2016-06-11

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *wedding*

Hejka!
Postanowiłam wykonać Wedding Book TAG. Jednak jest jedno ALE. Zmieniam trochę zasady. Może nie będzie przez to takiej wielkiej zabawy, ale dostałam nagłego olśnienia i  stwierdziłam, że spróbuję. Zmiana polega na tym, że wszyscy bohaterowie pochodzą z jednej serii, a ta seria to, jak można się spodziewać, "Dary Anioła" :)
Jednak żeby nie było tak nudno będę otwierać książkę na przypadkowej stronie i poszukiwać imienia osoby, które jest mi aktualnie potrzebna.
Dziesięć ważnych osób na moim weselu, jedna seria. Zapowiada się ciekawa impreza. Zapraszam!

1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta)

str. 267 "Miasto zagubionych dusz": CLARY

Yhh, wolałabym do tej kategorii serialową Izzy, która miała pełną szafę przeróżnych ubrań. Nie wiem dokładnie, w którym to było odcinku, ale chodzi ogólnie o jej gust. W książkach też zawsze była najlepiej ubraną Nocną Łowczynią, więc to do czegoś zobowiązuje. Ale wylosowałam Clary, więc trochę o niej opowiem. Biorąc pod uwagę, że dziewczyna ma artystyczną duszę, moja sukienka na pewno nie będzie prosta i bez zdobień. Clary zawsze dorzuci coś swojego, zatem moja sukienka będzie jedyna w swoim rodzaju. Przynajmniej taka zaleta.

2. Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta)

str. 537 "Miasto niebiańskiego ognia": ISABELLA

W pierwszej kategorii chciałam Izzy, a tu się okazuje, że bardziej pasuje do tej.  Wyobrażacie sobie styl, jaki będzie panował na tej imprezie. I do tego jeszcze wszystkie pomysły Izzy, które w takich kwestiach są zawsze dobre. Będzie ciekawa zabawa. Ale pojawia się też możliwość, że uczestniczki wieczoru panienskiego nie dotrą na ślub. W tym ja...

3. Osoba podprowadzająca Cię od ołtarza (mężczyzna)

str. 253 "Miasto popiołów": JACE

Ach, Jace! Mimo że ten bohater nie jest moim ulubionym, będę bardzo szczęśliwa, gdy to on będzie mnie prowadził, jak sądzę, do Simona.

4. Ksiądz (mężczyzna)

str 323 "Miasto kości" LUKE

Spodziewałam się, że to będzie Luke... i nawet jestem zadowolona. Mimo że Luke trochę nie jest odpowiedni na księdza, a w świecie Nocnych Łowców bardziej pasowałby tu jeden z Cichych Braci to wybór mnie satysfakcjonuje.

źródło

5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta)

str 283  "Miasto upadłych aniołów" MAUREEN

OMG! Jak mi się udało wylosować kogoś, kogo od samego początku nie cierpiałam! Nawet wtedy, gdy była zwykłym człowiekiem, który nikomu nie zagrażał, nie darzyłam jej sympatią.A później było jeszcze gorzej. Jednak niech łapie ten welon. Może uda mi się przemycić tam kawałek pewnej substancji, albo miecza serafickiego, który ją osłabi. *idealny plan przestępstwa*

6. Osoba, która wygłosi przemówienie (mężczyzna)

str 462 "Miasto niebiańskiego ognia" ALEC

Tak, tak, tak! I jeszcze cały czas Alec będzie się uśmiechał, a  ja będę się zastanawiała, dlaczego wybrałam innego na swojego męża. Alec, gdy pozbędzie się swojej niepewności i lęków, na pewno przedstawi niesamowite przemówienie, które zapamiętam na długo. A on bardzo dużo wie o miłości, bo musiał o nią walczyć jak nikt inny. To przemówienie będzie mieszanką wybuchową. Każdy na pewno się wzruszy, uśmiechnie pogodnie oraz powspomina dawne albo i niedawne lata. A Alec będzie teraz zawodowym przemawiaczem weselnym.

7. Osoba, która zajmie się muzyką (mężczyzna)

str 141 "Miasto szkła" SEBASTIAN

Nie jestem pewna, co o tym myśleć. Czy można Sebastianowi powierzyć taką ważną rolę? Jakie piosenki by wybrał? Może zna muzykę z innego wymiaru, która dla nas byłaby niezrozumiała?  Same pytania - jednak zawsze zostaje nadzieja, że będzie dobrze. Aczkolwiek i tak czarno to widzę.
źródło

8. Król parkietu (mężczyzna)

str 265 "Miasto popiołów" MAX

Mały Maxiu, który tańczy na moim weselu. To będzie niesamowity i wzruszający widok. Jednak nie może nikt płakać z powodu smutku, lecz pozwolę płakać ze szczęścia. *Tylko u mnie: pozwolenie do płaczu na weselu, bo i tak nikt by nie płakał* Wracając do Maxa, wydaje mi się, że taniec dziecka to najładniejszy i najlepszy taniec na świecie. Jest zawsze pełen naturalnej energii, której dorosłym czasami brakuje. Nie ważne, że nie jest taki, jak w książce traktującej o krokach w poszczególnych tańcach, lecz pełen szczęścia i zabawy.

9. Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pijana pod stołem (mężczyzna)

str 95 "Miasto zagubionych dusz" VALENTINE

Uwaga suchy suchar: Valentine opił się krwią demonów huehue! Nieśmieszne... Przynajmniej nie będzie przeszkadzał, jak już przyszedł na moje wesele, to niech sobie leży pod stołem.


10. Mąż (mężczyzna)

str 41 "Miasto kości" SIMON

Chyba moje szczęście jest tak wielkie, że wygram jakąś loterię. Będę mogła kupić dużo książek.
Udało mi się wylosować mojego prawdziwego męża! Nie, nie ma tu żadnego ustawiania, obracania stron w poszukiwaniu tego upragnionego imienia ani innych zawiłych technik manipulacji. Po prostu mam szczęście! Autentyczne szczęście. Idealny ślub szykuje mi się w świecie Nocnych Łowców.
Teraz przyszło mi nawet na myśl, żeby napisać historię o Simonie.

11. Pozostali goście, czyli nominacje

Wybieram autorów blogów:
oraz wszystkich chętnych
Możecie sobie wybrać bohaterów tak jak ja z jednej serii, albo ze wszystkich książek. Wszystko zależy od was! 
 Miłego weekendu!

18 komentarzy :

  1. Jaki fajny tag! Uwielbiam tego typu tagi;) chyba wykonam go na swoim blogu w wolnej chwili, a Twoje odpowiedzi są świetne:)
    Buziaki, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z chęcią przeczytam Twoje odpowiedzi

      Usuń
  2. pierwse slysze dobrze ze ogarnia mboahterow to moglam sie tez pobawic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze ten tag był tak fajny i przyjemny, pomysłowy i wgl nie opisze bardziej , ze aż mam ochote czytac jeszcze raz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ciekawy pomysł, by do zrealizowania tego TAGu użyć jedynie postaci z jednej serii...
    Jak dla mnie każdy pasuje do każdej kategorii, choć chyba wolałabym Jace'a na męża. Z miłą chęcią przyszłabym na ślub, gdyby pojawiły się na nim takie "osobistości" :)
    Zapraszam do mnie na recenzję "Ból za ból"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub Jace'a to wielkie wydarzenie, więc na pewno byłabym jednym z gości. Ale nie pasuje mi jako mój mąż :P

      Usuń
  5. Niesamowity pomysł z tym TAGiem. Spotykam się z nim po raz pierwszy. Ale raczej nie podjęłabym się jego wykonania, bo nie w głowie mi śluby, wesela. A gdy kolejny raz usłyszę od mamy, że pora szukać sobie faceta na resztę życia, to jak Rudego z Megadeth kocham, powiem jej, że jestem lesbijką.
    Aż mam ochotę poznać bliżej serię "Dary Anioła".
    Pozdrawiam i dołączam się do obserwujących Twojego bloga.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast kocham marzyć i własnie tak wszystko powstaje - zawsze jest nadzieja, że się uda.
      "Dary Anioła" to bardzo ciekawa seria!

      Usuń
  6. Fajny tag , chyba sama taki zrobię :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy TAG, z chęcią go wykonam.
    Nie czytałam jeszcze "Darów Anioła" i myślę, że chyba nie powinnam się przyznawać ;p
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz prawie wakacje to można nadrobić :)

      Usuń
  8. nie czytałam jeszcze "Darów Anioła", nie wiem w sumie czy by mi się podobały :(/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka