2016-05-17

WYDAWNICTWO COLORFUL MEDIA


Hejo!
Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem. W ogóle ten tydzień będzie trochę zwariowany. Teraz przedstawię Wam ofertę wydawnictwa Colorful Media. Natomiast w czwartek będziecie mogli przeczytać moje opowiadanie.

Wydawnictwo Colorful Media ma bardzo bogaty pakiet czasopism. Można wyróżnić przede wszystkim:

Każdy z tych magazynów jest pisany w innym języku, więc czytając je można łączyć przyjemne z pożytecznym i uczyć się podwójnie - obcych języków oraz o innych rejonach świata, kulturach czy znanych postaciach. 
Dla mnie jest to idealne połączenie, gdyż bardzo, bardzo lubię angielski, a gdy będę mogła rozwijać swoją znajomość tego języka przez zwykłe niezwykłe czytanie czasopisma, to stanę się orłem angielskiego (cudowna przyszłość).

W każdym numerze znajduje się kilka stałych działów, które różnią się tylko minimalnie z porównaniem różnojęzycznych magazynów.  Zawsze spotkamy:
  • Aktualności z otaczającego nas świata
  • Kulturę i tradycję danego kraju (w zależności od języku wydania)
  • Tematykę związaną z ochroną środowiska naturalnego
  • Interesujące miejsca na świecie, które warto odwiedzić
oraz  dział poświęcony rozrywce: luźne dialogi, zabawne ciekawostki, krzyżówki lub zadania logiczne.

To czasopismo jest przeznaczone dla każdego, kto chce rozwijać się w danym języku. Dorosły, nastolatek, nauczyciel, uczeń - każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Więcej informacji na stronie wydawnictwa: Colorful Media


11 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam okazji spotkać się z ofertą tego wydawnictwa osobiście, może kiedyś sprawię sobie któryś z ich magazynów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka ich magazynów do nauki włoskiego, ale czasu brak :/ Ale muszę przyznać, ze gazet jest sama w sobie bardzo dobrze wydana :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Języki są ważne, dlatego może być to całkiem ciekawa forma nauki i jednocześnie przyjemnego spędzania czasu:) Poza tym jestem ciekawa magazynów z języka hiszpańskiego, mam nadzieję, że podołam postawionemu sobie wyzwaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te magazyny wydają się naprawdę ciekawe i być może okażą się dobrą nauką języka.:)

    http://czasdlaksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam sie z wydawnictwem i jego publikacjami :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z takim czasopismem, ale z chęcią zastanowiłabym się nad publikacją hiszpańską, niemiecką, a może również angielską. To mogłoby mi pomóc w nauce.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka