2016-08-30

LIKE TO - przegląd sierpnia

Heej!
Już jest koniec sierpnia (informacja dla niezorientowanych w realiach). Jak to się stało? Przecież dopiero co cieszyłam się, że w lipcu przeczytałam multum książek. A jakie liczby pojawiły się w sierpniu? Zapraszam!

Mogę ogłosić, że udało mi się poznać aż 20 nieziemskich historii. A mianowicie:
Więzień labiryntu
Próby ognia
Lek na śmierć
Jedyny pirat na imprezie (UWIELBIAM i polecam każdemu, bo warto)
Wszystkie jasne miejsca
Cud chłopak
7 minut po północy (jestem gotowa na film, który zbliża się wielkimi krokami)
Woda dla słoni
Dzień, który zmienił wszystko
Bóg nigdy nie mruga
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (udało mi się przeczytać tę, książkę w oryginale)
Pokój
Cztery
Promyczek (płakałam, płakałam, chcę czytać już drugą część)
Mój przyjaciel zdrajca
Zawsze stanę przy tobie (początki twórczości Gayle Forman nie były zachwycające, przynajmniej dla mnie)
Wszystko, czego Wam nie powiedziałam
Szukając Kopciuszka
Miniaturzystka
Nakręceni

PIOSENKI MIESIĄCA:


FILMY MIESIĄCA:

Zwierzogród (2016)

Judy Hops marzy o pracy w policji, gdy otrzymuje swoje nowe stanowisko jest niezadowolona. Zostaje odesłana do wystawiania mandatów. Jednak poznaje Nicka - przebiegłego i sprytnego lisa. Ta znajomość sprawia, że króliczka odnajduje nową motywacje do pracy. Razem rozwiązują sprawę zaginionych zwierząt i ratują całe miasto.







Ósmoklasiści nie płaczą (2012)
Dwunastolatka dowiaduje się, że jest ciężko chora. Musi porzucić swoje dotychczasowe aktywne życie, ulubiony sport, szkołę i przede wszystkim przyjaciół. Nie jest to łatwe, jednak znajomi próbują ją wspierać i pomagać w trudnych chwilach. Spędza wiele dni w szpitalu, który nie jest wcale takim smutnym i przepełnionym rozpaczą miejscem.









Jak Wam minął ostatni miesiąc wakacji?
Piszcie w komentarzach :)

18 komentarzy :

  1. Widzę, że pracowity miesiąc był :) Filmów nie oglądałam, ale pewnie w końcu to zrobię :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku 20 książek, ty mnie tu naprawdę w depresję wpędzisz tym wynikiem! Gratuluję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierzogród jest mega uroczą bajką. ;) Gratuluję wyniku!
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do niej wrócę nie raz. Cudo!
      Dzięki :)

      Usuń
  4. 20 książek?! Zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam,
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę aż zazdroszczę liczby przeczytanych ksiażek :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było poznać tyle historii :)

      Usuń
  6. 20 książek w sierpniu? Wow! U mnie maksymalna liczba wynosi 5 , haha.
    Właśnie zabieram się za czytanie Zmierzchu :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś znalazłam czas :)
      Miłego czytania!

      Usuń
  7. Ale wynik :o Ciekawe czy ja kiedyś taki osiągnę :') Gratuluję oczywiście ^^ a druga część "Promyczka" już niedługo, więc spokojnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda :)
      Czekam wytrwale!

      Usuń
  8. Zwierzyniec mega, mega mi się podobał! Mądre te duże animacje c'nie? Każda ma tyle fajnych, malutkich smaczków i wątków, na których można zahaczyć refleksję, że nawet dorosły nieźle się bawi! :)

    Gdzieś w drugiej połowie września wyjdzie coś o zwierzakach domowych, też może być fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na tym filmie ubawiłam się, jak nigdy. Sytuacje odzwierciedlające rzeczywistość super wpleciono :)
      Tak, widziałam zwiastun!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka