2016-07-16

KTOŚ MNIE POKOCHA

źródło
Już wspominałam o tej atrakcji wakacyjno-blogowej w poście urodzinowym. Teraz objaśnię Wam to bardziej, chociaż zasada jest taka sama jak przy "Podaruj mi miłość" - jeśli ktoś potrzebuje powiewu zimnego wiatru to zapraszam do zapoznania się z tamtą antologią. 
Nie mogłam się oprzeć pokusie, żeby zrobić podobny cykl w wersji letniej. To wszystko sprawka wydawnictwa Otwartego i ich serii Moondrive! Ale dobrze się złożyło, że zechcieli wydać tę książkę w wersji polskiej. 
"Ktoś mnie pokocha" to książka, na którą czekałam trochę mniej niż na pierwszą część, która w oryginalnej wersji była druga... ale cii! Jakoś wyszło tak, że nie zdążyłam czekać, bo co chwilę się coś działo. Sprawdzian! Kartkówka! Oceny! Konkurs! Wyniki z egzaminów gimnazjalnych! I dopiero w dzień premiery uzmysłowiłam sobie, że czas wyruszyć do księgarni. 
Tym razem znałam tylko dwóch autorów opowiadań a mianowicie: Cassandrę Clare oraz Veronice Roth. Ale już sama Cassandra Clare by wystarczyła, albowiem uwielbiam tę autorkę, wszystkie jej książki, jak również jej Simona, który jest jedyny w swoim rodzaju. Nie było wyjścia - musiałam przeczytać książkę!
Odważ się zrobić pierwszy krok do spełnienia marzeń. Kto wie, może miłość czeka na Ciebie tuż za rogiem? Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś nas pokochał.
cytat z okładki książki

PLAN ŻYCIA:
Przez najbliższe tygodnie nie będzie recenzji ani "Monologów". Wszyscy się cieszą, że nie ma nudy! (wstajemy i klaszczemy) Codziennie będziecie mogli ujrzeć post o ogólnym przesłaniu: moje wrażenia po danym opowiadaniu. Obiecuję, że nie będzie spojlerów! 

Jestem bardzo ciekawa, który zbiór opowiadań w większym stopniu przypadnie mi do gustu. Wszystko wyjdzie  na jaw już za ... dwa tygodnie? Chyba dobrze to wyliczyłam.

I już na sam koniec okrzyk bojowy rodem z kreskówki. Czy damy radę wytrwać ze mną? Tak damy radę!

8 komentarzy :

  1. Tak, wytrwamy i damy radę!
    Plan życia - to brzmi chyba zbyt poważnie, nawet jak na dwunastoodcinkową serię na blogasku! ^^,

    Kuuurde, może bym też zdążył od dzisiaj czytać?
    Komentarze do świeżutkich postów zawsze mogą i mnie ciutkę podpromować! ;D

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Musiałam jakiś podtytuł wymyślić :P
      Na pewno zdążysz, a jak nie to przecież post nie ucieknie!

      Usuń
  2. Cześć! :) Oglądałam tę książkę w księgarni jakiś czas temu, ale zamiast jej kupiłam inną. W sumie nie czytałam jeszcze żadnej takiej książek, w której zebrane były by opowiadania różnych autorów. Ale chętnie poczytam Twoje recenzje i może się skusze? :) W każdym bądź razie teraz mam chrapkę na ''Światło między oceanami'', ale jestem jeszcze w trakcie czytania ''Kiedy odszedłeś''. Czytałeś tę książkę? Może nie jest tak samo porywająca jak Zanim się pojawiłeś, ale ma coś w sobie też, jestem dopiero w połowie, a i tak jestem już oczarowana tą historią i nową niespodziewaną bohaterką, która się tam pojawiła! :) (recenzentka-ksiązek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może cię przekonam, albo i na pewno. W poniedziałek jadę odebrać "Kiedy odszedłeś", więc będę się zachwycać tą powieścią już niedługo :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat tych opowiadań, dlatego już nie mogę doczekać się postów na ich temat! ;)
    (Przepraszam za usunięty post powyżej, autokorekta zrobiła mi psikusa :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak więc czekam na więcej tego heheh :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka