2016-07-09

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Urodziny bloga*

Hejka!
Wyobraźcie sobie, że już rok jestem z Wami i cały czas mam energię, żeby dalej pisać, mimo że zazwyczaj moja motywacja i zapał wypalają się po kilku próbach. Jednak czytanie i pisanie to jest coś, co kocham całym sercem i nigdy tego nie opuszczę!

Najpierw odśpiewam sobie znane wszystkim: 
Stooooo laaaat, stoooo laaat, nieeech żyyyjee naam! A ktoo?...ZaczytanaBella!

To już mamy za sobą moje cudowne śpiewy. Ufff. :)

źródło

POCZĄTKI

Na początku był chaos. Chyba nic nie powstaje od początku uporządkowane i zaplanowane. Moje bloga też to nie ominęło. Pierwsze recenzje były... Nawet nie można tego nazwać recenzjami. To tylko kilka zdań połączonych w całość, która nawet nie była spójna. To było straszne. Nie zagłębiajcie się w tak odległe zakątki mojego bloga, choćby korciło Was niemiłosiernie. Z tego powodu nie zaczęłam swojego blogowania wielkim bum, lecz spokojnie z dnia na dzień odkrywałam tajniki bloggera. Można zmieniać czcionki! Można wstawiać cytaty! I tak mijały kolejne tygodnie, a ja nabywałam coraz większego doświadczenia. Teraz pewnie myślicie, że po co ja się brałam za blogowanie, nie wiedząc podstawowych rzeczy. Odpowiedź jest bardzo prosta. Uwielbiam poznawać nowe rzeczy i próbować znaleźć idealne miejsce dla siebie.

TERAZ

Teraz czas na statystyki. 
Ten cudowny i przeuroczy post (nie ma to jak zachwalać samego siebie) jest 142 postem opublikowanym na blogu. Pojawiło się 47 recenzji, 4 notatki z serii "Seri(al)owo" oraz 50 "Monologów z książką w dłoni". 

Na ten moment Przemyślenia ZaczytanejBelli posiadają 110 stałych czytelników, którym bardzo dziękuję za wsparcie w postaci miłych komentarzy oraz szczere opinie pod moimi opowiadaniami i innymi postami. 

Odwiedziliście mnie łącznie 28 400 razy pozostawiając po sobie 2355 znaków w postaci komentarzy.

Najwięcej z Was przeczytało posty:
RECENZJA #FARMIKOWO OPOWIADANIE+ĆWICZENIA (690)
OPOWIADANIE - LARA I ALEC (637)

Nawiązałam współpracę z trzema wydawnictwami:
Pascal
ColorfulMedia
Wydawnictwo Wymownia

źródło

PRZYSZŁOŚĆ

Na pewno nie skończę na jednym roku blogowania, gdyż moje zaplanowane posty sięgają już listopada, więc: Strzeżcie się!
W wakacje, jak już pewnie zauważyliście, wprowadziłam dwie recenzje tygodniowo, a przez następne dwa tygodnie będą posty dotyczące książki pod tytułem: "Ktoś mnie pokocha" w podobnej formie jak przy "Podaruj mi miłość". Od września będą też raz w miesiącu posty z nowościami wydawniczymi, które mnie zaciekawiły (muszę wymyślić jeszcze nazwę). "Monolog z książką w dłoni" dalej pozostaje na swoim miejscu, gdyż nie wyobrażam sobie jakby mogło go zabraknąć. Pojawi się teraz więcej postów na temat moich ulubionych wykonawców muzyki, aktorów oraz autorów książek. Nie zabraknie również śmiesznych postów, które nie są śmieszne oraz TAGÓW.

I na koniec chciałam Wam jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo podziękować za to, że jesteście!  
Macie ode mnie ogromnego przytulaska :)
źródło
Jutro dodatkowy post, a wraz z nim ogromna niespodzianka! (to brzmi jak reklama z kolorowej gazety)

Do zobaczenia!

24 komentarze :

  1. Gratuluję roczku! ♥
    Posty zaplanowane do listopada? Wow, szacun! W takim razie życzę kolejnych owocnych lat blogowania, byśmy wraz z Tobą za rok mogli obchodzić drugie urodziny, potem trzecie, czwarte i tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Chyba trochę mi się nudziło ostatnio to pisałam...

      Usuń
  2. Gratuluję wspaniałego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! U mnie we wrześniu stuknie rok. :) Życzę jeszcze wielu udanych lat w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku! Oj początki blogowania chyba u nikogo nie są zadowalające:) powodzenia w dalszym blogowaniu:*
    Buziaki, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie i włączając się do wesołych śpiewów: sto lat blogowi, niech żyje nam długo i szczęśliwie! :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś śpiewa razem ze mną - jak miło :)
      Dzięki!

      Usuń
  7. Hej:) Powiem Ci szczerze, że jakis czas temu ja założyłam swojego bloga wzorując się na Twoim, po prostu czytalam Twoje recenzje i pomyslalam tez bym chciala robić cos takiego:). Gratuluje Ci wszystkich sukcesów i statystyk, racja z tym początkiem blogowania, totalny rozgardiasz. :D Pozdrawiam Cię i zapraszam na mojego bloga także z recenzjami ( recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło z tego powodu!
      Dziękuję!
      (Na pewno wpadnę)

      Usuń
  8. Gratuluje i życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam wchodzić na Twojego bloga i czytać recenzje, jestem zakochana w książkach i cenie ludzi z tą samą zajawką!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak zaczynała z blogowaniem, ale to było pod koniec podstawówki, a śladów po moich nędznych próbach już nie ma (na szczęście).
    Śliczne statystyki jak na pierwszy rok :)
    Życzę Ci kolejnych, owocnych dwunastu miesięcy...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawówka to taki odległy okres życia...
      Dzięki!

      Usuń
  11. O kurde, to już! To ja też muszę się zaopatrzyć w "Ktoś mnie pokocha", żeby chociaż jedna osoba Ci zostawiała sensowne, merytoryczne komentarze ;D

    Fajne uczucie, że jednym z najpoczytniejszych postów jest Twoje opowiadanko, c'nie? ;)

    No i gratuluję, jak na pierwszy rok to całkiem przyjemne statystyki!

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, przydałoby się - trzebo powtórzyć "Podaruj mi miłość" wersja lato :P
      Radocha z tego opowiadanka w czołówce jest duża.
      Dziękuję!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka