2016-07-31

LIKE TO - przegląd lipca

Witajcie!
Na samym początku chciałam Was po raz kolejny zaprosić do udziału w konkursie, który znajduje się TUTAJ. Macie czas do 10 sierpnia! Miłej zabawy :)
Ogłaszam uroczyście, że lipiec to prawdziwie zaczytany miesiąc roku. Zapewne już nie powtórzę przez długi czas tylu przeczytanych książek w ciągu miesiąca. Jestem z siebie taka dumna. Tyle interesujących i motywujących historii przeczytałam w lipcu. Dokładnie 20 (!!!) 
Ktoś mnie pokocha
Magiczne drzewo: Czerwone krzesło
Poradnik pozytywnego myślenia
Losing Hope
Opowieści z Narni: Koń i jego chłopiec
Opowieści z Narni: Siostrzenic czarodzieja
BFG - Wielkomilud
Magiczne drzewo Tajemnica mostu
Chwila szczęścia
Nie pozwól mi odjeść
Diabeł ubiera się u Prady
Łukasz Fabiański Magiczne rękawice
P.S. Kocham cię
Zakochać się
Podróże z owocem granatu
Kiedy odszedłeś
Opowieści z Narni: Ostatnia bitwa
Gruba
Jak u siebie
Zabić drozda
Wśród nich najlepsza była "Kiedy odszedłeś"  oraz "Nie pozwól mi odjeść", natomiast najgorzej wspominam "Zakochać się" oraz "Chwila szczęścia". 
Jak widać panuje ogromna różnorodność. Przez książki skierowane szczególnie do dzieci oraz historie o sportowcach aż do wiele wymagających książek.  

PIOSENKI MIESIĄCA

FILMY MIESIĄCA

Listy do Julii (2010)

Sophie wyjeżdża z narzeczonym do Włoch i pierwsze kroki kieruje do Werony miasta zakochanych oraz  Romeo i Julii. Tam razem z innymi nowo poznanymi kobietami odpowiada na listy skierowane do Julii. Odnajduje list z przed 50 lat i postanawia odpowiedzieć. A ta odpowiedź zmienia całe jej dotychczasowe życie.

Wiele razy oglądnęłam już ten film i nie mam dość. Znam go na pamieć jak Harry'ego Pottera. Jednak dalej wywołuje we mnie emocje i łzy.



Jak to robią single (2016)

Obejrzałam wreszcie ten film i coś czuję, że będę do niego wracać nie raz!
Alice postanawia zostać singielką - niecodzienna zachcianka. W pracy poznaje inną singielkę, z którą się zaprzyjaźnia i razem odwiedzają codziennie wieczorem kluby w Nowym Yorku. Poznają różne osoby i odkrywają czego chcą od życia.









ODKRYCIE MIESIĄCA

Znowu znajduje się tutaj cząstka Youtuba, ale tym razem to cały kanał o nazwie GirlDreamcatcherVEVO, a nie pojedyncza piosenka. Wpisałam w wyszukiwarkę dreamcatcher i odkryłam to cudowne miejsce w internecie. Tworzą je Dove Cameron oraz Ryan McCartan, którzy poza śpiewaniem znani są również z seriali i filmów z kanału Disney Channel.
Jeszcze nie wiem, co najbardziej mi się w nich podoba, ale zauroczyłam się na całego.
P.S. Wcześniej swoje covery i utwory publikowali na kanale: The Girl and the Dreamcatcher.


A Wam jak minął pierwszy miesiąc wakacji?

24 komentarze :

  1. 20 książek!? O kurcze, gratuluję:) świetny wynik! O takim to mogę tylko pomarzyć..
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A marzenia się spełniają, więc powodzenia!

      Usuń
  2. Co za wynik! Gratulować ;) Trzymam kciuki, aby w sierpniu było podobnie, albo jeszcze lepiej :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JAKI WYNIK <3 Niesamowity <3 Chicałabym dać radę przeczytać, chociaż połowę.
    Wielkie brawa naprawdę :)
    U mnie niestety wakacje zabiegane, a czas na ksiązki tylko późnymi wieczorami :/
    POzdrawiam Juliet z bloga zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam, że w tym roku leniuchuje i czytam prawie całymi dniami :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Ta blondynka z "Jak to robią signle" była chyba w show Ellen Degeneres :D
    Tyle książek! Jak ty to zrobiłaś?! Ja miałam może z 10, 12, a ty 20! Gratuluję :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój jak zwykle w pracy i bardzo cięzko :) Pozytywny i przyjemny wpis :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie znajdzie się kilka dni na odpoczynek :)

      Usuń
  6. Muszę oglądnąć "Listy do Julii".

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jedyna, tyle książek w miesiąc! Jestem pełna podziwu, naprawdę. Mi by się tak na pewno nie udało, gdyż dziennie czytam z 20-30 kartek, to chyba dlatego, że ciągle brak mi na wszystko czasu. Przeczytanie jednej książki zajmuje mi około 2 tygodni ;> a zdarza się, że książki nie tykam trzy dni pod rząd, wiec różnie z tym. ''Zakochac się'' to ta książka autorki Cecelii ahern, tak? mam ją w swojej biblioteczce, ale jakoś wciąż nie mogę się do niej zabrać. Z Twojej listy czytałam jeszcze Ps.kocham Cie. Świetna ksiązka, powinnam ją sobie odświeżyć, bo czytałam z 3 lata temu. W ogole lubie książki Sparksa. Pozdrawiam Cie i zapraszam do mnie na recenzje ''Kiedy odszedłeś''.

    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochać się i P.S.Kocham cię to dwie książki Cecelii Ahern. I ta druga jest o wiele lepsza. A Sparks napisał kilka książek również z wątkiem listu miłosnego :)
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem, mi udało się w tym miesiącu przeczytać tylko 3 książki. Patrząc na Twój wynik, jest mi wstyd ;p
    Życzę kolejnych tak bardzo zaczytanych miesięcy.
    Pozdrawiam serdecznie! :*

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne miesiące będą lepsze :)
      Dziękuję!

      Usuń
  9. Jak mi minął? Szybko, za szybko :D
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej:) Dzięki za uświadomienie mi tego spojlera, miałaś z tym rację, ale wiesz, to moje początki! Już poprawiłam :) Pozdrawiam! (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. MATKO KOCHANA, 20 książek? To ja cienko przy Tobie wypadam, bo tylko 13 za mną, chociaż jak na pracowniczy lipiec jest naprawdę dobrze. ;)
    Gratuluję tych ślicznych wyników, a co do filmów jakoś niekoniecznie jestem przekonana, chociaż te Listy do M... jakoś się ładnie prezentują. ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie, akurat u mnie tez jest konkurs, miło mi będzie jeśli zajrzysz. ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Twój wynik też jest zachwycający :)
      Warto obejrzeć i sprawdzić je.

      Usuń
  12. Wow, 20 książek? Jak ty to zrobiłaś? :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka