2016-04-09

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *space*


TAG, TAG - jak dawno nie było takiego postu na moim blogu albo tak mi się wydaje. Ostatnio jestem zakręcona, czytam książki w ilości minimalnej, nos mam cały czas w podręcznikach, szczególnie do nauk przyrodniczych, które jak się okazało są mi obce, a test gimnazjalny zbliża się wielkimi krokami (9 dni!). Moje plany teraz zaczynają się nie "Jak będę miała milion złotych to..." tylko "Jak napiszę testy to... przeczytam książkę, obejrzę serial". Koniec żalenia się teraz coś radośniejszego, czyli Space Book TAG. Zapraszam!

SŁOŃCE - książka z gorącym bohaterem/bohaterką

Czyli chodzi o Jace'a, który rozpala serca wszystkich na około? Może do mojego nie trafił całkowicie, chociaż na początku, z tego co pamiętam, był nawet dobrze zapowiadającym się kandydatem. Jednak później został tylko jego sarkazm... Ale to nie zaprzecza temu, że był gorącym bohaterem książkowym. Był też "w gorącej wodzie kąpany", wszystko chciał robić sam, nie zwracał uwagi na innych, a do tego, to w nim płonął niebiański ogień. Wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują, że to kategoria Jace'a, więc nie będę się kłócić.


MERKURY - mała ale dobra książka

"Mały książę", "Oskar i pani Róża" dla mnie dobra książka to taka, która wzrusza, powoduje że zaczynam inaczej myśleć i postrzegać niektóre rzeczy. Własnie to spowodowały te książki. A później przeczytałam je jako lektury szkolne i po analizie ich na lekcji, stwierdziłam że rozumiem wszystko inaczej niż przewiduje to program. Trudno. Jednak na pewno zostanie mi w głowie na dłużej moja wersja interpretacji.

WENUS - książka z dobrą główną bohaterką

"Złodziejka książek"! Tak, to jest właśnie idealna książka do tej kategorii.  Liesel była najbardziej pomocną dziewczyną jaką znał świat. Wszystkim na około okazywała miłość, dzieliła się wszystkim co miała, nie chciała by innym działa się krzywda.

ZIEMIA - dość duża, ale przyjemna książka

Może ta książka nie jest zbyt ogromna, jednak nie należy do cienkich, a to, że jest w twardej oprawie dodaje jej objętości. Zawiera w sobie też dużo wątków i historii. Wiecie o czym mowa? Tak to "Podaruj mi miłość".  Czytając ją, robi się ciepło na sercu. Idealna do czytania pod kocykiem i w ciepłym pokoju. Wszystko po to, żeby było jeszcze cieplej, przytulniej i przyjemniej :)


MARS - książka bliska twojemu sercu

"Tajemniczy ogród". Milionowy raz wspominam tę książkę, jednak nie potrafię jej ominąć. Zawsze przychodzi mi na myśl. Jak widać jest bliska mojemu sercu :)


JOWISZ - czyli największa cegła w twojej biblioteczce

"Dary Anioła: Miasto niebiańskiego ognia" Cassandry Clare, jak już kilka razy w wcześniejszych TAGach wspominałam. Moja biblioteczka nie powiększyła się od tamtego czasu o żadne tomisko. A chciałoby się... Jednak na horyzoncie pojawiła się "Pani Noc" tej samej autorki, więc na pewno dla niej znajdzie się miejsce i z tego co widziałam jest ona grubaśna. Ach, nie mogę się doczekać!

SATURN - czyli książka nie z tej Ziemi

Czy tu mowa o tym, że bohaterowie pochodzą z innego świata, czy książka jest aż tak niesamowita, że wydaje się być napisana przez kogoś z innej planety/ galaktyki? Oto jest pytanie!
Autor z innej galaktyki to zapewne Victoria Aveyard, która jet autorką serii "Czerwona królowa". By napisać takie książki trzeba pochodzić z innego świata. Są po prostu genialne!
I od razu wyszły znakomite książki - to ma chyba sens :)

URAN - niezła książka z niebieską okładką

"Emma i Oliver" króluje w tej kategorii w śród moich książkę. Jest jeszcze tylko  "Szklany miecz" w niebieskiej okładce, ale on jest wspaniały. Natomiast Emma i Oliiver nie wywarły na mnie takiego wrażenia jak druga część "Czerwonej królowej". Miło wspominam tę książkę, i na pewno do niej wrócę. Może wytłumaczę sobie te zagadnienia, które mnie nurtują już długi czas...

NEPTUN - najdłuższa seria z całej kolekcji

Ych, moja biblioteczka jest na razie bardzo malutka, ale znaczną jej część tworzy seria ksiażek Cassandry Clare pod tytułem "Dary Anioła".  Jestem z nich najbardziej zadowolona. Już kilka razy zdarzyło mi się otworzyć jedną z nich i powspominać te czasy, kiedy czytałam je pierwszy raz.


Teraz najlepsza część w TAGach, czyli dzielenie się nim z innymi. Nominuję:
zapiskizgredka.blogspot.com
napolceiwsercu.blogspot.com
oraz każdego kto chce wykonać ten TAG

19 komentarzy :

  1. Bardzo przyjemny tag :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie Pani Noc jest pokaźnych rozmiarów, ale czyta się ją bardzo szybko. :) Widzę, że książki Pani Cassandry często pojawiają się w Twoim Tagu. W sumie sie nie dziwię, bo to bardzo fajne historie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują one praktyczne do każdej kategorii :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Jace'a! Oj, faktycznie, Pani Noc to niezła cegła :) Liesel <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzięki "Pani Noc" będę miała bicepsy :P

      Usuń
  4. Bardzo fajny TAG i jeszcze nie miałam okazji o nim wcześniej słyszeć. Co do Jace'a - zgadzam się w 100%! :)
    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ponacy-most.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej nominowałam cię:) http://books--my-life.blogspot.com/2016/04/lba-3.html

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc nie tylko ja nie mam na nic czasu. Życie zaczyna się po egzaminach, to moje motto ostatnimi czasy. Jakoś to przetrwamy, nie?
    Dopisuję Złodziejkę Książek do wakacyjnej listy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy dać rade!
      Na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń
  8. "Złodziejka..."♥ Ja również kocham "Tajemniczy ogród" :) Pozdrawiam!


    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag, niesamowicie dziękujemy za nominację i postaramy sie nie dlugi zrobić go u nas 😍😍
    Zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Mały książę" oraz "Oskar i pani Róża" to świetne książki. Mimo, że nie są zbyt długie, to można się z nich wiele nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację! :)
    W najbliższym czasie TAG powinien się znaleźć u mnie na blogu.
    Powodzenia na testach!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka