2016-06-04

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Mroźny Book*

Hejo!
Nie czytałam dotąd żadnej książki Remigiusza Mroza, a wykonanie tego TAGU na pewno przybliży mnie do jego twórczości, o której bardzodużo słychać w kazdym środowisku.
Dziękuję za nominację Danielowi Bielińskiemu z bloga BelikovBookBlog :)


1. Parabellum, czyli książka, której bohater jest rozchwytywany przez płeć przeciwną.

Tessa! Tylko ona na razie przychodzi mi do głowy. Jem, Will, Mortmain, Nate... Jeszcze ktoś został? Wszyscy jej pragnęli, lecz każdy w innym celu (jak to mrocznie brzmi).


2. Kasacja, czyli bohaterka, która nie ugnie się przed niczym.

Może Tris. Szukała rozwiązań wszędzie, nawet przeszła częściowo na "złą stronę mocy" jeśli dobrze pamiętam. Więc pasuje do kategorii.


3. Turkusowa szale, czyli książka z wojną w tle.

"Czerwona królowa". Albo nie. Lepiej pasuje do tej kategorii "Złodziejka książek". To tam przeważała wojna. Odgrywała ona równie ważną role jak pozostałe wydarzenia. Natomiast w "Czerwonej Królowej" to bohaterowie w pewnym sensie zapoczątkowali tę wojnę i była ona na głównym planie.

4. Ekspozycja, czyli książka z dziwnym zabójstwem (o ile zabójstwo może być normalne).

Nie czytam takich książek. Wolę oglądać kryminały, jednak wszystko przede mną.


5. Chór zapomnianych głosów, czyli książka z motywem kosmosu.

Ojej, kocham kosmos! Mogłabym wymienić tutaj duuuużo książek. Jednak zostanę dziś przy "Marsjaninie". Cała książka toczy się w kosmosie. Od początku do końca.

6. Wieża milczenia, czyli książka ze spiskiem w roli głównej.

Spisek, spisek. Nie mogę sobie przypomnieć żadnej książki ze spiskiem.

7. Trawers, czyli książka, na którą czekasz ze zniecierpliwieniem.

Yyy, ja ogólnie czekam na książki. Zawsze. Aczkolwiek, teraz najbardziej chcę przeczytać: "Ktoś mnie pokocha"

Trochę taki nieudacznikowy ten TAG mi wyszedł, ale nie chcę pisać na siłę.

Nominuję wszystkich, którzy chcą odpowiedzieć na te pytania oraz autorów blogów:
Zapiski Zgredka
Między półkami
Świat oczami dwóch pokoleń


Miłego weekendu!

15 komentarzy :

  1. Bardzo lubię Złodziejkę książek i Marsjanina. Książek Pana Mroza jeszcze nie miałam okazji czytać. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych książek nie da się nie lubić :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że wykonałaś ten TAG :) A jeśli chcesz jakąś wybitną książkę ze spiskiem, przeczytaj Akademię :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za nominację :)
      Na pewno poszukam tej książki.

      Usuń
  3. Muszę w końcu zaopatrzyć się w "Złodziejkę książek" i "Marsjanina" <3 Też czekam na "Ktoś mnie pokocha" :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko 12 dni do premiery, jeśli dobrze liczę :)

      Usuń
  4. Obiecałam sobie, że następną książką, którą kupię będzie któraś autorstwa pana Mroza. Koniecznie!
    Pozdrawiam! :*

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham złodziejkę książek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohohoh, Ktoś mnie pokocha to przecież jakby kontynuacja świątecznego Podaruj mi miłość! Będziesz recenzować w ten sam sposób co wcześniej wspomniany tworek? Byłoby ciekawie i może ja również bym się skusił na zakup! ;D

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, przewidziałeś moją wakacyjną niespodziankę :)

      Usuń
  7. Jeszcze nie czytałam niczego spod pióra pana Mroza. Mi do piątki pasowałaby "Trylogia Thrawna" :D
    Kocham "Złodziejkę książek" <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka