jim Carrey jest jedyny w swoim rodzaju i idealnie spisuje się w rolach komediowych :D
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka