2016-08-06

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Ed Sheeran*

Hejka!
Po tak długiej przerwie wracamy do zwyczajności.  Myślę, że nie będzie nudno, bo mam dla Was kilka niespodzianek w zanadrzu. Dziś przykładowo TAG. Musiałam go wykonać, bo jest on poświęcony Ed'owi, a ja uwielbiam tego artystę. Wyszukałam tę zabawę na blogu Fioletowy Notes.
Zapraszam!

1. "Wake me up" - książka do której masz sentyment, a wiesz, że nie jest dobra.

Taką książką jest "7 dni". Niby książka nie podobała mi się w czasie czytania, wydawała się być dziecinna i prosta. Jednak gdy przyszło co do czego, okazało się, że lektura jest wartościowa i bardzo przydatna jako przykład w rozmowie. No i cholerka, lubię do niej wracać. Już nie znajduję tam nadnaturalnych i nieosiągalnych wydarzeń jak za pierwszym razem.

2. "The a Team" - książka o/z wątkiem uzależnienia.

Gdyby się uprzeć to "Gwiazd naszych wina" posiada wątek uzależnienia. Od papierosów, których się nie pali. Ja to potrafię znaleźć wszystko.

3. "Even My Dad Does Sometimes" - książka o śmierci.

Idealnie pasuje tu pozycje pod tytułem: "Byłam tu". Nie dość, że jest tam wątek o śmierci, to cała książka polega na opisaniu zalet (jeśli tak to można nazwać) i wad samobójstwa.

4. "Afire love" - książka o ciężkiej chorobie - najlepiej alzheimer.

Czy tutaj można użyć czegoś innego niż "Pamiętnik"?Nie przychodzi mi do głowy żadna książka z podobną tematyką.

5. "One" - książka, którą zacząłeś prowadzić bloga/bookstagram.

To było już tak dawno. "W blasku gwiazd". Ale lepiej jej nie czytajcie, bo to tylko kilka zdań złożonych nieudacznikowo, przez nic niewiedzącą mnie. Uwierzcie mi, nie warto!

6. "I See Fire" - książka z całkowicie inną ekranizacją.

Zazwyczaj każdy film różni się od książki. Ale jeśli dobrze pamiętam to "Papierowe miasta" skończyły się całkiem inaczej niż książka. Lecz nie jestem pewna.

7. "All of the Stars" - książka z dobrą ekranizacją.

Najbardziej do tej pory podobała mi się filmowa wersja książki pod tytułem "Złodziejka książek". Wszystkie wydarzenia były przedstawione dokładnie. Aktorzy idealnie wpasowali się w swoje role. Nic dodać nic ująć

8. "The Man" - książka, w której ktoś staje się sławny.

"Niezbędnik obserwatorów gwiazd"! W tej książce jeden z głównych bohaterów staje się nagle okryty sławą przez swój niesamowity wyczyn na boisku. Szczęka opada!

9. "Don't" - książka, gdzie główna bohaterka/główny bohater zdradza/jest zdradzany.

"Czerwona królowa" i Maven, którego dalej nienawidzę. Jak on mógł tak postąpić. To jest niedopuszczalne!

10. "Take It Back" - długo czytana książka.

"Krzyżacy"! A jakiej innej książki miałabym tu użyć. Dalej twierdzę, że to były zmarnowane dwa miesiące życia.

11. "Addicted" - książka do której powrócisz nie raz.

"Fangirl" to książka, której nigdy nie opuszczę, jest dla mnie za bardzo ważna, a po za tym lubię do niej wracać. Bo jak to sobie wyobrazić prawdziwą Fangirl bez tej książki pod ręką. To jest niemożliwe.


Do TAGU nominuję wszystkich, którzy kochają twórczość Ed'a oraz jego osobę. 

Miłego weekendu!


22 komentarze :

  1. Bardzo fajne odpowiedzi! Faktycznie GNW miało wątek uzależnień! Sama bym na to nie wpadła;)
    Pozdrawiam, Books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam "Fangirl" i jakoś nie bardzo mnie do niej ciągnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim się ta książka podoba, ale warto!

      Usuń
  3. Haha, to pytanie z uzależnieniami najlepsze <3. Właśnie skonczylam czytac Gwiazd naszych wina, ale nigdy bym nie wpadła na to ze na to pytanie można odpowiedzieć w ten sposób:D. Właśnie niedługo przymierzam się do przeczytania ''byłam tu'', kupiłam te ksiazke jakiś czas temu, ale jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać. Brrr..Krzyżacy..Naprawdę to przeczytalas? Ja N I G D Y i nie żałuje :>

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykombinowałam jakoś :P
      "Byłam tu" to interesująca książka i jak zwykle autorka wzięła na cel ważne sprawy.
      Udało mi się przetrwać!

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o pytanie z "Czerwoną królową", to radziłabym Ci oznaczyć je jako spoiler, bo mogłoby ono zepsuć wrażenia z lektury tym, którzy jeszcze nie czytali powieści Aveyard :)
    Ogółem to chyba nie jestem fangirl, bo nie szaleję za tą książką, naprawdę... ma dużo wad i troszkę mnie wynudziła. I nie obrażaj Sienkiewicza, bo go lubię i doceniam napisanie tak dłuuugiej lektury :D
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Wszystkich jasnych miejsc" Jennifer Niven! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już oswoiłam się z tym i mi umknęło :)
      Sienkiewicz się postarał, jednak mi ta lektura nie przypadła do gustu :(

      Usuń
  5. Ciekawy tag, muszę przyznać, że nie znałam go wcześniej :)
    A, no i zgadzam się co do "Czerwonej Królowej". Czytałam ją już rok temu, ale moje odczucia nadal są takie same :P Pozdrawiam :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka!
      Wykonaj go u siebie na blogu - z chęcią przeczytam :)

      Usuń
  6. świetny tag! uwielbiam muzykę Eda <3 już nie mogę się doczekać kontynuacji Czerwonej Królowej, która czeka na półeczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ed jest cudowny <3
      Ojoj, czytaj szybko, bo dużo ciekawych rzeczy się tam dzieje :)

      Usuń
  7. Dla mnie książka z uzależniającym wątkiem to HOPELEES i PAPIEROWE MIASTA :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też może być, ale nie pamiętam, jaki to by był :)

      Usuń
  8. Hahahahha :D Rozwaliłaś mnie tymi papierosami xd Nie wpadłabym na to nigdy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obeszłam standardy i wymyśliłam :D

      Usuń
  9. Fajny tag ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo tak, Fngirl nie można tak po prostu porzucić :)
    Super tag!
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu obejrzeć ekranizację "Papierowych miast". Jestem ciekawa, jakie było zakończenie w filmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto - zabawny film i super gra aktorska :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka