2016-06-30

LIKE TO - przegląd czerwca

Hejka!
Koniec szkoły, koniec nauki, początek czytania książek i oglądania seriali całymi dniami i nocami oraz start leniuchowania. Tyle na to czkałam, więc teraz jak zwykle produktywnie wykorzystam te wakacje leżąc i czytając.
W czerwcu przeczytałam 10 książek. Wiedziałam, że tak się skończy czytanie całymi dniami. Ale co innego można robić w czerwcu?
A to tytuły pozycji, które przeczytałam:
Tajmeny ogień
Ostatnia piosenka
Ten jeden dzień
Ten jeden rok
Szczęście do wzięcia
Podarunek
Jesienna miłość
Dziewczyna z drużyny - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Pascal - recenzja
Pani Noc
Gwiazd naszych wina (czytałam tysięczny raz, ale i tak mi się nie znudziła)
+ English Matters

PIOSENKI MIESIĄCA 

FILMY MIESIĄCA

Stowarzyszenie wędrujących dżinsów (2005)
Cztery przyjaciólki spędzają osobno wakacje. Jednak przed wyjazdem na odpoczynek znalazły dżinsy, które idealnie pasują na każdą z nich. Postanawiają, że będą się nimi dzielić, gdyż spodnie na pewno przyniosą im szczęście. 
Chodząc w dżinsach zakochują się, kłócą z rodzicami, znajdują nowe przyjaźnie oraz odliczają dni do wspólnego spotkania.

Teraz patrząc na ten plakat, na sam jego dół, widzę to zdanie, którego nigdy nie lubiłam. Jest książka, a ja oglądnęłam film. Jednak wszystko można nadrobić :)






Deadpool (2016)
Przezabawny film wszech czasów, w którym były żołnierz dowiaduje się o ciężkiej chorobie. Poddaje się eksperymentowi by wrócić do swojej ukochanej w pełni zdrowy. "Leczenie" powoduje mutacje genów i pojawienie się nadnaturalnej siły. Jednak Deadpool wstydzi się swojego wyglądu, gdyż sam wie, że jego ciało jest jeszcze bardziej zmienione i zniszczone. Postanawia pokonać człowieka, który zamienił go w takiego potwora. 








ODKRYCIE MIESIĄCA

Widząc ten teledysk przeżyłam szok. Jak coś może być aż tak bardzo genialne! Autentycznie brak mi słów. Iluzja jest tak zręcznie wpleciona w przekaz teledysku, że po skończeniu oglądania wydaje się, jakby to było naprawdę. Ryby pływające w powietrzu, autostrada na pierścieniach Saturna, boisko na gąbce do naczyń oraz morze jako zupa. Genialne jak dla mnie! 
Jak już pewnie się domyśliliście mowa tu o teledysku "Up&Up" Coldplay'a.
Jeśli go jeszcze nie znacie, co jest mało prawdopodobne, najwyższy czas obejrzeć to dzieło.


A jak Wam minął ten pełen słońca czerwiec?

16 komentarzy :

  1. Byłam w kinie na Deadpoolu - świetnie się na nim bawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego filmu nie można spokojnie oglądać. Co chwilę coś dzieje albo pojawiają się zabawne dialogi.

      Usuń
  2. O widzę, że przeczytałaś Ten jeden dzień i ten jeden rok... miałam czytać ale jakoś czasu brak, ale prędzej czy później na pewno sięgnę:) no i Stowarzyszenie...swego czasu miałam bzika na punkcie tej książki, film też niczego sobie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się zabierałam do tego cyklu, ale jak się zdecydowałam to od razu dwie książki :)
      Książki "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów" jeszcze nie czytałam, ale szybko to planuję nadrobić.

      Usuń
  3. Również przeczytałam 10 powieści :D "Ostatnia piosenka" Sparksa bardzo mi się podobała i film też był świetny :)
    A ten teledysk Coldplay jest mistrzostwem świata - cudowny!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostatnia piosenka" to aktualnie moja ulubiona książka Sparksa.
      CO do teledysku - nie ma innej opcji :)

      Usuń
  4. Deadpool to od tego roku moja Marvelowska miłość. :D Uwielbiam ten film i widziałam go już chyba z 5. :D Świetny wynik czytelniczy! Tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero pierwszy raz, ale coś czuję, że się na tym nie skończy :)

      Usuń
  5. Dziesięć książek to świetny wynik, gratuluję! Życzę równie zaczytanego lipca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Mnie w czerwcu poniosło i przeczytałam 16 książek, a to dla mnie rekord. Miałam jednak dużo czasu wolnego :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dużo, więc gratuluję!

      Usuń
  7. Gratulacje udanego miesiąca.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ta piosenkę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka